De LIMBO-Cl@n - Deel 115 - Voor de niet zonaanbidders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk zit het er al lang, maar zie nu pas de link achter www.limburgrijders.nl _O-
 
Mijn groep wordt idd opgeheven.. We raken 26 bedden kwijt en daarbij 40% moeten bezuinigen, betekent voor onze instelling 30 tot 45 FTE kwijt raken...
Aangezien we een redelijke kleine instelling zijn (tegen over de overheidsinstellingen) zijn 45 man een behoorlijk aantal..

Vond het al erg dat ik mijn contract niet verlengd kreeg, maar afgelopen maandag is het ECHT officieel geworden, en dat is best even slikken geweest...
ook kregen we maandag te horen dat ons hele team wordt open gebroken... Je start een dikke 2,5 jaar geleden met een geheel nieuw team een hele nieuwe groep op met een nieuwe doelgroep, best vreemd om het dan op deze manier te moeten afsluiten..
Maar goed, druk aan het solliciteren, hopen dat er iets op mijn pad komt... Heb nog tot 31 december... Nu eerst 10 weken vakantie en ziekte periode 'vieren'...
 
Mijn groep wordt idd opgeheven.. We raken 26 bedden kwijt en daarbij 40% moeten bezuinigen, betekent voor onze instelling 30 tot 45 FTE kwijt raken...
Aangezien we een redelijke kleine instelling zijn (tegen over de overheidsinstellingen) zijn 45 man een behoorlijk aantal..

Vond het al erg dat ik mijn contract niet verlengd kreeg, maar afgelopen maandag is het ECHT officieel geworden, en dat is best even slikken geweest...
ook kregen we maandag te horen dat ons hele team wordt open gebroken... Je start een dikke 2,5 jaar geleden met een geheel nieuw team een hele nieuwe groep op met een nieuwe doelgroep, best vreemd om het dan op deze manier te moeten afsluiten..
Maar goed, druk aan het solliciteren, hopen dat er iets op mijn pad komt... Heb nog tot 31 december... Nu eerst 10 weken vakantie en ziekte periode 'vieren'...
sterkte dan, maar ga ervanuit dat Kenny je op de been zal houden! ;)
 
Hellooo luitjes :W


Lekker rondje gerede met Max :)

En toen ik thuis kwam, meteen weer met pap een rondje gedaan......in het totaal 270km gereden vandaag :)



Ohja mijne is vvvveeeeuuuullll sneller dan die van max :+ :j


Serieuse modus: ik denk dat de mijne wel wat sneller is, altans het optrekken...ofja ikzelf weet het niet echt :+ Max reed achter mij aan dus heb er niet zo op gelet.
Maar echt geprobeerd hebben we niet :N
Topsnelheid hebben we niet uitgeprobeerd :P


En nu werken, tot vanavond luitjes :W

Ach, iets sneller als langzaam is nog steeds langzaam ;) :P
 
Mijn groep wordt idd opgeheven.. We raken 26 bedden kwijt en daarbij 40% moeten bezuinigen, betekent voor onze instelling 30 tot 45 FTE kwijt raken...
Aangezien we een redelijke kleine instelling zijn (tegen over de overheidsinstellingen) zijn 45 man een behoorlijk aantal..

Vond het al erg dat ik mijn contract niet verlengd kreeg, maar afgelopen maandag is het ECHT officieel geworden, en dat is best even slikken geweest...
ook kregen we maandag te horen dat ons hele team wordt open gebroken... Je start een dikke 2,5 jaar geleden met een geheel nieuw team een hele nieuwe groep op met een nieuwe doelgroep, best vreemd om het dan op deze manier te moeten afsluiten..
Maar goed, druk aan het solliciteren, hopen dat er iets op mijn pad komt... Heb nog tot 31 december... Nu eerst 10 weken vakantie en ziekte periode 'vieren'...

Boh,dat is wel echt klote zeg -O- -O- -O-
Heeft het ook nog gevolgen voor je studie??

ziekte periode vieren :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan