Moto Guzzi V65TT uit 1986

Motor_Fanaat

Rookie
23 jul 2007
28
52
Alkmaar
Behalve de V85TT Rosso Uluru heb ik ook een V65TT uit 1986. Schijnen er maar een paar handen vol van in Nederland rond te rijden (althans dat werd mij verteld). Weet iemand waar en of er een fysiek werkplaatshandboek van deze motor verkrijgbaar is (heb lopen zoeken maar kan alleen wat online pdf's vinden maar vind het altijd wel lekker om gewoon een fysiek boek te hebben).

Volgende vraag ik wil eerdaags de carburateur reviseren (dus ultrasoon (laten) reinigen) en nieuw pakkingsetje erop etc. Weet iemand waar er carburateur revisie setjes te verkrijgen zijn? Is het blok van de V65TT gelijk aan die van de "gewone" V65?

Ik zit er over te denken om tweedehands een ultrasoon reiniger aan te schaffen. Heeft iemand hier daar ervaring mee? Zoja hoeveel liter is aan te bevelen, hoeveel watt is aan te bevelen, etc etc? Of zeggen "jullie" man doe niet zo moeilijk en laat het gewoon reinigen door iemand die dat voor een paar euro voor je doet?

Voor de rest is allerlei informatie over deze exotische V65TT meer dan welkom. Hieronder ga ik (proberen) een foto van deze (gedeeltelijk door de vorige eigenaar overgespoten) V65TT plaatsen.
 

Bijlagen

  • $_86.JPG
    $_86.JPG
    114,2 KB · Weergaven: 37
Wat bij Italianen al eens durft helpen is lompweg de fabriek aanschrijven met technische vragen.
Hele speciale motor trouwens!
 
Ik zou bij TLM vragen of ze een pakking setje hebben.
En, volgens mij heet TLM ook een download pagina waar je kennis kunt vinden.
Aanvullend zou ik je aanraden op de MGCN site te gaan spitten.
 
Gave motor! Over de aankoop voor een u.soon-reiniger staan heel veel reacties en tips in het Techniek-hoofdstuk. Korte samenvatting: is het eenmalig, zelf carb's uitbouwen en naar motorzaak brengen. Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan