De Motobliekers 10 - Een nieuw jaar, een nieuw topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W moguh allemaal!




ZONDAG A.S. :

full


Wie zijn erbij:
Zen_78
Oxi
MotorMuis77
Tazman_3
speed adDICKt
Rugtert
justme79
Kiwi
Mrs Kiwi
ronk
gsxffie (ovb)
HuibertCR (ovb)
bobbertje

Er zijn geen kosten aan verbonden maar wel graag even laten weten of je komt ivm mijn boodschappies :j
 
Laatst bewerkt:
Als ik ga schaatsen kan ik een jaar niet motorrijden, dan scheur ik alles in mijn enkels en knieeën af. Dat doe ik dus maar niet. Nee, winters en wintersporten zijn niet aan mij besteed. IJs hoort in mijn glas, aan een stokje of in een bekertje, maar ik hoor er niet op te staan :+
 
Haha mietjes!!!!!! Zo mijn eerste dag KNMV overleefd. Was echt super leuk en veel nittige info ;) Plusssssss ik mag een keer meedraaien met een VRO. Echt vet!!!! *O*
 
Als ik ga schaatsen kan ik een jaar niet motorrijden, dan scheur ik alles in mijn enkels en knieeën af. Dat doe ik dus maar niet. Nee, winters en wintersporten zijn niet aan mij besteed. IJs hoort in mijn glas, aan een stokje of in een bekertje, maar ik hoor er niet op te staan :+

Haha sluit ik me bij aan :) word met de auto heen enne gips vlucht vervoer naar huis ...
 
Haha mietjes!!!!!! Zo mijn eerste dag KNMV overleefd. Was echt super leuk en veel nittige info ;) Plusssssss ik mag een keer meedraaien met een VRO. Echt vet!!!! *O*


Haha dan maar een sissy boy ( zoals mijn dochter mij altijd noemt ,omdat ik het snel kou heb ) :9
 
Zolang ik nog steeds een shirt met korte mouwen draag valt het wel mee. Al wordt ik ook steeds erger met die koukleum die hier in huis woont bij me ;)
 
*O* Jeeej komt net een klusje binnen hier...aan het werk dus!...de dagen duren lang zo, gelukkig morgen weer vrij :')
 
:W :W

Wooowwww wat is het hier actief. Is iedereen depressief omdat het gaat vriezen en absoluut nog geen :] weer wordt ;) -O- -O- -O- -O- -O-

Maar goed wel schaaaaaatssennnnnn *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Kunnen we toch dat Bliekers uitje doen met warme choco en glühwein voor de niet schaatsers onder ons ;) *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- O-) O-) O-) *:)

:X
 
:W :W

Wooowwww wat is het hier actief. Is iedereen depressief omdat het gaat vriezen en absoluut nog geen :] weer wordt ;) -O- -O- -O- -O- -O-

Maar goed wel schaaaaaatssennnnnn *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Kunnen we toch dat Bliekers uitje doen met warme choco en glühwein voor de niet schaatsers onder ons ;) *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- O-) O-) O-) *:)

:X

Hahahahahah })
 
zo eerst maar weer eens lekker sporten :-)
gisteren en vandaag ook maar weer eens serieus begonnen, na 2 maandjes aan klooien door dat gezeur aan mijn handen.
2 maanden minder gedaan en vandaag al meteen spierpijn in m'n borst van gisteren en flikkerde net bijna van de trap af na benen trainen van vandaag :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan