A
Eensch.Om de 2 jaar is het plan heb ik begrepen, beter 1X goed, met tijd om voorbereidingen te treffen etc. Dan 2x half
Wat is het knelpunt?Rijden jullie volgend jaar ook weer? Ben met belangstelling dit en de individuele topics aan het doorlopen. Dit lijkt me super vet om een keer te doen. Voor dit jaar zal het allemaal niet meer gaan lukken schat ik
Kijk maar wat kan.OK. Dat wordt dus wachten met aanschaffen van een fiets tot na 01-01-2018 als ik goed redeneer (rit in 2017, fiets niet eerder dan 01-01-2016 in bezit).
@Martell, vooral tijd ligt me nu in de weg. Gebrek aan vrije dagen dan vooral, met alles wat al in de planning staat. En nog een motor te gaan zoeken om te prepareren.
Maar sluit het nog niet uit dat er nog wat gekeken gaat worden en wat geschoven gaat worden.
OK. Dat wordt dus wachten met aanschaffen van een fiets tot na 01-01-2018 als ik goed redeneer (rit in 2017, fiets niet eerder dan 01-01-2016 in bezit).
@Martell, vooral tijd ligt me nu in de weg. Gebrek aan vrije dagen dan vooral, met alles wat al in de planning staat. En nog een motor te gaan zoeken om te prepareren.
Maar sluit het nog niet uit dat er nog wat gekeken gaat worden en wat geschoven gaat worden.
Das een mooie. Lekker hoog schermpje.Voor wie nog mee wil en maar geen motor kan vinden. Er staat nu nog een "Goliath" te koop hier op MF.
In rijdende staat nog wel, voorbandje vervangen en gaan voor €450,-!!!
[afbeelding]
Ik wil graag 3x een tank leeg rijden, om missers er uit te halen.Afgelopen zondag heb ik de eerste tank leeg gereden.
Na 185 km begon de motor te sputteren. Een paar km later moest de kraan op reserve. Bij 191 km getankt. Er ging 13,44 liter in de tank. Er zat dan nog 3,5 liter in.
Kortom de Soes rijdt 1:14
Na 180 km is er een tankstop nodig.
Theoretisch zou er 240 km op één tank gereden kunnen worden. Dan zit er geen druppel meer in de tank. Theoretisch dus.
[afbeelding]
Ik wil graag 3x een tank leeg rijden, om missers er uit te halen.
Maar die paar km tussen on en res is wel krap
Ik hou ook de eerste paar tankbeurten nog bij. Ik verwacht niet dat er veel verschil in zal zitten. Binnenkort heb ik een hamburgerrit. Eens kijken hoe een hele dag rijden mij bevalt, qua zadel en verbruik.
ExtraDAt wordt regelmatigrokentanken dus!
Toppie! Ik ga etappe 3 en 4 op één tank misschien net niet redden...Even een voorbeeld van de 2e dag met de geplande stops voor benzine/roken.
Etappe 1: Google Maps
Etappe 2: Google Maps
Etappe 3: Google Maps
Etappe 4: Google Maps
Denk dat dit wel gaat lukken met Jottum's tankinhoud.
Toppie! Ik ga etappe 3 en 4 op één tank misschien net niet redden...
De etappes eindigen bij een benzinestation. De laatste etappe eindigt op de camping.
Dan passen we dat aan of we nemen een jerrycan (een volle dit keer) mee. Maar het zal me niet verbazen dat het verbruik na een langere gebruiksperiode wel wat mee gaat vallen.
Geeoon in de groep met die kle. Max 90 km u op de grote weg is voor jouw motor weer gunstig, verwacht ik.Verbruik zal wel wat gunstiger worden. Het tempo waarin de tank is leeggereden zat aardig tegen de rijbewijsgrens aan. In een groep wordt wel wat rustiger gereden met lagere toeren.
Dan heb jij Borisz nog nooit met aanhanger op de grote weg gezien.Max 90 km u op de grote weg...