De nieuwe 2023/2024 Moto Guzzi Stelvio

Ik zie trouwens veel motoren met die mooie dag rij verlichting, zo ook de Stelvio. Hoe zit het dan met de koplampen, gaan deze automatisch aan als het donker wordt of moet je die zelf aanzetten? 🙈🤷 Bij mijn ouwe Stelvio brandt alles continu, dus vroeg mij dat gewoon af .
 
Ik zie trouwens veel motoren met die mooie dag rij verlichting, zo ook de Stelvio. Hoe zit het dan met de koplampen, gaan deze automatisch aan als het donker wordt of moet je die zelf aanzetten? 🙈🤷 Bij mijn ouwe Stelvio brandt alles continu, dus vroeg mij dat gewoon af .

Bij mijn GS gaat het dimlicht aan wanneer het donker wordt.. denk dat het bij al die motoren met dagrijlichten zo zal zijn...
 
Wel wat top zwaar schijnt hij te zijn en het schermpje laat te wensen over zie ik in de video. Ik ben best wel benieuwd naar het onderhoud van deze unit. Karakter heeft hij zo te zien zeker.
 
Tot nu toe nog niks gespot, afgelopen week nog even geweest. Ik ben wel benieuwd naar deze fiets.
 
Motoport Hillegom heeft zowel de zwarte als de oranje (testbike) staan. Heb hem even van de sidestand gehaald en vond hem nogal zwaar overkomen. Meer top-heavy als de V85. Dat gaat hem dus niet worden. Ik moet mijn motor in een verzakte smalle brandgang schuin achteruit in mijn schuur frommelen. Dat is nu al best wel oppassen. Laat staan met de Stelvio die 16 kilo zwaarder is, groter en meer top-heavy.
 
Gisteren even in Zwolle langsgeweest. Stonden er 2, 1 verkocht en 1 te koop. Volgende week komt de testbike binnen. Hij is stukken mooier dan op de foto's. Ik moet zeggen dat de koppelingshendel wel echt heel strak is, net alsof je een lijmklem moet inknijpen. Misschien veranderd dat na x aantal km.
 
Hopelijk morgen tijd voor om eens te rijden, ben echt super benieuwd. Ook of de koppeling echt zo kneiter strak is als ik laatst heb ervaren.
 
Hopelijk morgen tijd voor om eens te rijden, ben echt super benieuwd. Ook of de koppeling echt zo kneiter strak is als ik laatst heb ervaren.
Die bij TLM staat heeft dat helemaal niet. Of ik ben gewoon erg sterk 😁
 
Gisteren even in Zwolle langsgeweest. Stonden er 2, 1 verkocht en 1 te koop. Volgende week komt de testbike binnen. Hij is stukken mooier dan op de foto's. Ik moet zeggen dat de koppelingshendel wel echt heel strak is, net alsof je een lijmklem moet inknijpen. Misschien veranderd dat na x aantal km.
Guzzi is een mannenmotor maar koppeling is toch gewoon hydrolisch?
 
Eerste duizend km op de teller staan en de koppeling, versnellingsbak & quickshifter werken zeer soepel :]
 

Bijlagen

  • Stelvio 12.jpg
    Stelvio 12.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 0
Nice! Heb je nou die full options of de andere versie?

Kan je ook wat delen over de onderhoudskosten? Bijvoorbeeld de 1000km beurt enzo? Of heb je die bij bedongen.

De motor haalt ook met gemak 190😅 was bij de dealer en daar had net iemand even de 190 aan getikt met een proefrit met een nieuwe niet ingereden motor. De motor onthoud de laatste snelheden blijkbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan