De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Zo mijn ombouw naar naked is bijna klaar. Windscherm zit erop nu nog de knipperlichten...
20191001_200911.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Horn
Mooi , had zelf alleen het windscherm niet erop gedaan.
Vind het niet zo mooi en mis.die gave chrome klokken .
Hebt trouwens ook best kans dat het averechts werkt dus zeker ook even proefrijden zonder
 
Mooi , had zelf alleen het windscherm niet erop gedaan.
Vind het niet zo mooi en mis.die gave chrome klokken .
Hebt trouwens ook best kans dat het averechts werkt dus zeker ook even proefrijden zonder
I know.. ma ik vind het beter uitzien met...😊🤣

Heb al gereden zonder.

Nog niet gereden met de windscherm , heb em echt net pas erop gezet.
 
O ja heb nog een hele doos met zooi liggen zoals de voorkap windscherm koplamp enzzzzzzzz.... rechterzijkap is tutii kaputiiiii.. ik gooi ze weg dus als ik iemand er blij mee kan maken ???

Ps ik vind ze niet in goede staat.
 
Heb maar even op de Diversion gezeten en toen zag ik dat de olie lekkage erger was dan aanvankelijk gedacht.
Olie zat gewoon op de tank dus ben maar naar huis gegaan en gaan zoeken waar het vandaan kwam. ( vermoedelijk oliekoeler)
 
Hallo allemaal,

Zaterdag kan ik mijn eerste motor ophalen en ik kijk er nu al onzettend naar uit! :9~
Het eerste dat ik ga doen (na grondige controle van de motor) is sowieso even mijn buurt op de motor verkennen en even wennen, maar daarna wordt het ook tijd om de rest van onze geweldige provincie te bekijken...

Hebben jullie toevallig tips voor leuke routes om te rijden?
 
Hallo allemaal,

Zaterdag kan ik mijn eerste motor ophalen en ik kijk er nu al onzettend naar uit! :9~
Het eerste dat ik ga doen (na grondige controle van de motor) is sowieso even mijn buurt op de motor verkennen en even wennen, maar daarna wordt het ook tijd om de rest van onze geweldige provincie te bekijken...

Hebben jullie toevallig tips voor leuke routes om te rijden?
Alle zijwegen inrijden waar je normaal niet ingaat 😁😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan