• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Daytona Bikeweek

Joris

MF veteraan
Lid geworden
11 dec 2001
Waarderingsscore
186
Het is bijna zover: Daytona Bikeweek 2003 ... en deze keer ga ik erbij zijn *D Kan bijna niet wachten tot het zover is. Niet dat ik veel met Harley's heb, maar dit jaar bestaat het merk Harley-Davidson 100 jaar en dat geeft dus een bijzonder tintje aan deze editie van de Bikeweek. Ben benieuwd wat ik daar ga zien, meemaken en beleven :)

Verder gaan we natuurlijk ook op de Speedway kijken of ze daar echt kneedown gaan in de banking :}

Wie is er eerder in Daytona geweest en weet waar ik absoluut naar toe MOET?

Sjees Joris, wat een ontzettend gave reis ga jij maken! Mag ik mee? Gewoon in de handbagage ofzo?

We willen natuurlijk wel een boeeeeeeelllll plaatjes/piccies/foto's/filmpjes zien he....

VEEL PLEZIER

Lucky bastard! Ben zelf nooit geweest maar lijkt me wel 8-) - en ik hou ook niet van harleys.

heel gaaf man, ik ga volgend jaar na bikeweek :9~
m,n moeder woont in Daytona, komt dat even handig uit :P

Het is bijna zover: Daytona Bikeweek 2003 ... en deze keer ga ik erbij zijn *D Kan bijna niet wachten tot het zover is. Niet dat ik veel met Harley's heb, maar dit jaar bestaat het merk Harley-Davidson 100 jaar en dat geeft dus een bijzonder tintje aan deze editie van de Bikeweek. Ben benieuwd wat ik daar ga zien, meemaken en beleven :)

Verder gaan we natuurlijk ook op de Speedway kijken of ze daar echt kneedown gaan in de banking :}

Wie is er eerder in Daytona geweest en weet waar ik absoluut naar toe MOET?

Ik wil ook, ben stikjalours, wanneer vertrek je en kom je terug?

Maar ik gun je reis wel van harte hoor, ben heel benieuwd naar de vele foto's.

Ik ga ook naar de Bike Week 2003 ,ben er in 2001 ook al geweest en kan er niet genoeg van krijgen.
Ik vertrek maandag 3Maart.(WORLD'S LARGEST MOTORCYCLE EVENT) 8-)

M'n broer gaat ook, 11 dagen :X als monteur van Robert van der Molen die daar mee rijdt in de boxer-cup.....de mzzlpik

GAAAAAAAAF *D

Ooit ga ik daar ook een keer naar toe.

Veel plezier.

En ik wil sappige piccies zien :9

Harley Davidson VR1000 in het museum bij de Daytona International Speedway

full

Erg leuke Harley, let ook ff op de voorvork :9~ En niet te vergeten: 130 pk ahw

full

Oud ijzer, maar wel gewoon rijden :}

full

Mainstreet in Daytona Beach

full

Bij de speedway. Kevin Schwantz in het oranje shirt en Jeremy McGrath achter het stuur.

full

Miguel Duhamel, oud maar niet versleten :}

full

Volgens mij lekt ie ook een beetje :)

Hé, weer terug in ons koude kikkerlandje. :)

Zo te zien heb je het naar je zin gehad in het land van uitersten!

Ook nog lekker relaxt in de
sun1.gif
gelegen?

Hé, weer terug in ons koude kikkerlandje. :)

Zo te zien heb je het naar je zin gehad in het land van uitersten!

Ook nog lekker relaxt in de (Afbeelding) gelegen?

Ik ben schandalig bruin geworden *D De laatste 3 dagen was het boven de 30° C 8-)

Terug
Bovenaan Onderaan