De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Dat zou kunnen, maar niet tijdens de proefrit. Wel op mijn weg naar huis. Ergens tussen 15:00 en 16:00?
 
Toen reed ik wel op de motor die je hiernaast op mijn avatar ziet. Tussen Hoensbroek en Schinnen (daarna ging ik richting Roermond)
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik op dat stukje een motor tegen ben gekomen *D
 
Eens kijken of ik dit weekend tijd vind het ding uit de 'winterstalling' te halen. Werkend weggezet en accu hangt aan de druppellader. Moet vast goedkomen met starten :)

Nou het is gelukt, startte in 1x, tank was nog vol van ik denk sept of oktober vorig jaar. Alles gecheckt en een anderhalf uur in de regio gereden. Lekker weer :Y
 
Afgelopen weekend een flink controle geweest bij Brunssum, de nodige personen zijn van de Buitenring afgehaald ( N300 ) vreemd dat er niks over terug te vinden is. Het was een combinatie van Duitse & Nederlandse politie. Ik dacht dat ik ook Rijkswaterstaat erbij zag staan.
 
Gisteren nog een klein stukje gereden, helaas vandaag geen tijd. Het weer ziet er vandaag namelijk beter uit.:o

bdijVx9.jpg
 
Boszichtrit 2024
12 Mei is het weer zover, dan organiseren we voor de 25e keer onze Boszichtrit, jij rijdt toch ook mee zeker?
Inschrijven kan al via voorinschrijving (zie onze website: www.mvc-boszicht.nl )

Op zondag12 mei 2024 organiseert MVC Boszicht al voor de 25e keer haar Boszichtrit. Een toertocht met een lengte van circa 225 km. Ook dit jaar heeft de organisatie een tot in detail uitgewerkte rit verzorgd die voert door een mooie en voor velen onbekende streek met fijne stuurwegen en leuke plaatsen. De deelnemende rijders kunnen een plezierige rit tegemoet zien omdat de toertocht gemaakt is met als insteek, voor en door motorrijders.

Het vertrekpunt van deze Boszichtrit is net als voorgaande jaren vanaf het clublokaal van MVC Boszicht, Café Boszicht, Annendaalderweg 73, 6105 AS Maria Hoop.

Inschrijven kan via voorinschrijving of op zondagmorgen 12 mei tussen 9.30 uur en 12.00 uur. Men ontvangt dan een BBQ-bon en inschrijfnummer.
De routes zullen alleen beschikbaar zijn voor GPS zowel Garmin (meest recente kaartversie !!!) & TomTom 4xx/5xx.

Voorkom lange wachttijden aan de inschrijftafel en maak gebruik van de mogelijkheid van voorinschrijving.
De route rijden kan individueel of in groepen waarbij deelname geheel op eigen risico is.
Duopassagiers zijn natuurlijk ook welkom en kunnen gratis deelnemen.
Denk wel aan geldige papieren, paspoort en groene kaart een gedeelte van de rit voert door het buitenland.
Omdat er hoofdzakelijk over goedlopende wegen wordt gereden is er tijd genoeg voor een terrasje onderweg, maar gelet op het aantal kilometers wordt aangeraden om niet te laat te vertrekken.
Alvast een fantastische dag toegewenst.

Voorinschrijving
Maak 7 euro over onder vermelding van uw naam, e-mailadres (let op de bank erkent het @ teken niet, gelieve AT te schrijven) op rekeningnummer IBAN NL 41 RBRB 0955118913 tnv MVC Boszicht
De route zal u uiterlijk op vrijdag 10 mei 2024 via email worden toegezonden. Voor meer informatie stuur een mail naar boszichtrit@gmail.com.

We zien jullie graag terug op 12 mei 2024 …
 
Terug
Bovenaan Onderaan