de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Haga-san! ik heb je gemailt maar ik krijg niks terug! klopt je mail adres wel in je profiel??? ik mailde je omdat ik hoorde dat jij nog een monoseat had liggen van een thundercat of dat je er een wist. Kun je mij even mailen? zodat ik je juiste adres heb??? Bedankt! 8-)
Adres klopt wel, alleen lees ik het niet zo vaak... maarre, ik heb geen monoseat meer, die zit al anderhalf jaar op de circuitfiets van Steelwheel. Je kan ze bestellen bij Rico's Racing Research (www.racingresearch.nl) bijvoorbeeld. Is wel best wat werk om strak en pas te maken.. zeker met verlichting.

Ps. ik zie geen mail van je in die box hoor...??

Ps2. Rens, zondag heb ik zelf al andere plannen..
 
Slaat dit op mij Haga-San????
Dat weet ik niet; wat is er dan met jou morgen????? :P :+ 8-) O-) .....

Dexter, bedankt voor de aflevering en de nette extra korting! Nu nog ff een mooi lijstje zoeken...

Voor de liefhebber: Dexter zei dat hij morgen in de regio Roosendaal nog wel even wat foto's wil maken als er mensen die kant op komen. Ik weet niet precies waar dat hij in gedachten heeft en hoe laat... maar als er mensen zijn die interesse hebben... ff hier posten.
 
Dat weet ik niet; wat is er dan met jou morgen????? :P :+ 8-) O-) .....

Dexter, bedankt voor de aflevering en de nette extra korting! Nu nog ff een mooi lijstje zoeken...

Voor de liefhebber: Dexter zei dat hij morgen in de regio Roosendaal nog wel even wat foto's wil maken als er mensen die kant op komen. Ik weet niet precies waar dat hij in gedachten heeft en hoe laat... maar als er mensen zijn die interesse hebben... ff hier posten.

Interesse altijd!!!!! Hopelijk kan ik op het nader te noemen tijdstip!!!
 
Ik had het idee om wat plaatjes te schieten als er een paar van jullie een rondje Brabant zouden gaan maken.
Mogeljkerwijs hadden jullie dan langs Roosendaal voorbij kunnen komen en had ik dan wat kunnen doen.
Maar aangezien ik verder niets zie gebeuren met dat rondje Brabant laat ik het er ook maar bij.
(Heb ik ook eens een rustig weekend waarin ik de tuin kan doen en mijn administratie bij kan werken... :r )
En voor de teleurgestelden onder jullie: er komt heus nog wel een volgende keer, de zomer duurt nog lang! ;)
(Is er eind Juli niet iets op Zolder te doen }) )

grtz,

Dex.
 
Een zomerse zondag... wat een mooie Baars-dag vandaag, nietwaar?

Ben benieuwd wie ik allemaal ga aantreffen op cpp, behalve de vaste zondagrijders ;)
 
Ik kom vandaag zeer zeker nog langsknallen!!!!!
Knallen nog wel... daar zal de Sterke Arm blij mee zijn..... :X

Gisteren reed ik trouwens nog langs het viaduct na een ritje in de regio en zag ik trouwens nog een politiebusje met sirene een fiets langs de kant zetten!!!

...

Was een verdwaalde asielzoeker of zo die op de snelweg aan het fietsen was... :? :?
Een stukje verderop zagen we trouwens 6 politiebusjes die een aantal auto's klemgereden hadden, ben benieuwd wat dat mocht wezen...
 
Net rond 13:40 langs CPP geweest en over viaductje, maar H-E-L-E-M-A-A-L niemand te zien !!!! Was ik te vroeg, ofzo?
 
Vandaag met Wheelyfool en wat andere naar Zolder gereden, was lekker rijden en een paar super stuntshows gezien, wat kunnen die mannen rijden zeg. :} :} :}

Op de terugweg samen met Wheelyfool nog ff langs de Baars gereden, maar er was echt helemaal niemand, niemand wezen rijden vandaag ofzo :?
 
Vandaag met Wheelyfool en wat andere naar Zolder gereden, was lekker rijden en een paar super stuntshows gezien, wat kunnen die mannen rijden zeg. :} :} :}

Op de terugweg samen met Wheelyfool nog ff langs de Baars gereden, maar er was echt helemaal niemand, niemand wezen rijden vandaag ofzo :?

Het wordt wel saai op de baars. Is het toch maar goed dat wij nog ff een stukie zijn gaan tuffen... Ik heb echt lekker gereden vandaag... Tuupke. Zulke dagen mogen er meer volgen. :]
 
Vandaag even geweest, op het viaduct niemand! ik was er rond 19.15 op de cpp was het op een gegeven moment wel gezellig, daarna heb ik kennis mogen maken met de spinder! :Z Dat trekt mij dus echt niet he! je mag zelf invullen waarom. Waar blijft iedereen toch? op de cpp is het zo rustig en niemand van MF te zien :? :? :?
 
Vandaag even geweest, op het viaduct niemand! ik was er rond 19.15 op de cpp was het op een gegeven moment wel gezellig, daarna heb ik kennis mogen maken met de spinder! :Z Dat trekt mij dus echt niet he! je mag zelf invullen waarom. Waar blijft iedereen toch? op de cpp is het zo rustig en niemand van MF te zien :? :? :?
inderdaad de spinder op zondag is zwaar klote
te druk en....... vul de rest zelf maar in
en het voordeel van de carpool is vandaag ook door mij ondekt
inderdaad op het terras aan de overkant is het goed toeven
maar "gelukkig voor locals"wordt het op de brug weer rustig zodat er toch nog een rondje baars gereden kan worden
als je nu eens een rondej rijdt en op de rechte stukken het gas ff terrug neemt tot een acceptabele snelheid zul je merken dat de politie ook niet de verkeerde zijn
 
Ben nog over de spinder geweest en de baars, maar dat was tussen 21:00 en 22:00. Zag nog wel rijders op het viaduct staan, maar ik stop daar liever niet. Wil mijn fietsje graag wat langer houden.

Greetz Angel
 
Ik had gisteren gezegd dat ik ook nog wel zou komen...maar Voske Mr Wheelies en ik hadden heb plan om eens op de PPP te gaan kijken.
Wat een lekkere linkerbocht is dat zeg!!! Touchdown.... :} !!!! De bochten aan het eind van de A4 vind ik toch een beetje tegenvallen, tenminste de bocht rechtsom naar beneden. Maar het is er al met al best leuk spelen en eigenlijk ben je er ook zo.

Het is voor mij ook al weer een eeuwigheid geleden dat ik mijn knie aan de grond zette op de Baars...pff, moet toch weer eens verandering in komen.

Tot Baars dan maar!
 
Ben nog over de spinder geweest en de baars, maar dat was tussen 21:00 en 22:00. Zag nog wel rijders op het viaduct staan, maar ik stop daar liever niet. Wil mijn fietsje graag wat langer houden.

Greetz Angel

ik was gisteren ook ff voor de 1e x bij de spinders
was wel grappig
er ging nog n crosser op zn bek !!
die trok n wheelie en ging te ver
:9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan