De Baars Deel Deux

Waar rijd je liever??

  • De Baars

    Stemmen: 8 26,7%
  • De Spinder

    Stemmen: 6 20,0%
  • Op het circuit

    Stemmen: 10 33,3%
  • Thuis op de hometrainer

    Stemmen: 6 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Zo dat is toch wel ff schrikken zo'n Forum Oma. Alle jezus. Loop ik soms continu achter de feiten aan? Lees ik eerst over de Spinder ga ik daar eens kijken; geen hond. Lees ik over de Baars en ga ik daar kijken; geen hond.

In de middag was het prima weer om te rijden.

Maar vertel is er soms een nieuwe hotspot?
 
Zo dat is toch wel ff schrikken zo'n Forum Oma. Alle jezus. Loop ik soms continu achter de feiten aan? Lees ik eerst over de Spinder ga ik daar eens kijken; geen hond. Lees ik over de Baars en ga ik daar kijken; geen hond.

In de middag was het prima weer om te rijden.

Maar vertel is er soms een nieuwe hotspot?
Thuis voor de buis is voor velen echt een hotspot ;)

[me]Haga-San doet zo af en toe zijn rondjes[/me]
 
Zo dat is toch wel ff schrikken zo'n Forum Oma. Alle jezus. Loop ik soms continu achter de feiten aan? Lees ik eerst over de Spinder ga ik daar eens kijken; geen hond. Lees ik over de Baars en ga ik daar kijken; geen hond.

In de middag was het prima weer om te rijden.

Maar vertel is er soms een nieuwe hotspot?

idd schrikken, als je in Oktober wakker wordt om dan de leuke plekjes op te gaan zoeken.
Wacht ff tot het voorjaar en kom dan maar naar "De speeltuin van Roosendaal"
Altijd een feest *O*
 
idd schrikken, als je in Oktober wakker wordt om dan de leuke plekjes op te gaan zoeken.
Wacht ff tot het voorjaar en kom dan maar naar "De speeltuin van Roosendaal"
Altijd een feest *O*
Ja, net het wilde westen daar. Cops and robbers ;) Maatje van mij rijdt daar ook rond, meestal op 1 wiel; rode R1 en rood/wit/zwart MJK pak. Kenteken weggeklapt...
 
heee hallo
heb een zaterdagavond ook nog wat rondjes gedraaid stonden wel een
paar motorrijders langs de kant niet goed gezien wat voor types het waren??
maar volgens mij is het rijden idd een aflopende zaak
heb dit jaar nauwelijks 6000 km gedaan
grtjs redblade :] imgatt

Bijlage: fun104.jpg
 
Ja, net het wilde westen daar. Cops and robbers ;) Maatje van mij rijdt daar ook rond, meestal op 1 wiel; rode R1 en rood/wit/zwart MJK pak. Kenteken weggeklapt...
FOEI!!! Da mag toch nie O-) O-) Op 1 wiel nog wel O-)
Met de coppers valt wel mee hoor, ze kunnen ons toch geen klote maken _O-
Maar ik denk dat ik je maatje wel ken Weet ik natuurlijk niet zeker want ik kan z'n kenteken niet lezen :? :? :? _O- _O-
 
Iemand dadelijk nog een rondje doen?

FF nieuwe BT020 inwijden!! })
 
Laatst bewerkt:
Hmmmzz al gedaan voelt erg lekker aan. Vorig bandje was toch wel erg op.
Net stepjes licht aan de grond gehad, volgend seizoen of tijdens een beurs toch maar ff een broek kopen met sliders. We gaan het gewoon proberen, MUHAHAHA }) }) })
 
FOEI!!! Da mag toch nie O-) O-) Op 1 wiel nog wel O-)
Met de coppers valt wel mee hoor, ze kunnen ons toch geen klote maken _O-
Maar ik denk dat ik je maatje wel ken Weet ik natuurlijk niet zeker want ik kan z'n kenteken niet lezen :? :? :? _O- _O-

zal nu even wat minder zijn, sterkte:


Motorrijder botst tegen vangrail

ST. WILLEBRORD: Rond 18:00 botste een 40-jarige motorrijder uit Roosendaal met zijn motor tegen de vangrail. Dit gebeurde op de A58 richting Breda, op de afslag Zegge. Vermoedelijk maakte de bestuurder, die niet op zijn eigen motor reed, een verkeerde inschatting van de bocht. Het lukte niet om de bocht in de afrit te houden en kwam met zijn voorwiel in de berm terecht. Hierdoor gleed hij verder onderuit en eindigde tegen de vangrail. Gelukkig vielen zijn verwondingen mee. Met enkele kneuzingen kwam hij er vanaf.

Speeltuin gesloten voor motorrijder

ZEGGE: Ze zijn nietsvermoedende automobilisten en de politie een doorn in het oog. Een groep motorrijders die al enige maanden op de A58 tussen Etten-Leur en Roosendaal de snelweg onveilig maakt. Ze gebruiken de snelweg als race- en stuntbaan, waarbij ze andere weggebruikers de schrik op het lijf jagen.

Regelmatig krijgt de politie meldingen van geschrokken automobilisten op die snelweg. Ze vertellen dan dat ze door een of meerdere motorrijders, rijdend met een zeer hoge snelheid werden ingehaald. Ze motors zigzaggen door het verkeer of passeren het overige verkeer met een zogenaamde wheely. Op internetsites wordt het stuk snelweg door de motorrijders liefdevol “De Speeltuin” genoemd.

Stunter gepakt
Hoewel de politie gericht controleert op de groep stuntende motorrijders is het lastig gebleken om ze te pakken te krijgen. Tot vanavond. Leden van de groep kwamen kijken bij een aanrijding rond 18:00 uur bij de afslag Zegge van de A58 (zie bericht hierboven). Ze vermoedden het slachtoffer van de aanrijding wellicht een van de groep betrof. Dit bleek niet het geval. Toen de aanrijding was afgehandeld, ging de politie weer de weg op. Een van de politieauto’s betrof een onopvallend voertuig van het programma Blik op de Weg.

Camera is genadeloos
De camera registreerde genadeloos het weggedrag van een 42-jarige motorrijder uit St. Willebrord. De man reed met hoge snelheid schuin door de bocht de afrit Zegge de snelweg A58 op. Vervolgens reed hij grote stukken op zijn achterwiel over de snelweg naar de afslag van een benzinepomp. Daar ontstonden gevaarlijke taferelen toen de waaghals met te hoge snelheid vlak langs een vrachtwagen met pech op de vluchtstrook en het verkeer op de rechterbaan manouvreerde. Agenten in de onopvallende wagen van Blik op de Weg haalden de man meteen van de snelweg af. Zijn rijbewijs werd ingevorderd. De politie gaat de komende tijd door met het controles op deze snelweg. In 2006 zijn de fratsen van de motorrijder in Blik op de Weg te zien.


nou hier zijn we dus mee genaaid weg met die camera auto's
_________________
 
full
 
Laatst bewerkt:
Hee heb r iemand n kaartje of zo van de spinder?
Ach ja weer n blade minder op de weg, 1troost tis maar voor 4 maandjes, ken tie met t mooie weer weer lekker toeren. Maar geen wheelies meer he stoute knul.
 
Zooooo, ff na ruim een jaar dit topic schoppen :+

Het valt me op dat het steeds weer drukken aan het worden is _O- Zo druk en leuk als seizoen 2003 & 2004 zal het nooit meer worden B| , maar ik zie weer wat volk rondjes draaien *O*

Als het weer zo blijft ga ik vanavond ff :]
 
vandaag ook nog een rondje gedaan op de baars

jammer dat er nergens meer is plek is in tilburg voor motorrijders
 
Echt niemand meer op de baars tegenwoordig. Waar is de tijd gebleven met 30-40 motoren geparkeerd op het viaduct _O_
 
Terug
Bovenaan Onderaan