db killer uit remus grand prix???

aatje_gsxr

Rookie
4 jul 2011
8
0
arnemuiden
hallo

ik heb laatst een gsxr gekocht met een remus grand prix demper er op
nu zou ik mijn geluid wat harder en dieper willen hebben.

nu weet ik dat de db killer er nog in zit en bij de meeste dempers hij er uit gehaald kan worden door middel van een schroefje aan de onderkant los te draaien

ik heb gezocht maar er zit geen schroefje het lijkt er op als ik in de uitlaat kijk dat hij vast zit met een las puntje.

heeft iemand ervaring met deze demper???

ik hoop dat jullie de oplossing hebben

gr aatje_gsxr
 
gewoon met brute kracht eruit wrikken.
meestal zit er aan de voorkant(dus waar je in je demper kijkt) een popnagel die je moet uitboren en in de demper zelf een laspuntje die je moet los wrikken of slaan.(tang op de killer en wrikken maar)
waar je de pompnagel uit boort kan je inderdaad een schroefje plaatsen als je je db killer wilt gebruiken.

probeer de zoekfunctie maar es te gebruiken er is al vervelend veel over dit onderwerp geschreven.
 
Laatst bewerkt:
Een POMPnagel, een popnagel zal je bedoelen.


Als het meezit kan je de popnagel uitboren en de db killer eruit halen.
Vaak heb je dan wel speciaal gereedschap nodig.

full



full



Met slaan en wrikken beschadig je de boel alleen maar.
Demonteren met beleid en gevoel, niet met geweld.
 
Laatst bewerkt:
ik heb proberen tezoeken maar kwam nergens op alleen tekoop remus gp

er zit ook geen popnagel of iets.

mun demper heeft een e-keur ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

en anders dus gewoon het laspuntje mollen en wrikken
 
daar lijkt het wel op ja en E_4 staat volgens mij voor : alleen goedgekeurd met het gebruik van de orginele db killer (of zoiets).


GRAND PRIX - OVAL, RACE
GRAND PRIX REVOLUTION - OVAL, ROAD & RACE

• Stainless steel constuction with Aluminium Alloy, Carbon Fibre or Titanium sleeve
Full Race or fully E-marked Road Legal versions with removeable baffle core to convert for race use • GP Revolution version is E-marked and homologaed for specific models (papers supplied)
• Small and lightweight

From only £219.00 inc. VAT

dus in het nederlands e keurmerk met verwijderbare db killer

succes met los wrikken
 
Laatst bewerkt:
maar als je op die site kijk en naar de demper kijk en dan naar mijn demper zie je ook dat er bij mij een ring met popnagels inzitten..

dus is dit mischien grand prix net iets ander type ofzo??

ik heb net de demper er nog afgehaalt en volgens mij zit is hij zo gemaakt dat hij er niet uit kan
 
Terug
Bovenaan Onderaan