De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Beste wensen nog :)
Afgelopen weken is toch best wel wat gestrooid hoor 🙈 viel wel nog redelijk mee daar niet van.
Ik vandaag ook nog gereden maar heb dan ook gewoon een pekel brommer :) hele maand december denk ik zn 500km en nu in het nieuwe jaar een 150km tot nu toe .
Als het maar niet echt heel koud wordt dan rij ik wel want met de koekblik rijden is het ook niet.
 
Hier in landgraaf toch eerder nog geen zout op de weg gezien. Pekel fiets heb ik niet. Met slecht weer rij ik toch niet. Alleen op vakantie, want dan heb je natuurlijk niet echt een keus. En rij toch zoveel kilometers in de weekenden en vakanties dat de Ducati binnen nu en 5jaar toch wel weer aan vervanging toe is

Morini en Honda daarin tegen ben ik toch van plan nooit weg te doen en ben ik dus nog net wat zuiniger op O-)
 
Dat zijn genoeg km's

Haha, klopt. Zeker gezien het alleen fun kilometers zijn. Woon-werk doe ik met de auto.
( Al is de mini Cooper S ook geen straf)

Maar rond mei/juni denk ik er aan met de motor naar Georgië, Armenië en Azerbeidzjan te gaan. Dus die kilometers van 2019 zal ik dit jaar weer gaan gaan overschrijden. En rond juli nog ff een relax vakantie richting Vogezen of Franse Alpen denk ikO-)
 
Ik heb nog niet al te veel gereden op de vstrom maar de laatste keer vond ik em irri trillen in het zadel. Kreeg slapende billen ervan.😂😂 geen idee of ik eraan moet wennen of iets geks aan de hand is.
 
Hey Limbo's,

Graag laat ik me op dit forum horen en ga ik vaker meelezen. Intussen al wat jaren "actief" op motorforum alsook veteraan op LRT. Over het algemeen actief op de reizen en techniek forums. Na 2 jaar blessures en dus weinig motor rijden hopend op een mooi seizoen met sportieve kilometers, om het motorrijden wat meer leven in te blazen heb ik mijn oude vriend gixxer aan de kant gezet voor een s1000rr waarop ik hoop veel plezier te gaan beleven. Normaliter zeker 2x per jaar op circuit zolder te vinden en verder verkennend naar de bochtige stukjes limburg.

Motorrijden is een prachtige hobby en nog destemeer wanneer je met gezeldschap bent, mocht iemand interesse hebben eens een leuke rit te maken hoor ik het graag....

Groet Rob
BDF35882-39A8-4256-A887-BBFB53DB83AD.png
 
Hey Limbo's,

Graag laat ik me op dit forum horen en ga ik vaker meelezen. Intussen al wat jaren "actief" op motorforum alsook veteraan op LRT. Over het algemeen actief op de reizen en techniek forums. Na 2 jaar blessures en dus weinig motor rijden hopend op een mooi seizoen met sportieve kilometers, om het motorrijden wat meer leven in te blazen heb ik mijn oude vriend gixxer aan de kant gezet voor een s1000rr waarop ik hoop veel plezier te gaan beleven. Normaliter zeker 2x per jaar op circuit zolder te vinden en verder verkennend naar de bochtige stukjes limburg.

Motorrijden is een prachtige hobby en nog destemeer wanneer je met gezeldschap bent, mocht iemand interesse hebben eens een leuke rit te maken hoor ik het graag....

Groet Rob
Bekijk bijlage 1457497
Indd mooi .
Snelle jelle
 
Gister had ik het geweldige idee om een stukje te gaan rijden. Uiteindelijk in Sittard terecht gekomen en wat gebeurd er? Regen en nog eens regen 😂😂😂😪 van Sittard naar Kerkrade moeten rijden in de regen zonder de juiste kleding, ha ha ha.. alsof ik in een zee gesprongen was, zo doorweekt was ik.
 
Het nat worden op zich vind ik nog niet eens zo heel erg....maar weten dat je nog een stuk verder moet rijden om op de plaats van bestemming te komen....dat vind ik minder....zeiknat, koud, spieren meer gespannen/licht verkrampt..

Zomer!!! Waar blijf je??!!8-)
 
zat op de motor in een plens bui , gelukkig zijn de motor kleren nog wel zo goed dat het even duurt voordat de regen erdoor komt en was in 15minuten thuis maar fijn is anders.
Wel vanmorgen even in het zonnetje kunnen fietsen zo rond Wahlwiller
 
Het nat worden op zich vind ik nog niet eens zo heel erg....maar weten dat je nog een stuk verder moet rijden om op de plaats van bestemming te komen....dat vind ik minder....zeiknat, koud, spieren meer gespannen/licht verkrampt..

Zomer!!! Waar blijf je??!!8-)
Bij mij is dat nou net andersom_O-
Als ik zie dat het regent moet ik er niet aan denken om op de motor weg te moeten. Al is met maar voor een paar minuutjes. Als ik al op de motor zit boeit het mij eigenlijk niet meer. Dat moment dat je het in de onderbroek voelt door lopen is dan wel even door bijten zeg maar. Maar als alles dan toch al doorweekt is rij ik met gemak nog uren door
 
  • Leuk
Waarderingen: Horn
Vandaag de Honda nog eens uitgelaten...wat is die Dennis een eikel...ik in een snelle bocht naar links hangen, duwt die wiekser me keihard terug, ging gelukkig nog goed, was wel hard werken :]
 
Haha ja ik vind het gisteren avond al niet echt heel prettig in de bocht.
Met name zo op de open stuken rond Selfkant was het al vrij pittig.
Vandaag maar even de auto gepakt aangezien die sinds vandaag de weg op mocht :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan