De motor-forum circuitdag [update]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond, ik heb me aangemeld al ishet alleen maar om met de motorcircuitdag mee te kunnen doen, als het op assen is wel te verstaan.
Ik hoop regelmatig aanwezig te zijn en een leuke tijd te beleven.
De naam is martijn, en motorrijden vind ik fijn (vast om in de sint stemming te komen).
Gegroet.
 
Goedenavond, ik heb me aangemeld al ishet alleen maar om met de motorcircuitdag mee te kunnen doen, als het op assen is wel te verstaan.
Ik hoop regelmatig aanwezig te zijn en een leuke tijd te beleven.
De naam is martijn, en motorrijden vind ik fijn (vast om in de sint stemming te komen).
Gegroet.
Van harte welkom. :)
Hoop dat je regelmatig terugkomt, wat voor motor rij je op?
 
Ik rijdt zelf een fireblade van ´95er, zo´n mooie zwart met d.rode *D . Ga ere mee op vakantie e.d. en doe mee aan circuitdagen, daar krijg je echt nooit genoeg van.
En jij/jullie zelf?

Groeten, martijn
 
Oeps! \"IK RIJDT\" MOET \"ik rijd\" zijn. :)

Je kan dit
edit.gif
knopje gebruiken om je post te \'editten\'. Staat rechts bovenaan je juist geplaatste post. Het is nl. een beetje irritant als een gebruiker zelf meerdere posts onder elkaar plakt.
 
Laatst bewerkt:
Thx voor de uitleg skoezie :)

Let op mensen...we zijn heel wat verder!

Vanavond of morgen krijgen jullie eindelijk de info die jullie willen, en kan je je officieel inschrijven!!

Wat dus nog 1-2 dagen, dan zal je hier vanzelf zien dat je terecht kan...
 
Ik rijdt zelf een fireblade van ´95er, zo´n mooie zwart met d.rode *D . Ga ere mee op vakantie e.d. en doe mee aan circuitdagen, daar krijg je echt nooit genoeg van.
En jij/jullie zelf?

Groeten, martijn
Hoi, mijn fiets: zie m\'n signature ;)

Zo te zien hebben we hier te maken met een ervaren racer, altijd mooi!! :}
 
Mensen, bedankt voor de uitleg.
Wat betreft circuitdag, ik kan niet wachten.
Aangezien het bedrag zal het haast wel assen moeten zijn.
Lekker een dagje :]
 
Mensen, bedankt voor de uitleg.
Wat betreft circuitdag, ik kan niet wachten.
Aangezien het bedrag zal het haast wel assen moeten zijn.
Lekker een dagje :]

Dan mag je mij wel even voorrekenen hoe jij aan het bedrag kan zien, dat het in Assen gaat plaatsvinden. Ik denk dat je eerst eens moet gaan kijken wat het kost bij de reguliere aanbieders van dit soort dagen. (Denk aan: ANWB, KNMV, Freebike en de merkenclubs)
Daar kom je dus nog niet eens aan een bakkie koffie voor de prijs die er gehanteerd wordt voor de MF cicuit dag.
 
leuk, we gaan weer door met gissen. Kom nu maar met die schitterende pagina van jullie en houd me niet langer in spanning!!!

Ik denk dat het druk gaat worden de eerste dag op die site.
 
NU!!!

Ik zal vanavond klaar zitten achter mijn computer. Hoe laat komt die? Ik moet natuurlijk wel de kroeg in.

Trouwens, het zal nog wel even duren tot de MFCD, dus morgen kan ik het ook wel zien.
 
Om verwarring te voorkomen sluit ik deze (eventueel tijdelijk).

Er staat een nieuwe announcement op de index...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan