Net gewassen....Gefeliciteerd ,mare die olievlekken eronder ,is dat van de nieuwigheid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net gewassen....Gefeliciteerd ,mare die olievlekken eronder ,is dat van de nieuwigheid?
Net gewassen....
Heb je nog meer kratjes om te delen?
is die achter ook verlaagd door het triangeltje te vervangen?
Hij kan bij de vering waarschijnlijk toch nog wat verlaagd worden, gaan we vanmiddag even (laten ) doen.
Kratjes zijn op t moment ff op
Het leek laatst dat ik benzine rook bij de vul dop voor de olie.
Kan dat?
En kunnen jullie mij vertellen waar de olie filter zit?
En het aftap punt voor de olie?
Ik weet dat dit waarschijnlijk ook allemaal in het boekje staat maar ik heb het boekje helaas niet bij me.
Dat kan ik
1. Lijkt me sterk,675 heeft een injectie en een benzinepomp,zou niet zomaar vanuit de tank in de cilinders,blok mogen lopen.
2. Filter linksonder,ter hoogte van de uitlaat bochten(linkerscherm verwijderen)
Aftap plug vooraan het blok,uiterste onderste punt,bout 13 mm
Wel fatsoenlijk gereedschap gebruiken om hem los te maken.
Met een fatsoenlijke hamer er een fatsoenlijke schroevendraaier doorheen jagen werkt prima hoor .
Met een fatsoenlijke hamer er een fatsoenlijke schroevendraaier doorheen jagen werkt prima hoor .
Ik zou je nieuwe filter alleen niet op deze manier vastzetten...
klik....Gooooooodmorning!
Weten jullie een link met specificaties van de D675 '09? Ik ben straks bijna klaar met m'n huis verbouwen en dan komt de tuin er aan.
Nu vind ik blokhutten nogal duur, dus wil ik m'n motor in de schuur zetten. En enige nadeel is dat mijn schuurtje 2 diep is en 3 breed. En de deur zit op de kant van 3 meter.
Iemand die mij wat kan vertellen, dan kan ik eens meten of ik de D675 kwijt kan in de schuur.
Stage 3 is in iedergeval 65mm.
Standaard is 50mm.
Dus 55mm voor stage 1 en dan 60mm voor stage 2? Geen idee eigelijk
Hej iedereen,
vraagje; ik wil binnenkort een stukje met mijn vriendin achterop rijden. Momenteel ziten de duostepjes niet op de motor. De gaten hiervan zijn door de vorige eigenaar erg netjes afgedicht door middel van een matzwarte bout met volledig platte bovenkant.
Nu probeer ik de moer hiervan los te draaien, maar de bout draait vrolijk mee.... Iemand een vernuftig truukje om deze dingen er uit te halen? bout aan de binnenzijde van de motor vasthouden met een tang lukte ook al niet echt....
Hej iedereen,
vraagje; ik wil binnenkort een stukje met mijn vriendin achterop rijden. Momenteel ziten de duostepjes niet op de motor. De gaten hiervan zijn door de vorige eigenaar erg netjes afgedicht door middel van een matzwarte bout met volledig platte bovenkant.
Nu probeer ik de moer hiervan los te draaien, maar de bout draait vrolijk mee.... Iemand een vernuftig truukje om deze dingen er uit te halen? bout aan de binnenzijde van de motor vasthouden met een tang lukte ook al niet echt....
ook niet met een griptang?