de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou zeg, ikke jouw wel ken hoor. ;)

Ritje vanaf Rosmalen nog handje geschut en voor gesteld.(Leorit)
'kStond toen samen met Froggy+vriendin op de parkeerplaats toen jij aan kwam.
En ik heb je nog 2x met auto en vrouw gezien.Op de Baars en een ander ritje vanaf Rosmalen. (2mrt.)

Shit, das toch wel eng zo'n geheugen eej?! :X

Haha Dragon, ja ik kon me jou ook nog herinneren alleen je naam niet. Maar nu sta je voor eeuwig in mijn geheugen gegrift. Ik heb nu een blijvende indruk van jouw achterkant en die van je motor, zolang zat ik achter je. :) :)

Ben wel aangestoken door het Baars virus, zal er toch wel vaker gaan komen nu.
 
Op vrijdag 06 juni 2003 22:04 schreef Haga-San het volgende:Da's dus Steelwheel, hij en ik rijden vaak samen, en op De Baars gaan we even hard. Net wie voorop zit, de ander houdt gewoon bij.
Steelwheel 'aan de kant aan de kant, of ik parkeer hem in je sleurhut'...was aardig aan het slalommen ja. Maar dan ben ik ook niks gewent. :+
 
Yo Mister Wheelies, Dragon etc, waren jullie op doorreis of gingen jullie naar huis. ´K zag jullie namelijk nergens meer.

De blauwe R1 werd geloof ik naar zijn rijbewijs gevraagd, en die had hij niet (bij zich)

Ook Dexter werd bijna op de bon geslingerd.

Volgens mij ben ik 2x gefotoot, gelukkig ook 2x door Dexter. Ik was die opa op die rode zx7r. Ben benieuwd naar piccies.

Die wouten lopen de zaak flink te vervelen. Zorg dat je kentekenbewijzen, rijbewijs, groene kaart, ov-jaarkaart bij je hebt (dat laatste in geval je wordt aangehouden wegens rijden op de busbaan)

Toen ik dit posste, stond al die erder info er nog niet :? nu dus wel, dus lees alleen wat je nog niet eerder hebt gelezen

Ja wij waren net op weg naar het Spinder, en dan naar huis. Balen man... maar ja... als je maar goed op de foto staat toch ;) Misschien tot maandag?

mzzl
 
Jaja, was weer leuk deze avond. Lekker een paar rondjes gedraaid met Dragon en Bikefraek, aangenaam bikefreak. Dexter heeft volgens mij een aantal mooie piccies geschoten. Ben benieuwd. Vlak na achten, koffie pauze voor de politie, waren ze er :( . Einde pret, Haga en de zijne kwijt. Nog maar ff met Dragon en Mr Wheelies naar de Spinder geweest. Was een leuke avond, bedankt mannen en Dragon.

He Haga, koop voor Steelwheels maar een sleurhut, vindt ie leuk denk ik , hij zat er bijna in haha


Nog vergeten, Dexter 100X dank voor je inzet deze avond :} :} :}
En Bikefreak, je hoeft je echt niet te schamen voor je bochten hoor, ik vind ze er goed uitzien, maarja ik ben dan ook niet echt een referentiekader ;) , volgens mij gaat Willy schrikken van de foto's. Maar wel lol gehad.
 
Laatst bewerkt:
Yo Mister Wheelies, Dragon etc, waren jullie op doorreis of gingen jullie naar huis. ´K zag jullie namelijk nergens meer.
Was jij dat die net aan kwam bij het viaduct toen wij weg reden? Sorry niet gezien/herkend.

Toen ik dit poste, stond al die eerdere info er nog niet :? nu dus wel, dus lees alleen wat je nog niet eerder hebt gelezen.
Heb ik ook altijd last van, 'kdoe meestal een 2-de schermpie openen en die ff F5-en voordat ik post. ;)
 
Hier was ik ook graag bijgeweest.
Het was vanavond overigens weer goed raak, 6 uur rij ik de maastunnel in halen ze net een een motorrijder weg weg die in de vangrails zat, 9 uur A15-A16, cbr in de vangrails en ziekenwagen erbij
 
Hier was ik ook graag bijgeweest.
Het was vanavond overigens weer goed raak, 6 uur rij ik de maastunnel in halen ze net een een motorrijder weg weg die in de vangrails zat, 9 uur A15-A16, cbr in de vangrails en ziekenwagen erbij
 
Steelwheel 'aan de kant aan de kant, of ik parkeer hem in je sleurhut'...was aardig aan het slalommen ja. Maar dan ben ik ook niks gewent. :+
Hij is soms wel een beetje dol ja haha...(understatement). Ik weet er alles van. Zal wel snel naar huis hebben gewild ;)
 
Hij is soms wel een beetje dol ja haha...(understatement). Ik weet er alles van. Zal wel snel naar huis hebben gewild ;)

Als hij in een caravan woont klopt dat aardig ja ;) . Viel wel mee hoor, die sleurhut maakte een heel kort bochtje terwijl hij binnendoor wilde.

Maar hij kan echt wel sturen hoor :} , en een hele mooie bike trouwens.

Nu gaak doesje. Tot de volgende keer, het was me een genoege.
 
[me]Hornikx was er weer eens niet bij :(
[/me]


Ik had potdomme heel errug graag op de foto gestaan. Maar om nu de kleine van 4 maanden alleen thuis te laten vinnik nogal wat. Zou een maxocosi achter op een Mille mogen :?
 
Ik ga 6 augustus naar de circuittraining op Zolder (nivo 1).
Is er nog Baarsvolk dat daar ook aan mee doet??
(jaja, ik ga echt wat doen aan mijn kijktechniek)
 
Hmmm, heb weer wat gemist zie ik.....

Wheels zijn steppies aan de grond, gave foto's gemaakt en lekker rondjes kunnen rijden....klote zeg. Zondag EERST die keerringen fixen!! Maandag ben ik misschien weer van de partij.
Met geldig rijbewijs, alle knipperlichten, spiegels en de hele shit, mij krijgen ze niet...hopelijk.
 
[me]Hornikx was er weer eens niet bij :(
[/me]


Ik had potdomme heel errug graag op de foto gestaan. Maar om nu de kleine van 4 maanden alleen thuis te laten vinnik nogal wat. Zou een maxocosi achter op een Mille mogen :?

Jammer man. Een pools kindermeisje schijn je goedkoop te kunnen krijgen ;) . Ik ken het hoor Hornikx, vanavond was het mama avond.

ps, ik heb je gister nog gespot bij vught rond 1800 uur. Naar de dealer?
 
Hmmm, heb weer wat gemist zie ik.....

Wheels zijn steppies aan de grond, gave foto's gemaakt en lekker rondjes kunnen rijden....klote zeg. Zondag EERST die keerringen fixen!! Maandag ben ik misschien weer van de partij.
Met geldig rijbewijs, alle knipperlichten, spiegels en de hele shit, mij krijgen ze niet...hopelijk.
En VOORBEELDIG rijden anders hang je alsnog als ze het zien..

He Hornikx, je hebt toch een bagagecompartiment :X ... ;) . Of buren.. hehe.
Ps. ik kan morgen niet mee... toch. Enne, dat ongelukje waar je het over had zag er lekker uit ja!! Waren flink aant bekvechten haha. rooie koppen...
 
Zijn er nog MFers die morgen naar de CPP in Best toekomen om daar eens te rijden of ligt iedereen morgen in de zon te bakken...? :Z
 
Ook ik kon niet... Zat wel in Tilburg bij het VOC en hoorde een hoop motoren voorbij komen. Baalde als een stekker :( , want ik had eigenlijk gedacht rond een uur of 9 nog langs te komen... Volgende keer maar weer!

Cu Wheelyfool
 
Als het goed is, heeft Dex ook een aantal foto's van mij. Zwarte duc monster 900s. Ga misschien niet spectaculair genoeg door de bochten (heb de duc pas nog effe wennen) maar Dex heeft toch een aantal maal geflitst *D . Hopelijk worden deze pics ook op deze topic geplaatst of laat Dex op deze topic weten waar ze wel staan (wereldgozer!!!!!!!!!!!!! die Dex staat gewoon rustig uit te leggen aan de handhavert :r dat de handhaverts :r ons een verzetje moeten gunnen) :} :} :} :} :} . Errug klote :X overigens voor die kerel op de R1 die ff op de bon werd geslingert. Sorry Dex dat ik maar een paar maal voorbij ben geweest en mijn acties niet spectaculair waren. Ik ben na een rondje of 5 mijn rechter demper verloren op de B weg in de bossen naar de Baars ;( ;( .
 
Jongens ik weet dat het laat is, maar ik had ook nog niet gegeten vanavond en die verdomde telefoon stond weer niet stil.....nu wel natuurlijk, want ik heb em uitgezet!
Maar goed, hier zijn even 4 (Haga-san toegevoegd... :+ )plaatjes van vanavond, de rest volgt morgen.
Ik ben namelijk een beetje moe en er is nog genoeg voor mij te doen de komende dagen. Laat ik er maar niet teveel aan denken...... :X
Hier zijn ze dan in willekeurige volgorde en ook nog eens willekeurig geselecteerd.

baars01.jpg


baars02.jpg


baars03.jpg


baars04.jpg



Morgen ook mijn verhaal over wat die agent me te vertellen had over de Baars en de rest van de foto's dus.
Nu ga ik eerst slapen! *D

grtz,

Dex.
 
Laatst bewerkt:
Jeeeeeeeeeeeeeetje dat zijn pas foto's zeg :}
Alleen ik moet nog tot morgen wachten........ ;(
Mooi werk Dex.

Ik zie trouwens dat er velen daar de binnenbocht (vluchtstrook) pakken.
In de buitenbocht zie ik wel wat bitumen zitten. Is dat om die te vermijden of kun je de binnenbocht gewoonweg lekkerder nemen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan