de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
1993.
En dit is hem, dankzij de fotocapaciteiten van mijn broer en mijn camera:

dexmoto1.jpg


Maaaaarrrr...ik vind hem een beetje tam onderin. :?
Ligt dat aan mij of ben ik gewoon meer snelheid/trekkracht onderin gewend?
Ik ga dus binnenkort ook nog even proefrijden met een ZX 9 R (of zoiets)
Die blijkt wat meer vermogen te hebben. ;)
En nu als de sodemieter naar de Baars!

grtz,

Dex.
 
1993.
En dit is hem, dankzij de fotocapaciteiten van mijn broer en mijn camera:

(Afbeelding)

Maaaaarrrr...ik vind hem een beetje tam onderin. :?
Ligt dat aan mij of ben ik gewoon meer snelheid/trekkracht onderin gewend?
Ik ga dus binnenkort ook nog even proefrijden met een ZX 9 R (of zoiets)
Die blijkt wat meer vermogen te hebben. ;)
En nu als de sodemieter naar de Baars!

grtz,

Dex.

Als ik jou was zou ik mijn zwemvliezen een beetje naar binnen steken :P of je gaat jezelf erg pijn doen :+
 
Komt er nu zondag niemand een poser :P terrasjestoer meedoen in Antwerpen??

zondag gaat et gieten, zou maar een regenpak meenemen dan. wel lekker rustig op die terrasjes.

en ik lees *(^*%$*&%^$&!^%$(&* een paar minuten geleden dan dex piccies gaat schieten :(
[me]Voske baalt!!![/me]
 
zondag gaat et gieten, zou maar een regenpak meenemen dan. wel lekker rustig op die terrasjes.

en ik lees *(^*%$*&%^$&!^%$(&* een paar minuten geleden dan dex piccies gaat schieten :(
[me]Voske baalt!!![/me]

Het gaat niet regenen man, alles geregeld, je vergeet dat wij Mods een rechtstreekse chat met de main man hierboven hebben :P
 
Nou :? Heeft ie een beetje lekkere foto's geschoten? *D Niemand gepakt door de wouten??

Ik wil foto's zien van mijn held Dex :9~

;)
 
JA zeker :9 Hij heeft weer vette foto's geschoten
En ja er is ook iemand genaaid door THE BASTARDS :( een kerel met een blauwe R1 wie het was weet ik niet en wat ie gedaan had weet ik ook niet,maar ik zag hem staan bij een politiebusje en hij keek niet vrolijk.

Ik ben benieuwd nar de pic's
 
godver de godver de godver..... mijn motor is beschadigd geraakt op de Baars!!!!












Moehahahahaaaaa, mijn rechter steppie ja, aan de grond dat ding, yeehaa })
 
Haha, nee niet op het politiebureau. Er is wel politie geweest en Dex heeft met hem gesproken maar geen bon gehad. Dex legde uit dat hij "ivm het naderende einde van De Baars door ons gevraagd was ons nog een keer op de gevoelige plaat te leggen"... en toen gaf ie hem nog tot 21u de tijd om te knippen!! :} :} :} . Een andere jongen op een R1 (Niet-MF) had wel een bon omdat hij zijn rijbewijs niet bij zich had. Pas dus op: het is begonnen!!!!!
Dex had dus uitgebreid met die agent gesproken en die zei dat het niet goed zat... :( . Ik laat hem maar zelf het verhaal doen als ie thuis is, hij weet het het beste.
Verder, 't was er redelijk druk, half Mf en half "locals". Rico, Dragon, Yoo Willy, Huubke, Slurfke, Steelwheel, MrWheelies, Bikefreak, Da Blaost en moi HagaSan. Volgens mij was het dat..
Dex heeft anderhalf uur liggen knippen ongeveer en wij dus ongeveer zo lang gereden haha!! Ik heb even op zijn cameradisplay gekeken en er zaten hele mooie bij. O.a. van Bikefreak! Ikke zelf uiteraard ook 8-) .

Alleenneh, op een gegeven moment waren er geen motorrijders meer.. en daar zat Dex. Uiteraard was ik er nog wel en heb nog ff met hem en zijn vrouw gesproken, en hij zei dat hij het materiaal zou selecteren en het beste op een pagina zou zetten en linken naar MF. En we kunnen bijbestellen...

Dexter en vrouw, bedankt voor het fotograferen en het trotseren van het risico van een bon! :} :} .

Ps. Voske waar was je nou als echte "Baarsbikkel"... heh????
 
Zo ook weer eens effe op de Baars geweest.
Moet alleen nog effe wennen aan de namen.
Wie ik herken: Haga San en Rico rest is nog vreemd voor me. Heb geen tijd gehad om te vragen wie het waren want ik kwam aan en ze gingen weg.
(kan ook een hint zijn natuurlijk :) :) )

Kan iemand helpen;
1)vrouwelijke schone met lange paardestaart op een zwarte Yammie Cat?
2)lange smalle gozer op ene zwarte kawa GPZ achtige?
3) zwart/grijs pak met nieuwe zwarte kawa 636?
4) geel/blauwe gsxr600 (reed behoorlijk lekker over de op- afritten)?
5) blauw/witte gsxr600 halve naked?

Later nog wat kawa geweld erbij.

En, er stond een kale gozer foto's te maken met een lens zo groot als een kanon, wie was da. Hoop dat ik erop sta.
 
Sowwwwww, heb ff lekkerrrrrr een paar rondjes gedraaid zeg. *D
Pliesie was laat schijnt. :9
Stond toen wij hem zagen met een motorrijder langs de kant, 1-ste bocht de snelweg op. Blauw/wit pak donkere motor...dunno?

Toen het busje was gearriveerd met Yoo Willie en Mr.Wheelies naar de carpool gegaan....nobody there :?
Samen naar de Spinder....nobody there :?

Dexter was met den toettoet, khad begrepen dat ie met de motor kwam?
Moeten toch wel een paar gave fotokes gemaakt zijn van een aantal.
Hij lag er iig lekker voor....paar x binnenbocht, paar x buitenbocht inkomend. :9~ Ben benieuwd... Mr. Wheels met sparks bv :)

Sja Vos......helaasssss })
 
Kan iemand helpen;
1)vrouwelijke schone met lange paardestaart op een zwarte Yammie Cat?
2)lange smalle gozer op ene zwarte kawa GPZ achtige?
3) zwart/grijs pak met nieuwe zwarte kawa 636?
4) geel/blauwe gsxr600 (reed behoorlijk lekker over de op- afritten)?
5) blauw/witte gsxr600 halve naked?

1: Dragon
2. ZZR 600 en Yoo Willy.
3. Tech 9, nieuw op Baars/ MF; Nice to meet U !! :) :) :)
4. Telefonica-GSXR 600, Steelwheel, oftewel Eric (mijn maatje)
5. Slurfke, Thomas, GSXR 750 naked is dat.

En die kale met dat kanon was dus Dexter, ook MF en fotograaf. Hij post hier weer als ie thuis is cq de foto's heeft.

PS. Nice 2 C U again op de Baars! Dex heeft een mooie pic van je...
 
...
Ps. Voske waar was je nou als echte "Baarsbikkel"... heh????

jajaja wrijf het nog maar even in :( ;(
ik had nog wel geopperd of dex niet eens een keer kon komen knippen, en nu komt ie en was ik er nie :( :(
las het pas om 19:30
mjah er zijn ook nog mensen die echt moeten werken voor hun centjes...


IK BAAL!!!
 
Yo Mister Wheelies, Dragon etc, waren jullie op doorreis of gingen jullie naar huis. ´K zag jullie namelijk nergens meer.

De blauwe R1 werd geloof ik naar zijn rijbewijs gevraagd, en die had hij niet (bij zich)

Ook Dexter werd bijna op de bon geslingerd.

Volgens mij ben ik 2x gefotoot, gelukkig ook 2x door Dexter. Ik was die opa op die rode zx7r. Ben benieuwd naar piccies.

Die wouten lopen de zaak flink te vervelen. Zorg dat je kentekenbewijzen, rijbewijs, groene kaart, ov-jaarkaart bij je hebt (dat laatste in geval je wordt aangehouden wegens rijden op de busbaan)

Toen ik dit posste, stond al die erder info er nog niet :? nu dus wel, dus lees alleen wat je nog niet eerder hebt gelezen
 
Laatst bewerkt:
Dex heeft anderhalf uur liggen knippen ongeveer en wij dus ongeveer zo lang gereden haha!! Ik heb even op zijn cameradisplay gekeken en er zaten hele mooie bij. O.a. van Bikefreak! Ikke zelf uiteraard ook 8-) .

Jippie jippi jippie, ik sta op de plaat. Ben ook zo fotogeniek (met helm op)
Zijn het digitale foto's of analoge. Als ik er echt zo goed op sta wil ik best wel wat hebben om te ontwikkelen.

Wel al gemerkt dat ik nog lang niet mee kan wat lekkere bochtjes betreft. Kan wel al goed posen, haha!!!!!!!!
Ik kijk verdomme altijd naar de buitenkant bocht!!!!!!! Moet snel veranderen anders vlieg ik er nog eens af......
En ondanks dat ik niet hard ga, voel ik mijn banden wel glijden. Rullen staan er dan ook behoorlijk op, zelfs op de rand.
Volgens mij heeft dat te maken met mijn eigen 100kg. Of zou het de vering zijn.
Heb hem al bijna op 100% hard staan, maar ja die eerste R1'en waren behoorlijk zacht geveerd.
(bandenspanning achter ca. 2.8, BT010)

Toch wel lekker om dat geweld voor je te zien vliegen door de bochtjes. Vooral die ene gozer met de GSX-R600 ging loeihard (ja........jij ook Haga)


Mensen maak copieen van je rijbewijs, kenteken en groene kaart en stop ze onder je zitje. Mocht je je rijbewijs vergeten heb je tenminste altijd iets om te laten zien. (kan wellicht een bonnetje schelen)
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 06 juni 2003 21:57 schreef Voske het volgende:las het pas om 19:30
Voske toch... had al vanmiddag gemaild, het stond al op MF en je "vrienden" Rene, JP en Wheels wisten het ook.... :( :( . I'm very sorry for you.... echt jammer.
 
Op vrijdag 06 juni 2003 21:59 schreef Bikefreak het volgende:Volgens mij heeft dat te maken met mijn eigen 100kg. Of zou het de vering zijn.
Heb hem al bijna op 100% hard staan, maar ja die eerste R1'en waren behoorlijk zacht geveerd.
(bandenspanning achter ca. 2.8, BT010)

Toch wel lekker om dat geweld voor je te zien vliegen door de bochtjes. Vooral die ene gozer met de GSX-R600 ging loeihard (ja........jij ook Haga)
Da's dus Steelwheel, hij en ik rijden vaak samen, en op De Baars gaan we even hard. Net wie voorop zit, de ander houdt gewoon bij.

PS. 2,8 bar is wel veel hoor voor een BT010. Je kan eens 0,2 minder proberen. En voor puur het bochtenwerk evt nog minder maar rustig aan beginnen..
Ik rij met straatbanden altijd zo 2,5-2,6. Nu met "plakbanden" wat slapper.
 
Zo ook weer eens effe op de Baars geweest.
Moet alleen nog effe wennen aan de namen.
Wie ik herken: Haga San en Rico rest is nog vreemd voor me. Heb geen tijd gehad om te vragen wie het waren want ik kwam aan en ze gingen weg.
(kan ook een hint zijn natuurlijk :) :) )

Kan iemand helpen;
1)vrouwelijke schone met lange paardestaart op een zwarte Yammie Cat?
2)lange smalle gozer op ene zwarte kawa GPZ achtige?
3) zwart/grijs pak met nieuwe zwarte kawa 636?
4) geel/blauwe gsxr600 (reed behoorlijk lekker over de op- afritten)?
5) blauw/witte gsxr600 halve naked?

Later nog wat kawa geweld erbij.

En, er stond een kale gozer foto's te maken met een lens zo groot als een kanon, wie was da. Hoop dat ik erop sta.
Nou zeg, ikke jouw wel ken hoor. ;)

Ritje vanaf Rosmalen nog handje geschut en voor gesteld.(Leorit)
'kStond toen samen met Froggy+vriendin op de parkeerplaats toen jij aan kwam.
En ik heb je nog 2x met auto en vrouw gezien.Op de Baars en een ander ritje vanaf Rosmalen. (2mrt.)

Shit, das toch wel eng zo'n geheugen eej?! :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan