De Limbocl@n - deel 129 - Limbo fail editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
vriend als in kameraad of vriend als in partner?


als in partner... })

Mer bie os beiduh suus se ut neet, hoof auch neet zozeer op unne boot in Amsterdam te stoan in un veuls te strak breukske, ich zit lever op miene motur..
 
Laatst bewerkt:
Mooi moment om mezelf voor te stellen.

Ik ben Ralf Meuleners en woon in Elsloo.

Geboren in 1978 en in bezit van een witte CB1000r.

Mijn vriend is momenteel bezig met zijn rijbewijs (brrrr) , zijn Thundercat staat al thuis. Hoop dus op veel toerplezier in 2012.

Op zaterdag ben ik geregeld te vinden bij Motoport in Echt.
:Z een goede morgen allemaal , en Ralf welkom hier en veel plezier :W
 
Goeiesmorgens all..

Fail!!!!!!!
Gaat vast wel goed komen _O- _O- _O-

Tim, gefeliciteerd *O* *O*
full



Ralf ook welkom hier.. vrolijk de boel hier maar us op.. hebben de wijffie's wel nodig :X :)
 
als in partner... })

Mer bie os beiduh suus se ut neet, hoof auch neet zozeer op unne boot in Amsterdam te stoan in un veuls te strak breukske, ich zit lever op miene motur..



crap |(


als we nu ook nog een marokkaan in het topic krijgen kunnen we helemaal geen discriminerende grappen meer maken ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
als we nu ook nog een marokkaan in het topic krijgen kunnen we helemaal geen discriminerende grappen meer maken ;) ;)

Kin ich waal teguh heur. En doabie, wêh nump er eigenlik zeip mit op unne motor?

Ich zal zelf effe oplettuh dat ich deze smiley neet teveul gebroek... *O*
 
Kin ich waal teguh heur. En doabie, wêh nump er eigenlik zeip mit op unne motor?

Ich zal zelf effe oplettuh dat ich deze smiley neet teveul gebroek... *O*

Dach det geer vaselien gebroekte omdet zeip te zeer sjoempt, merja, bön den auch geine ervaringsdeskundige :+ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan