Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor hij brand nog net zo goedOp YouTube gezien hoe je de DB killer los kan boren bij een W800 Kawasaki, nu is mijn vraag of dit schadelijk voor de motor is? de verbranding wordt minder goed, daar er minder tegendruk is.
Op YouTube gezien hoe je de DB killer los kan boren bij een W800 Kawasaki, nu is mijn vraag of dit schadelijk voor de motor is? de verbranding wordt minder goed, daar er minder tegendruk is.
Plaats ( een link naar) dat youtube filmpje maar hier dan, ben wel benieuwd.Een originele uitlaat heeft geen dB killer.
Is dit bij een Amerikaans filmpje? Er zit wel eens wat verschil hoe uitlaten zijn opgebouwd tussen Europa en VS. Omdat men hier euro 5 heeft en veel doet om emissies laag te houden (bv dbkiller vast lassen in nieuwe after market uitlaten)Op YouTube gezien hoe je de DB killer los kan boren bij een W800 Kawasaki, nu is mijn vraag of dit schadelijk voor de motor is? de verbranding wordt minder goed, daar er minder tegendruk is.
En wat als een motor louter en alleen gebruikt wordt voor circuit of demo rijden?Misschien dat de helft van de technische topics dan gesloten kan worden maarrrr...
"Je stemt ermee in de dienst niet te gebruiken voor het indienen of koppelingen naar inhoud die ... moedigt onwettige activiteit aan of overtreedt op andere wijze wetten."
Onwettig gedrag is dus al voldoende voor sluiten, en gezien het feit dat er blijkbaar in dit topic veel mensen vallen over het uitboren, dus het onwettig maken van een uitlaat, sluit ik vooralsnog dit topic.
Dat was ook het punt waarom het topic weer is geopend. DB-killer verwijderen is toegestaan. Je mag er alleen niet mee de openbare weg op.En wat als een motor louter en alleen gebruikt wordt voor circuit of demo rijden?
Mijn ZXR voldoet aan de eisen van de SAM.
Ding produceerd een "legale " 105 dB.
En ja,daar is de dB killer uitgehaald.
euh o ja...beter lopen dat valt vaak nogal tegenMotort gaat er beter van lopen... d'r uit met die zooi.
Neem meteen alle andere in en uitlaat restricties eruit gaat ie helemaal beter van lopen.
Afstellen zou ik sowieso doen..
Nou dan kun je nog wel wat meer topics sluiten ,er worden regelmatig dingen gezegd die niet mogen op de openbare wegDat was ook het punt waarom het topic weer is geopend. DB-killer verwijderen is toegestaan. Je mag er alleen niet mee de openbare weg op.
Onzin,op mijn wielrenfiets zitten ,een bel,voor en achterlicht.Een wielrenfiets is offieceel ook niet toegelaten op de openbare weg wegens het ontbreken van diverse verplichte zichtbaarheidsmiddelen enz.
Gaan alle topics over wielrennen/wielrenners nu ook bij voorbaat gesloten worden? Ik ben voor
FF on topic , de linker demper bij mij is nep , t schijnt dat je die los kunt boren en dat hij dan een fijn geluid maakt ,wat beter dan de stofzuiger die t nu is , maar is kijken of ik een demper erbij kan scoren om die aan te passen
Het uitborenPast goed bij je motor
Sorrrie inkoppertje
Op YouTube gezien hoe je de DB killer los kan boren bij een W800 Kawasaki, nu is mijn vraag of dit schadelijk voor de motor is? de verbranding wordt minder goed, daar er minder tegendruk is.
Hoe ontopic je stelling eigenlijk is ,vraag ik me sterk af,gezien de initiele vraag hierboven