de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die tuup van mijn is een grote zuiperd maar een broodje hamburger zegt hij ook geen nee tegen vind je het gek dat hij met jullie om gaat soort zoekt soort :+

Groetjes van het nijn terras
 
Jo!! Ik heb ook fanmail van de Politie Tilburg!! Dezelfde die uitgedeeld werd op de Baars....shit....ze hebben ons nu echt in de smiezen!!!

Oppassen dus!!
 
Haha, mijn ouders hadden de post al opengetrokken...

Die konden niet voorstellen wat ik van de politie zou krijgen :P
 
ik kreeg vandaag die flyer toegestuurd...
nog meer mensen?
Niks gehad, tot nu toe.

Ahum...ik ben niet zo wereldwijs :+ , maaruh per post toegestuurd? Adres verkregen dmv het kenteken noteren van de laatste tijd? Maarten is toch al een weekje of 3 uit de running en hij heeft ook een brief gehad. Via e-mail adres misschien? Of zit ik op het verkeerde spoor :?

En dan straks aanvoeren dat jullie zijn "gewaarschuwd"? |( De post laat ook wel eens een steekje vallen hoor. :Z
 
Jo!! Ik heb ook fanmail van de Politie Tilburg!! Dezelfde die uitgedeeld werd op de Baars....shit....ze hebben ons nu echt in de smiezen!!!

Oppassen dus!!
Ha, daar had Spocky het al over!! Dacht het al.

PS. nog ff over het eten, misschien denken de heren dat een horecaspoiler ook de wegligging verbeterd???
 
Op dinsdag 03 juni 2003 20:41 schreef Dragon het volgende:Niks gehad, tot nu toe.

Ahum...ik ben niet zo wereldwijs :+ , maaruh per post toegestuurd? Adres verkregen dmv het kenteken noteren van de laatste tijd? Maarten is toch al een weekje of 3 uit de running en hij heeft ook een brief gehad. Via e-mail adres misschien? Of zit ik op het verkeerde spoor :?

En dan straks aanvoeren dat jullie zijn "gewaarschuwd"? |( De post laat ook wel eens een steekje vallen hoor. :Z
Klopt, maar mijn kenteken is zo'n 2 maanden terug een keer genoteerd daar...

Zullen ze wel bewaard hebben voor speciale gelegenheden zoals deze :P
 
Op dinsdag 03 juni 2003 20:39 schreef Dragon het volgende:En dan straks aanvoeren dat jullie zijn "gewaarschuwd"? |( De post laat ook wel eens een steekje vallen hoor. :Z

Precies. Ik heb hier al eerder op dit topic voor gewaarschuwd.

De eerste die op de Baars de snelheid overschrijdt, een wheelie trekt, een burnout maakt, etc en die al een waarschuwing heeft gehad, (de brief) is gegarandeerd de pisang. Daar zal niet snel een rechter aan te pas komen maar wel de officier van justitie met een schikking of maatregel, en dat is zeg maar dezelfde als de politie. :(

Ik heb in elk geval (nog) geen brief gehad. Maar ja, ik rijd ook als een O-)
 
Ik ben toch ook zeker 3 keer per week op de baars te vinden, is dan ook bij mij om de hoek *D , maar ik heb verders geen brief gehad ofzo...
Dus ik kan nog wel lekker :] op de baars, of zullen ze dit topic ook als gelezen beschouwen... :X :r
 
Gister avond nog ff op de Baars geweest. Er was niemand dus maar twee rondjes gereden en naar de Spinder gegaan. Half uurtje later terug naar de Baars gegaan. Stonden er twee niet forummers op het viaduct. Rondje gereden,kwam terug op de Baars hadden die twee bezoek gekregen van twee ambtenaren in funktie. De twee motorcollegas hadden een brief in hun hand. Ik neem aan de bekende. Ben toen maar door gereden naar de Spinder waar Rico de stilte nog ff kwam opleuken *D

Volgens mij is het jachtseizoen nu echt begonnen :(

ps, nog geen brief in de bus gevonden.
 
Hey, is er vandaag nog regen gevallen in Tilburg en dus op de Baars? Ik wil vanavond nog ff gaan gummen.

mzzl
 
Laatst bewerkt:
Nou, eindelijk is het zover..................................................................................................................................................................ik weet het zeker








smilie_switch.gif
IK BEN ZWANGER
smilie_switch.gif


Met andere woorden, er is een nieuwe Baarsganger onderweg. :}
Hier zijn zijn/haar foto's
full

full
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 04 juni 2003 14:29 schreef Nijntje het volgende:
Nou, eindelijk is het zover............................................................................ik weet het zeker................................................................................................................................................................ IK BEN ZWANGER

Gefeliciteerd.
 
Laatst bewerkt:
He Nijntje,

Kheb Tuupke zondag al gefeliciteerd, maar na dit bewijs ook voor jou, van harte met jullie zwangerschap.

Het nageslacht voor de Baars MF'ers wordt op deze manier goed veilig gestelt. Ik tel nu kids bij da bloast, Hornikx, Willy en straks die van jullie. Nog meer? Minibiken op de Baars :9~ .

Geniet ervan en succes ermee.
 
Op woensdag 04 juni 2003 14:38 schreef Yoo Willy het volgende:
He Nijntje,

Kheb Tuupke zondag al gefeliciteerd, maar na dit bewijs ook voor jou, van harte met jullie zwangerschap.

Het nageslacht voor de Baars MF'ers wordt op deze manier goed veilig gestelt. Ik tel nu kids bij da bloast, Hornikx, Willy en straks die van jullie. Minibiken op de Baars :9~ .

Geniet ervan en succes ermee.
:^ !!! Ook aan jou de felicitaties!
 
Nou, eindelijk is het zover..................................................................................................................................................................ik weet het zeker





(Afbeelding) IK BEN ZWANGER (Afbeelding)

Met andere woorden, er is een nieuwe Baarsganger onderweg. :}
Hier zijn zijn/haar foto's
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Gefeliciteerd Nijntje en Tuupke met dit heugelijke feit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan