Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben de fiets nog eens aan het nalopen en ik zie dat een of andere ingang heb voor een stekker





Weet iemand waar dit voor dient? Is dit om je accu op te laden? Of om de motor uit te lezen?
Ik kan er in de handleiding niets over vinden.
 
Ik ben de fiets nog eens aan het nalopen en ik zie dat een of andere ingang heb voor een stekker

[~[url="http://i1183.photobucket.com/albums/x464/rene4u2/20140204_151129.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i1183.photobucket.com/albums/x464/rene4u2/20140204_151153.jpg"]afbeelding~][/URL]

Weet iemand waar dit voor dient? Is dit om je accu op te laden? Of om de motor uit te lezen?
Ik kan er in de handleiding niets over vinden.

ik zelf gok op of laden van de accu of een 12v aansluiting
 
Iemand interesse in een zeer nette Daytona 675 uit 2007 +/- 14500km gelopen?
Staat hier nog in de op als van jfrY- zijnde, maar is al bijna een jaar de mijne ;).
De sportieve zit trekt mij niet meer.
 
Ik ben de fiets nog eens aan het nalopen en ik zie dat een of andere ingang heb voor een stekker

[~[url="http://i1183.photobucket.com/albums/x464/rene4u2/20140204_151129.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i1183.photobucket.com/albums/x464/rene4u2/20140204_151153.jpg"]afbeelding~][/URL]

Weet iemand waar dit voor dient? Is dit om je accu op te laden? Of om de motor uit te lezen?
Ik kan er in de handleiding niets over vinden.
Sigarettenaansteker kan daar mooi in 8-) lekker peukje onderweg...


Nee is waarschijnlijk achteraf gemonteerd ooit eens om bijv. een navigatiesysteem mee op te laden.
 
Iemand enig idee of er ook volledige systemen zijn voor de >2008 675 (specifieker, een 675SE)?

Heb hier een arrow tiet systeem liggen, maar jullie raden het al, die past niet vanwege de ovale uitlaatpoorten... B|

Opties, suggesties, tips welkom! :)

Oja, een slip-on doen we expres niet.
 
Laatst bewerkt:
...is toch misschien ook wel netjes om mij even voor te stellen nu ik een Triumph in mijn bezit heb.

De naam is René, 41 jaar en woonachtig in Hellevoetsluis. Samenwonend en vader van 2 mooie dochters. Werkzaam bij Shell Pernis.


De optie's van mijn Daytona zijn:

Carbon cockpit infill panels (Triumph)
Carbon Tankpad (Triumph)
Carbon heal guards (Triumph)
Carbon upper chain guard (Triumph)
Carbon lower chain guard (Triumph)
Carbon heat shield (Triumph)
Carbon achterspatbord (Triumph)
Brake reservoir geanodiseerd zwart voor en achter (Triumph)
kuipruit airflow (Triumph)
Wit LED achterlicht (Triumph)
Arrow slip-on demper
Arrow tune
Quickshifter (Triumph)
Gel seat (Triumph)
Seat cowl (Triumph)
Duo voetsteun finishers (duo voetsteunen verwijderd)
LED knipperlichten voor (Watsen Design)
Rem en koppelingshevel zwart (Pazzo Racing)
Datatool alarm
Crash protectie set (GB Racing)

@Circuit Manic
Deze pic mag in de OP

57425_671701022892537_1549106400_o.jpg
 
Ik heb gister een rondje gedaan van zo'n 100km maar ging best wel goed qua temperatuur. Vandaag toch ook de motor gepakt en naar mijn werk gereden. Met 4 graden best wel fris. :)
 
Na montage van de akra pijp en K&N filter wil ik mijn daytona opnieuw laten afstellen.
Wie zou ik daar het beste kunnen inschakelen...? En wie heeft hier ervaring mee...?

Mijn vorige GSXR heb ik bij Hoegee laten doen vanwege de enorme kennis van Suzuki.
Dus ik zoek eigenlijk zo iets alleen dan voor Triumph

Ik zoek echt een bedrijf die daar echt goed in is dus geen standaard map erin en weer naar huis.
 
Dames en heren 675-kenners,

ik ben aan 't rondkijken voor een 675 uit de bouwjaren '08/'09. Nu weet ik dat vanaf '09 er kleine optische veranderingen (bijv. luchtinlaat topkuip) zijn toegepast, maar vooral een lijstje aan technische wijzigingen. Bij een bepaalde dealer staat volgens de advertentie een 675 uit '08, met een lage km-stand en een redelijke prijs, maar deze heeft dus al een 'aangepaste luchtinlaat'. Bij navraag wordt er gezegd dat het mogelijk is dat er al een paar exemplaren van de gewijzigde versie in 2008 zijn gemaakt.

Mijn vraag aan jullie is nu: is dit een reëel verhaal? Of hebben we anders toch te maken met bijv. een fiets uit 2008 met een vernieuwde topkuip? Het lastige is dat zo van op afstand je de meeste eventuele mods natuurlijk niet kunt herkennen, omdat ze onder de kuipen zitten.

Ben benieuwd naar jullie reacties,

Thanks alvast, Jerd.
 
Kijk eens naar de andere wijzigingen tussen het 2008 en 2009 model:
Nieuwe topkuip, andere koplampen, nieuwe vorkpoten met high en lowspeed demping.
Twijfel je dan nog, vraag dan naar de originele boekjes die bij de motor horen of controleer het VIN nummer van de motor via internet.
 
Laatst bewerkt:
Na montage van de akra pijp en K&N filter wil ik mijn daytona opnieuw laten afstellen.
Wie zou ik daar het beste kunnen inschakelen...? En wie heeft hier ervaring mee...?

Mijn vorige GSXR heb ik bij Hoegee laten doen vanwege de enorme kennis van Suzuki.
Dus ik zoek eigenlijk zo iets alleen dan voor Triumph

Ik zoek echt een bedrijf die daar echt goed in is dus geen standaard map erin en weer naar huis.
Ritzen motors Weert
Ik heb er persoonlijk geen ervaring(en) mee maar hoor er goede/positieve verhalen over. :Y
 
Kijk eens naar de andere wijzigingen tussen het 2008 en 2009 model:
Nieuwe topkuip, andere koplampen, nieuwe vorkpoten met high en lowspeed demping.
Twijfel je dan nog, vraag dan naar de originele boekjes die bij de motor horen of controleer het VIN nummer van de motor via internet.

Thanks voor je tips.
 
http://www.ritzenmotors.nl/specialisatie.htm
Ik heb er persoonlijk geen ervaring(en) mee maar hoor er goede/positieve verhalen over. :Y

Dank voor de tip niet echt in de buurt voor mij maar even bellen kan altijd.

Iemand anders toevallig nog tips waar ik ook eventueel terecht kan...? *O*
 
Jeroen van de Meer (Uithoorn) wordt aangeraden door veel Z750/Z1000 rijders. Werkt o.a. met Dynojet PC's maar heeft ook de ontwikkeling van Wiseco (nu EJK) overgenomen, dus zal zeker wel verstand van zaken hebben.
 
Toevallig iemand een rechter spiegel over? Mijne is gisteren tijdens het rijden afgebroken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan