Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na montage van de akra pijp en K&N filter wil ik mijn daytona opnieuw laten afstellen.
Wie zou ik daar het beste kunnen inschakelen...? En wie heeft hier ervaring mee...?

Mijn vorige GSXR heb ik bij Hoegee laten doen vanwege de enorme kennis van Suzuki.
Dus ik zoek eigenlijk zo iets alleen dan voor Triumph

Ik zoek echt een bedrijf die daar echt goed in is dus geen standaard map erin en weer naar huis.
Ruud Frederiks in Goes. Is erg thuis in TuneEcu om Triumph mee af te stellen. Niet in de laatste plaats omdat zijn zoon met een getunde 675 racet kent hij de motor erg goed.
 
Wie rijdt er een rode 675 met MF sticker? Staat meestal in de fietsenstalling naast de Tromp op marineterrein
 
Iemand een idee/gevoel bij 1 van deze 2... :?

Heb deze op het oog uit 2010, met 17k op de teller van Motor Center Venlo...
klik

Of deze van 2009 met bijna 9k op de klok van MP den Bosch...
klik

Ben in beide zeer geïnteresseerd... ;)
 
Nee dank je...
Ben al een eind met een 2009 Daytona van MP DB... ;)

Als ik er mijn draai op kan vinden dan, ben nog niet zo thuis in de sportieve zit. Heb slechts 2 dagen circuitrijden op een SV650S cupracer als referentie...
 
Wat spul op reserve hebben liggen is nooit verkeerd :+ .

Maarreh, ik kon mijn draai er niet op vinden. Op andere supersports / superbikes was het geen enkel probleem, alleen aan de daytona kon ik nooit wennen.
 
Wat spul op reserve hebben liggen is nooit verkeerd :+ .

Maarreh, ik kon mijn draai er niet op vinden. Op andere supersports / superbikes was het geen enkel probleem, alleen aan de daytona kon ik nooit wennen.

Vertel... wat was het probleem? Daar ben ik wel benieuwd naar... ;)
 
Ruud Frederiks in Goes. Is erg thuis in TuneEcu om Triumph mee af te stellen. Niet in de laatste plaats omdat zijn zoon met een getunde 675 racet kent hij de motor erg goed.

Dank voor je tip na wat overleg met mijn monteur waren wij hier ook op uit gekomen.

Zal over een paar weken als de daytona weer klaar is voor de zomer even bellen voor een afspraak.

Gisteren eindelijke mn nieuwe knipperlichten binnen gekregen uit Canada *O*

Mooie watsen design exemplaren ze waren het lange wachten waard wat een gaaf product en een perfect kleur match met de originele kuipdelen.

427831_10151135098544069_1462300731_n.jpg
 
Vertel... wat was het probleem? Daar ben ik wel benieuwd naar... ;)

De zitpositie, ik kon er niet aan wennen.. 't was vooral de druk op m'n knieën bij het verzitten.

Het eerste dat ik deed was volledig verstelbare rearsets aanschaffen.. dat hielp wel een beetje maar niet bijzonder veel.

Kon er geen bocht fatsoenlijk mee nemen :') . Andere mensen hebben er geen probleem mee dus 't zal vast aan mij liggen, alhoewel ik op andere racers nooit problemen gehad heb :P .
 
De zitpositie, ik kon er niet aan wennen.. 't was vooral de druk op m'n knieën bij het verzitten.

Het eerste dat ik deed was volledig verstelbare rearsets aanschaffen.. dat hielp wel een beetje maar niet bijzonder veel.

Kon er geen bocht fatsoenlijk mee nemen :') . Andere mensen hebben er geen probleem mee dus 't zal vast aan mij liggen, alhoewel ik op andere racers nooit problemen gehad heb :P .

Ah, OK...
Zitpositie is natuurlijk iets persoonlijks...

Ik kom van een Versys af, dus een wereld van verschil qua zit...
Heb ook die SV650S Cupracer gehad voor op het circuit en dat beviel me wel. Heb geen flauw idee hoe het na een dag rijden is, maar ik weet nu al dat ik meer last van mijn rug zal hebben. Aan de andere kant, ik rij niet meer zoveel als 5 jaar geleden... dus een beetje rugpijn heb ik er wel voor over, dat heb ik sowieso elke dag...

Gaat mij om de funfactor, dus ik moet er wel de bocht mee om kunnen. Zo niet, dan ga ik voor een Street Tripple welicht...
 
Ik wil mijne eventueel wel verkopen en is gaan kijken naar een naked. PM me maar wat je ongeveer in gedachte hebt.

Helaas...
Ik heb gekeken vanaf bouwjaar 2009, ouder is vooralsnog niet interessant op dit moment... ;)

Ga vanmiddag proefrijden bij MP DB... :]
 
Jawel, ook ik ben gister slachtoffer geworden van een falende exup klep. Lampje van het motormanagement ging aan. Na een stukje doorrijden ging het lampje weer uit maar denk dat het een kwestie van tijd is voor dit probleem weer naar voren komt. Dus ja, wat te doen...de zaak laten herstellen of volledig de klep disablen?
 
Jawel, ook ik ben gister slachtoffer geworden van een falende exup klep. Lampje van het motormanagement ging aan. Na een stukje doorrijden ging het lampje weer uit maar denk dat het een kwestie van tijd is voor dit probleem weer naar voren komt. Dus ja, wat te doen...de zaak laten herstellen of volledig de klep disablen?

Lekker uitlaten zetten. Na herstel blijft het met een beetje pech gewoon weer terug komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan