Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even stomme vraag, maar welke ventiel maat heeft de Daytona? Is dit 8,3 mm of 11,3mm? Ik ben op vakantie en de motor niet bij me....


Edit: gevonden! Het is 8,3 mm.
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, ik zit te twijfelen over de aanschaf van een andere kuipruit.
Ik heb nu een heldere originele, maar die houdt erg weinig wind tegen.
Nu kom ik 3 soorten schermen tegen: Normaal, Double Bubble en Corsa

Corsa vind ik veels te groot, maar ik twijfel over een donkere double bubble.
De merken die ik het meeste tegenkom zijn Puig, Zero Gravity en MRA.
Het lijkt of de merken onderling iets verschillen qua model.
Op internet zie ik soms 675's met zo'n DB-ruitje en dan staat het heel mooi, maar soms ook weer niet. :? In de meeste gevallen is het onduidelijk om welk merk het dan gaat.

Heeft iemand van jullie zo'n ruit gemonteerd en is er ook nog een bepaald merk dat het beste past qua styling. Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar ik wil de lijn van de fiets niet verpesten door er een verkeerde ruit op te zetten.

Groetsels,

Vincent
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Vanochtend reed ik naar mijn werk en leek het wel of de motor op 2 cilinders liep. Kwam slecht in toeren en maximaal 10 rpm. Geluid veranderde ook. En liep anders stationair. Ik denk zelf een slechte bougie of inspuiting in 1 van de cilinders. Iemand die dit herkent?
 

Vette compilatie! Leuke zomer gehad, zo te zien :P

Ik heb vandaag weer eens onderhoud uitgevoerd op de 675. Olie/filter, luchtfilter schoonmaken, exhaust valve gesmeerd en nog wat kleine zaken. Remblokken en remvloeistof nog niet kunnen vervangen omdat geen van de Triumph dealers in het noorden de originele Nissin blokken op voorraad had B|
full
 
Was erg leuk! De enige 'nadelen' horen bij supersports. Het vergt gewoon meer lichamelijke inspanning om te rijden. Maar wat een leuk geluid en wat is een quickshifter toch geniaal!!

Ik had een redelijk kort ritje, ongeveer 30 minuten waarvan ik 20 minuten op een dijkje heb gereden. Ik zoek voor volgend jaar een motor voor op het circuit, en ik had deze zien staan. Ik vond de eerste paar 100 meter erg lastig, moest erg wennen aan het voorover zitten op een supersport, voeten op de pedalen zetten bij het wegrijden enz. Zag er vast heel klungelig uit. Maar ongeveer halverwege het ritje begon ik me wel redelijk op mijn gemak te voelen op de motor, ondanks het beetje natte weer. Op het moment dat ik me op mijn gemak voelde reed het heerlijk. Ik merkte dat als ik met mijn benen goed tegen de tank aan drukte ik veel minder/geen druk op mijn polsen voelde, en ik redelijk relaxed kon rijden.

Ik vraag me af hoelang jullie ritjes vol houden op de triumph? gewoon van tankbeurt tot tankbeurt moet lukken? of houden jullie meer pauzes.
Het is jammer dat ik met deze dealer waarschijnlijk niet over de inruil prijs tot overeenstemming ga komen, maar er zijn meer 2013 modellen te koop *D
 
Laatst bewerkt:
Langste rit was kleine 1100 km op 1 dag van tankbeurt naar tankbeurt. Maar na een halvedag rijden ben je blij dat je na elke 200 km even tanken mag :)

Was erg leuk! De enige 'nadelen' horen bij supersports. Het vergt gewoon meer lichamelijke inspanning om te rijden. Maar wat een leuk geluid en wat is een quickshifter toch geniaal!!

Ik had een redelijk kort ritje, ongeveer 30 minuten waarvan ik 20 minuten op een dijkje heb gereden. Ik zoek voor volgend jaar een motor voor op het circuit, en ik had deze zien staan. Ik vond de eerste paar 100 meter erg lastig, moest erg wennen aan het voorover zitten op een supersport, voeten op de pedalen zetten bij het wegrijden enz. Zag er vast heel klungelig uit. Maar ongeveer halverwege het ritje begon ik me wel redelijk op mijn gemak te voelen op de motor, ondanks het beetje natte weer. Op het moment dat ik me op mijn gemak voelde reed het heerlijk. Ik merkte dat als ik met mijn benen goed tegen de tank aan drukte ik veel minder/geen druk op mijn polsen voelde, en ik redelijk relaxed kon rijden.

Ik vraag me af hoelang jullie ritjes vol houden op de triumph? gewoon van tankbeurt tot tankbeurt moet lukken? of houden jullie meer pauzes.
Het is jammer dat ik met deze dealer waarschijnlijk niet over de inruil prijs tot overeenstemming ga komen, maar er zijn meer 2013 modellen te koop *D
 
nog een vraagje, kan iemand mij het verschil tussen de 675 en 675r 2013 model vertellen? ik denk dat ik het meeste weet, maar misschien zie ik iets over het hoofd?
675r: quickshifter, extra carbon, ohlins.
zijn dat alle extra's?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan