Die Aprillia is wel gaaf ja....als de tomtom aangeeft, 40 km rechtdoor dan kan je ffen weet de rest dat je even moet krabben en wacht je op het punt waar je af moet slaan, of een punt waar men af zou KUNNEN slaan, met andere woorden de doorlopende weg volgen , maar soms is de weg die doorloopt niet voor iedereen logisch.
afgezien daarvan werkt het prima.
los van alles denk ik dat het wel goed komt hoor.
ik ken overigen wel het begrip bezemwagen , maar dweilmotor ?
en dan ook nog met groene spaken....
als het nou echt heel erg is wil ik wel mee op mijn xt600 hoorscheelt mij weer die aprillia kopen dus iets van 500 euro , neem ik wel een xxl pak gevulde koeken mee
Natuurlijk komt het goedals de tomtom aangeeft, 40 km rechtdoor dan kan je ffen weet de rest dat je even moet krabben en wacht je op het punt waar je af moet slaan, of een punt waar men af zou KUNNEN slaan, met andere woorden de doorlopende weg volgen , maar soms is de weg die doorloopt niet voor iedereen logisch.
afgezien daarvan werkt het prima.
los van alles denk ik dat het wel goed komt hoor.
ik ken overigen wel het begrip bezemwagen , maar dweilmotor ?
en dan ook nog met groene spaken....
als het nou echt heel erg is wil ik wel mee op mijn xt600 hoorscheelt mij weer die aprillia kopen dus iets van 500 euro , neem ik wel een xxl pak gevulde koeken mee
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qHf2j1Zy__c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Das himmel waarHaha komt goed, maar een pasje is vrij gemakkelijk. Ge start boven of beneden en eindigd boven of beneden. Een ieder rijdt zn eigen tempo, dus wacht je boven of beneden, want de groep valt toch uit elkaar. En je gaat pas verder als de achterrijder in beeld is
Net wat sneller dan de rest, hoezoO O O , kunnen we er niet een paar groene wasknijpers op de spaken zetten, dan hoor de de dweil alvast aankomen
maar martell, vertell, wat rij jij op het circuit
Er af gaat wel, maar niet als de helft nog een vrachtwagen aan het inhalen isNet klonk je een beetje als een barista die een snelcursus koffiezetten geeft terwijl ik alleen maar gewend ben om op het knopje te drukken
afslag van de snelweg lijkt me inderdaad wel een lastige met een hele langs sliert motoren
Ja ja, er is zelfs een opleidinkje bij ons voor de voorrijdersen terecht.
Bij het baksteen principe meot de voorrijder een ijzeren dischipline hebben...de laatste rijden dan gedeeltelijk 2x zo hard
Wat je zegt, jojo effekt.
mag van mij een verassing blijven hoormaar had er al een tijdje niet meer over gehoord , überhaupt of het doorging
Dat is ook een van de redenen dat we groep gaan splitsen, zodat voor een ieder het tempo een beetje te behappen is.
Een andere reden is om de voorrijder te ontlasten. Route in de gaten houden en in de gaten houden of de achterman er nog is, dat kan met een groep van een man of 15 best lastig zijn.
Voor wie ooit eens een tourritje van 100km heeft voorgereden die weet dat dit nogal wat vergt van je concentratie. En dan heb je het nog over een rondje wat je meestal van tevoren al eens hebt gereden. Met deze trip rij je ongeveer 3000km over onverkende routes.
Even aan de kant van de weg stoppen omdat er ergens een foutje in de kaart/route/wegomlegging zit is vaak niet veilig te doen met zoveel mensen. Met een man of 8 is het een stuk overzichtelijker/simpeler/minder vermoeiend om de hele dag mee rond te rijden.
Trouwens, ik heb ook een route in elkaar gezet voor de eerste rustdag in Vercors. Een rondje Gorges (en die zijn daar echt indrukwekkend nauw) en "Balcony Roads". Uuiteraard mag iedereen aanhaken, maar niks moet.
Google Maps
Moest iemand anders het ook nog niet weten, ik bedacht mij vandaag "zeg, in BE hebben ze sinds kort E10 benzine (met 10% bio-ethanol) hoe zit dat in Frankrijk?". Blijkt dat ze daar al eerder waren, dus goed opletten of de 95 zonder bio-ethanol (of max 5% is), danwel 98 tanken die in Frankrijk ook nog gewoon zonder bio-ethanol is als het goed is
Uiteraard, brandstofleidingen zijn nieuw, die gaan het probleem niet zijn. Ik denk vooral aan de membranen van de carburateurs, die zullen er minder blij mee zijnweet je hoeveel ouwe (franse) zooi er daar rondrijd, dat loopt echt wel los hoor.
ja ook door ouderdom los, maar dat bedoel ik niet
Uiteraard, brandstofleidingen zijn nieuw, die gaan het probleem niet zijn. Ik denk vooral aan de membranen van de carburateurs, die zullen er minder blij mee zijn
Ik steek mijn resterende budget dan liever in een upgrade voor de vering dan in zoietsals je er mee zit, klinkt het eigenlijk meer als een mooie gelegenheid om er een set mooie flatslides te monteren
Ik steek mijn resterende budget dan liever in een upgrade voor de vering dan in zoiets
Heb jij ook een vriendin die Joke heet?de overeenkomsten beginnen inmiddels een beetje eng te worden hoor ....