Db killer 53 mm doorsnede

marc999

Rookie
24 apr 2007
28
3
Diepenbeek
Ik had een db killer van 53 mm doorsnede buitenkant besteld maar ze hebben er een van 51 mm geleverd . Is dit trouwens normaal dat ze een andere maat opsturen dan je besteld hebt ? Nu ben ik aan het zoeken achter een db killer van 53 mm doorsnede ( buitenmaat ) liefst met een borgmoer aan de binnenkant maar ik kan ze op google niet vinden , iemand tips ?
 
Ik had een db killer van 53 mm doorsnede buitenkant besteld maar ze hebben er een van 51 mm geleverd . Is dit trouwens normaal dat ze een andere maat opsturen dan je besteld hebt ? Nu ben ik aan het zoeken achter een db killer van 53 mm doorsnede ( buitenmaat ) liefst met een borgmoer aan de binnenkant maar ik kan ze op google niet vinden , iemand tips ?
Startwin techniek in Loenen....
 
Er was vijftien jaar geleden wel een merk die heel vreemd een aanmerkelijk kleinere dB killer gebruikte.
Zo rond 25 mm in een buis van 42 mm.
Zag er niet uit. :+

51 mm in een buis van 53 mm zal ook werken, maar het geluid iets minder begrenzen.
Er zit toch iets in de weg.
 
Arrow op een Yamaha MT-07
De Arrow uitlaten die ik zo snel zie hebben een aansluitzijde van 60 of 51mm.
Waarom zou de dB killer dan 53mm zijn?
Hij rammelt ook in de uitlaat neem ik aan? :) :)

Ik heb voor mijn net aangeschafte MIVV uitlaat een killer op AliExpress gekocht aangezien ze ook imitatie uitlaten verkopen die wel heel dicht bij het origineel liggen.
Maar anders dan de inlaat zijde is deze 53mm vooralsnog onvindbaar.
 
Gewoon een originele van Arrow kopen, dan zit je goed en is de pasvorm ook zoals het moet zijn. Even het goede type erbij zoeken, er zijn genoeg adressen die je kunnen helpen. Als ik je kan helpen stuur me maar een DM :Y
 
Er was vijftien jaar geleden wel een merk die heel vreemd een aanmerkelijk kleinere dB killer gebruikte.
Zo rond 25 mm in een buis van 42 mm.
Zag er niet uit. :+

51 mm in een buis van 53 mm zal ook werken, maar het geluid iets minder begrenzen.
Er zit toch iets in de weg.
Oude stijl Leovince/Bos/Remus dempers hadden halverwege de demper inkepingen waar de db killer in klemde. De uitlaatstroom werd hier dus halverwege versmald ipv aan het uiteinde wat je tegenwoordig meestal ziet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan