Moto Morini 350 Kanguro 1985

Dutchy748

MF veteraan
23 jun 2015
8.393
14.448
Na 40+ jaar dan toch maar eens een enduro in mijn motor 'time line'...

IMG-20230217-WA0025.jpg




Thuisgelomen de pizzadoos er af
IMG-20230220-WA0007.jpeg

1985, 16000km

Eerst alles maar nalopen, nieuwe olie, distrubutie riempje, banden (1987/2010....) etc etc...
 
Middenbok gescoord, morgen ophalen. Olie, luchtfilter en bougies ook.
Dan naar de RDW.
20230220_122639.jpg


Tank is mooi egaal van binnen
20230220_122039.jpg

20230220_122051.jpg

Ok, die mogen er wel af...
20230220_121406.jpg



Yuk
20230220_121928_copy_2156x2880.jpg


FF Belgommen...
20230220_120940_copy_2156x2880.jpg



20230220_120207_copy_2880x2156.jpg
 
Laatst bewerkt:
22 maart naar de RDW voor kenteken. Heb alle documenten dus het zou appeltje eitje moeten zijn.
Famous last words.....
 
Hi Dutchy, had al contact met je via Whatsapp - zie nu dit topic pas, ben er nu ook bij hier.

Ik kijk uit naar je update later vandaag als de motor is goedgekeurd bij de RDW !
 
Mooi man daar ga je veel plezier van hebben.

Bij het monteren van de riem opletten of deze niet te strak of te los zit.
Het werkplaatshandboek geeft een speling van 6mm aan in het midden dat is te veel.

Er waren eerder drie typen riempjes A, B en C van Pirelli. In de bovenste metalen getande poelie is in de fabriek een A, B of C geslagen. In de fabriek is destijds een meting gedaan en daarmee werd bepaald of er om beide poelies een A, B of C riem gelegd moest worden. De A, B en C riempjes verschillen steeds 0,3 mm in lengte.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan