De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

had laatste een setje op wish gescoord voor 15eur incl verzending .
lijkt op het oog geen verkeerde set , alleen ligt al een maand ofzo .

Bij Louis hadden ze aan aanbieding voor 50eur maar was ook maar 1 of ander raar chinees merk en toen dacht ik dan kan ik beter die van wish eens proberen
 
south-park-s05e11c09-flexi-grips-16x9.jpg
 
Ik heb een R1150RT uit 2001 gezien.. mss dat ik daar eens voor ga kijken :-D En er staat een burgman 650 te koop in mtricht... ook wel leuk voor een keer
 
Wel hele verschillende brommers zeg.
Burgman zou ik zelf nooit kopen , RT dan weer wel maar als je leest wat er allemaal aan kan komen en wat het kost brrr.
Koopt ze wel voor weinig dat is wel een voordeel.
Mooie FJR niks ? of gewoon weer een mooie naked ?
Alleen die laatste vind ik de laatste jaren vooral mooier of het moet al een bandit zijn maar gok dat je die niet meer wilt 🙈
Staat ook een leuke Z1000 hier op het forum te koop voor niet te gek geld.
 
Ik weet dat de burgman cvt problemen kan hebben. De RT , problemen ? Ik kan niet veel vinden erover... ik twijvel ook, maar kan deze indd voor weinig kopen. Ik wil rechtop zitten.. lekker lui 😊😁
 
Ik weet dat de burgman cvt problemen kan hebben. De RT , problemen ? Ik kan niet veel vinden erover... ik twijvel ook, maar kan deze indd voor weinig kopen. Ik wil rechtop zitten.. lekker lui 😊😁
Heb trouwens de RT afgezegd. Deze had de koffers er niet bij. Als ik me verveel vandaag ga ik kijken bij de burgman of anders even doorzoeken.... snufffelllennn
 
Najah electronica storingen lees je wel regelmatig, als er wat motorisch of met de koppeling is kost het Gods vermogens.
Dit is voor mij de reden geweest om geen BMW te kopen.
Althans geen rt
Wel keer gereden op een k100 maar dat was het ook niet .
Daarom de diversion gekocht toen voor erbij .
 
Najah electronica storingen lees je wel regelmatig, als er wat motorisch of met de koppeling is kost het Gods vermogens.
Dit is voor mij de reden geweest om geen BMW te kopen.
Althans geen rt
Wel keer gereden op een k100 maar dat was het ook niet .
Daarom de diversion gekocht toen voor erbij .

De koppeling is over het algemeen bij hoge km standen wat ik gevonden heb destijds. Maar als je handig bent is het een weekendje klussen
 
Koppeling is inderdaad wel weekendje klussen dus hoop werk.
Andere motoren is het een uurtje klussen dus als je het moet laten doen wel een duur klusje 🙈
Hoge kilometerstanden en BMW gaat natuurlijk wel samen al vind je ze heel soms met best acceptabele kilometerstanden rond de 2 tot 3 mille.
En mooi zien ze zeker uit 👌 terwijl bijvoorbeeld een k100 nogal erg oudbollig uitziet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan