Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N Kratjes zijn op t moment ff op -O- :+

Is dat nou ff jammer met al dat mooie weer op komst.. :X

Maar zoals Karotti aangeeft, de triangel is inderdaad ook een goede mogelijkheid om verder te verlagen.. benieuwd hoe ver ze hem vanmiddag nog naar beneden krijgen middels de vering... En dan strak de bocht door :]
 
Gooooooodmorning!

Weten jullie een link met specificaties van de D675 '09? Ik ben straks bijna klaar met m'n huis verbouwen en dan komt de tuin er aan.

Nu vind ik blokhutten nogal duur, dus wil ik m'n motor in de schuur zetten. En enige nadeel is dat mijn schuurtje 2 diep is en 3 breed. En de deur zit op de kant van 3 meter.

Iemand die mij wat kan vertellen, dan kan ik eens meten of ik de D675 kwijt kan in de schuur.
 
:W Morge mede trippelaars,

Weet iemand van jullie toevallig wat de diameterverschillen zijn tussen standaard, stage 1 en stage 2 uitlaatlijnen?
Ik zoek er namelijk nog een voor mijn Street.
Thx :}
 
Stage 3 is in iedergeval 65mm.
Standaard is 50mm.

Dus 55mm voor stage 1 en dan 60mm voor stage 2? Geen idee eigelijk :P
 
Het leek laatst dat ik benzine rook bij de vul dop voor de olie.
Kan dat?
En kunnen jullie mij vertellen waar de olie filter zit?
En het aftap punt voor de olie?

Ik weet dat dit waarschijnlijk ook allemaal in het boekje staat maar ik heb het boekje helaas niet bij me.
 
Laatst bewerkt:
Het leek laatst dat ik benzine rook bij de vul dop voor de olie.
Kan dat?
En kunnen jullie mij vertellen waar de olie filter zit?
En het aftap punt voor de olie?

Ik weet dat dit waarschijnlijk ook allemaal in het boekje staat maar ik heb het boekje helaas niet bij me.

Dat kan ik :)

1. Lijkt me sterk,675 heeft een injectie en een benzinepomp,zou niet zomaar vanuit de tank in de cilinders,blok mogen lopen.

2. Filter linksonder,ter hoogte van de uitlaat bochten(linkerscherm verwijderen)
Aftap plug vooraan het blok,uiterste onderste punt,bout 13 mm :)
 
Dat kan ik :)

1. Lijkt me sterk,675 heeft een injectie en een benzinepomp,zou niet zomaar vanuit de tank in de cilinders,blok mogen lopen.

2. Filter linksonder,ter hoogte van de uitlaat bochten(linkerscherm verwijderen)
Aftap plug vooraan het blok,uiterste onderste punt,bout 13 mm :)

Dat filter kun je niet missen... mooi naar voren gericht achter de linker kap... je zou hem al kunnen zien als je op je knieen zit en zo langs het voorwiel naar het blok kijkt. Wel fatsoenlijk gereedschap gebruiken om hem los te maken. En bij de aftapplug het koperen ringetje vervangen... en zorgen dat het zwart is wat er uitkomt (oftewel juiste boutje losdraaien) anders heb je de koelvloeistof er eerder uit dan je olie _O-
 
Gooooooodmorning!

Weten jullie een link met specificaties van de D675 '09? Ik ben straks bijna klaar met m'n huis verbouwen en dan komt de tuin er aan.

Nu vind ik blokhutten nogal duur, dus wil ik m'n motor in de schuur zetten. En enige nadeel is dat mijn schuurtje 2 diep is en 3 breed. En de deur zit op de kant van 3 meter.

Iemand die mij wat kan vertellen, dan kan ik eens meten of ik de D675 kwijt kan in de schuur.
klik....
 
Hej iedereen,

vraagje; ik wil binnenkort een stukje met mijn vriendin achterop rijden. Momenteel ziten de duostepjes niet op de motor. De gaten hiervan zijn door de vorige eigenaar erg netjes afgedicht door middel van een matzwarte bout met volledig platte bovenkant.

Nu probeer ik de moer hiervan los te draaien, maar de bout draait vrolijk mee.... Iemand een vernuftig truukje om deze dingen er uit te halen? bout aan de binnenzijde van de motor vasthouden met een tang lukte ook al niet echt....
 
Stage 3 is in iedergeval 65mm.
Standaard is 50mm.

Dus 55mm voor stage 1 en dan 60mm voor stage 2? Geen idee eigelijk :P

Hmmm, die van mijn Street zijn standaard 38mm (voorbochten) en 45 mm (middenstuk+tussen achterbrug omhoog).
Wel een groot verschil :?

Waar zijn 'jouw' maten gemeten?
 
Hej iedereen,

vraagje; ik wil binnenkort een stukje met mijn vriendin achterop rijden. Momenteel ziten de duostepjes niet op de motor. De gaten hiervan zijn door de vorige eigenaar erg netjes afgedicht door middel van een matzwarte bout met volledig platte bovenkant.

Nu probeer ik de moer hiervan los te draaien, maar de bout draait vrolijk mee.... Iemand een vernuftig truukje om deze dingen er uit te halen? bout aan de binnenzijde van de motor vasthouden met een tang lukte ook al niet echt....


ook niet met een griptang?
 
Hej iedereen,

vraagje; ik wil binnenkort een stukje met mijn vriendin achterop rijden. Momenteel ziten de duostepjes niet op de motor. De gaten hiervan zijn door de vorige eigenaar erg netjes afgedicht door middel van een matzwarte bout met volledig platte bovenkant.

Nu probeer ik de moer hiervan los te draaien, maar de bout draait vrolijk mee.... Iemand een vernuftig truukje om deze dingen er uit te halen? bout aan de binnenzijde van de motor vasthouden met een tang lukte ook al niet echt....

Kun je er allereerst eens een foto van maken dan krijgen we een ietwat beter idee hoe het vastzit/er uit ziet.

Wellicht afhankelijk van de dikte van de bout (ik dacht dat het een M6 bout zou zijn, even snel uit mijn hoofd?) dat je er een andere schroef in vast kan zetten zodat je daar enige houvast krijgt? Of als noodscenario, kun je iets mits je spelingsruimte hebt met een klein ijzerzaagje proberen?

Denk dat een foto heel wat meer en betere ideeën gaat brengen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan