de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals ik het heb begrepen van oom agent, is het geen probleem als je op De Baars rijdt, zolang je geen stunts uithaalt zoals rechts blikken dozen inhalen of wheelies trekken op het viaduct of de maximumsnelheid overschrijden.
Ook het stilstaan op het viaduct is een echte no-no!
En vergeet niet je rijbewijs en kentekenbewijs mee te nemen. |(
Als je dit allemaal in acht neemt is er geen wettelijke grond om je aan te houden.(Of hij moet je gewoon willen controleren, want dat mag natuurlijk altijd)

Kortom: als je de bochtjes op De Baars wat schuiner neemt dan de gemiddelde motoragent is dat geen probleem zolang je er het overige verkeer niet mee hindert.... O-)

Have fun! :]

Dex.

PS: Nee, ik neem mijn camera niet mee want dat kost me geheid een prent plus dat ik dan toch wordt weggestuurd!
Maar er zijn natuurlijk ook andere locaties te bedenken waar ik wel mag staan om wat plaatjes te nemen....Ik weet er wel eentje hier niet te ver vandaan. ;)
 
Pfff vandaag ook nog even geweest we hebben met 3 man op de cpp gestaan maar niemand :( waar is iedereen????

Enne dexter kom je zondag nog naar de ring??? enne dat plekje waar je het over had waar en wanneer ga je foto's schieten?????
 
Overigens zijn de foto's vrijdag klaar en kom ik ze persoonlijk even langsbrengen op de Carpoolplaats op vrijdagavond of zaterdag.
Het precieze tijdstip post ik hier later nog wel effe...
Niet dat jullie nou zo staan te springen om die foto's of zo toch? })
Het is maar dat jullie weten dat ze dan klaar zijn.... *D

grtz,

Dex.

He Dex,

kweet niet of ik in staat ben de foto vrijdag of zaterdag op te halen. Ik neem aan dat je hem dan gewoon met de post laat komen, toch?

Ps ik heb nog geen mailtje terug ontvangen met de totale foto/verzendt kosten en je rekeningnummer.
 
Op donderdag 12 juni 2003 12:03 schreef Yoo Willy het volgende:
Ps ik heb nog geen mailtje terug ontvangen met de totale foto/verzendt kosten en je rekeningnummer.

:^ ik ook niet.
Yoo Willy, als ik wel kan, kan ik evt de foto wel voor je meenemen... als Dex dat tenminste goed vindt...
 
Top Sander dank je,

ff afwachten waneer Dexter wil komen. Als ik dan niet kan en jij gaat wel zorg ik dat het geld bij jou is.
 
[me]Hornikx wil ook op de fotoooo....boehoehoehoe..... ;(
[/me]


Er gaat trouwens een gerucht rond dat de politie erg tevreden is over de reacties en initatieven van de Baars-gangers!
HULDE!!
 
Zo ik zal ook maar is wat me eigen laten horen ;)

Een maandag was me laatste rit me motor staat te koop rijden is nu echt te vermoeiend heb ik gemerkt ;( ;( ;( kleine ritjes gaat wel.

Maar als ik nu echt een stukje wil rijden neem ik gewoon heel stiekem die van Tuupke mee }) }) })

Maar als ik hem lief aan kijk en dat kan ik heel erg goed :? mag ik wel achter op met hem mee.

Dus de groeten en jullie heel veel :] plezier en kijk uit voor een mooie bocht en doe een extra rondje voor Nijn maar jullie zullen me niet missen :X

Groetjes Nijntje
 
Even een paar dingen op een rijtje:

Mailtjes met foto- en verzendkosten zijn niet nodig als ik de foto's op de cpp langs kom brengen.... ;)
20x30 zijn 15 Pleuro's en 10 x 15 zijn 6 Pleuro's per stuk.
Maar omdat ik in een goeie bui ben en jullie graag mag, maak ik er 12 en 4,50 Pleuro van.
Moet je wel zelf even uitrekenem wat je dan kwijt bent. })
Ik kom zaterdagmorgen om een uurtje of 11 langs.
Hopelijk is dan iedereen wakker!
Kun je dan niet dan kan iemand anders je foto's natuurlijk ook meenemen en voor je betalen. Het gaat hier nou niet om hele grote bedragen, dus dat moet lukken.

Komende zondag kom ik, zoals het er nu naar uitziet, waarschijnlijk niet naar de Ring.
Ik heb nog twee andere dingen waar ik ook heen zou moeten en ik kan me niet in drie stukken delen.... :+
Maar op de 22e ben ik er wel, da's 100 % zeker!

Als er nog vragen zijn zie ik het hier wel weer.

grtz,

Dex. (Die steeds maar droomt van wilde ritten op snelle Kawasakis! *D )
 
Mailtjes met foto- en verzendkosten zijn niet nodig als ik de foto's op de cpp langs kom brengen.... ;)
20x30 zijn 15 Pleuro's en 10 x 15 zijn 6 Pleuro's per stuk.
Maar omdat ik in een goeie bui ben en jullie graag mag, maak ik er 12 en 4,50 Pleuro van.
Moet je wel zelf even uitrekenem wat je dan kwijt bent. })
Ik kom zaterdagmorgen om een uurtje of 11 langs.
Komt goed.. ik zal er zijn. Maarre, tot wanneer heb je de bestellingen opgenomen, tot aan vandaag of..? Maatje van me heeft vandaag besteld.
Tot zaterdag!
 
Morgen heeft de fazer club een toertocht in de omgeving van Tilburg. Knooppunt de baars zit ook in de route (ik heb de route uitgezet :-) ). Dus mocht je afvragen waarom er zoveel Fazers achter een sv aanrijden dan weet je het bij deze. Ik zal de route ook wel een keer op het forum hier posten (plusminus 190 km)
 
Jij durft op vrijdag de 13e :+

Ikke wel hoor... ik had gister op lelystad ook nummer A-13 en toen is er ook niets gebe.... ow wacht ff ik ben onderuit gegaan in de grindbak, hmmm... misschien dat ik toch maar thuis blijf. Ik ben er immers zaterdag ochtend weer om mijn foto's op te halen :P
 
Zo, da was weer lekker.

Weer eens een keer naar de baars geweest vandaag, het was niet erg druk maar toch ff lekker staan ouwehoeren met een paar man. oa Huubke en Steelwheel.

Daarna nog ff een paar rondjes gedaan op de Spinder.
Ondanks dat het vandaag de 13e was is alles goed verlopen, wel in het laatste rondje nog een powerslide gemaakt, en ook dat is gelukkig goed afgelopen.
 
klote.. had vanavond ook nog ff willen gaan rijden, maar dan heb je af en toe van die verplichte feestjes... zondag dan maar weer naar de baars of zijn er nog mensen die richting zolder willen gaan om de motor-action day bij te wonen?

hagasan... zondag misschien ff rondje brabant :] :9
 
He Haga-san! ik heb je gemailt maar ik krijg niks terug! klopt je mail adres wel in je profiel??? ik mailde je omdat ik hoorde dat jij nog een monoseat had liggen van een thundercat of dat je er een wist. Kun je mij even mailen? zodat ik je juiste adres heb??? Bedankt! 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan