DB-killer, of niet?

Thijsiepee

MF veteraan
27 feb 2006
1.797
1
Sneek
52804001.jpg


Is van een mig demper die op een tlr zit.

Heb al geprobeerd met een tang los te krijgen, maar zit geen beweging in ;(
 
Als die niet met een schroefje vastzit zou ik denken dat die misschien gelast zit. Verwacht niet dat ze hem er alleen maar inklemmen...

Zit die wel met een schroefje vast, dan moet je het misschien even losdraaien :z
 
Er moet een boutje of een gaatje zitten waar ooit een boutje ingezeten heeft anders is ie gewoon vast en kun je trekken wat je wilt maar dan sloop je je demper.
Ik deed het altijd met een waterpomptang en klopte hem met een hamertje er zo uit.....maar ik had een boutje met een gaatje.
 
Hahah verhaal lijkt haast wel op een brommer uitlaat, eerst de prop er uit halen en dan lekker rijden. Dus het was altijd het pijpje naar binnen meppen zodat de las loskomt en dan het buisje er uit vissen... zou dit net zo werken????
 
Laatst bewerkt:
helaas .... binnenbuis is niet eenvoudig te verwijderen .... dit zijn franse MIG dempers (helaas bestaat de MIG fabriek niet meer) en de dempers zijn ontwikkeld voor legaal gebruik op de weg ... dus met extra demping ....
Mijn MIG dempers (VTR) kan ik uit elkaar halen door de popnagels er uit te boren, beetje slijpen hier en daar en weer in elkaar poppen. Ik heb ze eens uit elkaar gehaald om erin te kijken. De slijptol heb ik lekker in de doos gelaten .... te veel politiecontrole hier ...
 
- popnagels uitboren met een boortje van 4 - 4,2 mm (meeste popnagels hebben een diameter van 4,2)
- popnagels eventueel met een kleine drijver doortikken (meestal vallen ze met boren naar binnen)
- demper uit elkaar halen (met enig geweld ... red. kunststof hamer en goede waterpomptang)
- slijpen maar wat je weg wilt hebben
- monteren .... goede popnagels kopen en oppassen dat je niet klem komt te zitten met je klauwen tussen de poptang .... dat doet fxxk-ing pijn
- succes
 
waarom moet ie los dan? naast 't feit dat jij waarschijnlijk vindt dat er dan een mooier geluid uit komt, is 't ook een feit dat mensen er gewoon last van hebben.


Last hebben waarvan, een beetje lawaai? Weet je waar ik last van heb,
van die halve gemeente zolen die zonodig om half 8 s'morgen met een
bladblazer in de weer gaan. Lig gvd net na een nachtdienst een half uur
in m'n bed. Eruit slopen die dB killer.
 
Is het een straat legale vervangings demper met killer???

Dan zit de db killer er in vast gelast.

Dat is de enige manier om te voorkomen dat de killer verwijderd wordt en daarmee de demper illegaal, met een legaal ingeslagen nummer.

Wil jwe de db killer eruit?
Dan verwijder je de buitenmantel en het dempings wol.
Slijp dan de killer los.

TLR ???? vervang dan meteen het dempingswol.
Een TLR blaast dat er binnen 10.000 km uit.
De TLR begint dan terug te blaffen in de uitlaat. En dat geeft problemen met de uitlaatkleppen. Ze hebben dan de neiging om te verbranden.
Kost een boel pecunia.

Een nieuw setje wol is goeiekoper.
En met een open demper klinkt dat voller/mooier.
 
loud pipes save lives:P

maar kan je niet beter kijken voor een nieuwe of 2ehands sport demper dat is er voor gemaakt en geeft naar mijn idee een mooi opbouwend sportief geluid.
maat van me heeft ook die db killer eruit je hoort hem nu op een 1 a 2 km nog dus je trekt daqn wel aandacht van oom agent
 
Terug
Bovenaan Onderaan