De 500 Euro Challenge 2015! "Briks en Trips"

Ik ben benieuwd welke route de voorkeur heeft bij de MF'ers.

  • Oostroute

    Stemmen: 19 90,5%
  • Westroute

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
kan gerust achter borisz aanrijden zolang je m maar niet hoort. niets mis met zijn zang talenten maaruh.... tsja het blijft zo in je hoofd hangen.
ze zeggen dat kauwgom kauwen helpt liedjes te vergeten die in je hoofd vast zitten dus misschien maar een pakje inslaan?
 
hier even snel die ouwe ezel naar de werkplaats rijden,en dan duimen dat ie klaar komt...
en als dat lukt even de sooi er op gooien :)
 
Maken jullie een nieuw reis-topic aan waar ieder zijn verhaal + foto's in kwijt kan of blijven alle rijders dat in hun eigen topic doen ?

Ik ga hier in dit topic (of een nieuw topic als dat handig is) een reisverhaal schrijven. De deelnemers kunnen uiteraard hun verhaal kwijt in hun eigen topic (of in dit topic) als ze daar de behoefte toe hebben!


kan gerust achter borisz aanrijden zolang je m maar niet hoort. niets mis met zijn zang talenten maaruh.... tsja het blijft zo in je hoofd hangen.
ze zeggen dat kauwgom kauwen helpt liedjes te vergeten die in je hoofd vast zitten dus misschien maar een pakje inslaan?

En speciaal voor Jou Sjors! Kun je er alvast en beetje inkomen daar op Defqon1: KLIKKKERDEKLIKKLIK
 
Laatst bewerkt:
Nou mannen ook van mij een goede en veilige reis toegewenst :Y
En dat alle motoren zonder teveel sleutelen ook weer retour mogen komen O-)
Veel plezier en vergeet de Mitkah antisnurk oordopjes niet }) :z
Danny :W :]
 
Ik ga hier in dit topic (of een nieuw topic als dat handig is) een reisverhaal schrijven. De deelnemers kunnen uiteraard hun verhaal kwijt in hun eigen topic (of in dit topic) als ze daar de behoefte toe hebben!En speciaal voor Jou Sjors! Kun je er alvast en beetje inkomen daar op Defqon1: KLIKKKERDEKLIKKLIK

het was even zoeken maar dit korte filmpje was destijds nodig om dat veel mensen nog een inbel verbinding hadden :


youtube kwam pas in 2005 he....
 
Allemaal heel veel plezier en veilige kilometers! Ik hoop dat jullie weer vaak een reisverhaal op het forum plaatsen. Heb vorig jaar vanuit Nederland mijn best gedaan om jullie een beetje te volgen.
 
Als een oudbezitter van een CX500 verslingerd geraakt aan dat soort motorfietsen, eigenzinnig en uitermate betrouwbaar *O*

Vanwege het hoge aandeel CX'en en afgeleide modellen in 2014 en nu weer een trouw volger van alle voorbereidingen en de rit zelf.

Mag ik jullie allemaal een ontspannen en zorgeloze rit toewensen :]
Ik zie alle belevenissen hier wel komen :Y
 
Jottum! Gefeliciteerd!!!

Ik heb vandaag een xl regenpak gehaald voor het geval dat... Ook een Coleman kickback stoel gehaald. Kampeeruitrusting 100% compleet. Morgen alles op de cb knopen en dan ben ik er ook klaar voor!

Tot in Duitsland mannen en een mooie rit morgen!
 
als supporter ben ik er klaar voor, de ezel is gefikts :Y en net van de garage gehaald.
morgen vroeg de boel er even op knopen en gaan... :]
en ik heb nog een BBQ gescoord :9~ dus alleen nog wat brikketen en vlees halen.
jottum van harte jonge :Y zie jullie straks.
 
Tjonge wel balen nou :')

Nou ik lees getrouw mee, hoop toch een glimp mee te genieten van van de mooie stukjes Europa.. .
Shit happens. Maby next time :z
 
als supporter ben ik er klaar voor, de ezel is gefikts :Y en net van de garage gehaald.
morgen vroeg de boel er even op knopen en gaan... :]
en ik heb nog een BBQ gescoord :9~ dus alleen nog wat brikketen en vlees halen.
jottum van harte jonge :Y zie jullie straks.


ze hadden ook en bbq op de camping Tom of was je te laat om op te geven.
 
Alsnog hierbij aan iedere deelnemer een zeer mooie, veilige maar ook plezierige reis toegewenst.
Heb alle topics van jullie apart doorgelezen en wacht met smart op jullie verhalen, met hopelijk veel
foto's.
 
Hee allemaal die mij gefeliciteerd hebben dankdankdank daarvoor!
Alles staat gepakt. Morgenochtend 8 uur gaat de startknop ingedrukt worden en begint het avontuur. Over twee weken hoop ik een aantal vrienden erbij te hebben!
Gauw naar bed des te eerder is het morgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan