De nieuwe 2023/2024 Moto Guzzi Stelvio

Dat is een scherpe prijs voor een toerbuffel met cardan , zou zomaar eens een bestseller kunnen worden.
Prijs lijkt mij ook netjes.
Bestseller denk ik niet wat Nederland betreft.
M.G blijft denk ik toch een bepaald soort liefhebbers dus geen doorsnee motorvolk trekken denk ik.
Dus qua verkoop hoeveel?
Kan me daar uiteraard in vergissen.
Was zelf vooraf aardig enthousiast over de Mandello maar toch niet gekocht en met de Ducati Enduro 1260 blijven rijden vorig jaar.
En nu staat er een nieuwe Desert X op me te wachten in Loenen.
Dus (nog) geen Mandello of Stelvio hier .
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, ik heb in het verleden de fout gemaakt een moto te kopen zonder te zien of test rijden en die fout maak ik niet meer.
 
Ik hoop dat de motor bladen de nieuwe Stelvio dan ook eens mee nemen in de vergelijkings testen. Bij kickstart blonk hij weer uit in afwezigheid helaas.
 
Ik hoop dat de motor bladen de nieuwe Stelvio dan ook eens mee nemen in de vergelijkings testen. Bij kickstart blonk hij weer uit in afwezigheid helaas.
Vergelijkings testen of testen zeggen mij helemaal niks Zelf ervaren of een motor je bevalt of niet ipv afgaan op anderen die wslijk totaal anders rijden en ook andere verwachtingen van een motor hebben ect.

Testen vindt ik leuk om te lezen maar zou daar geen motor voor laten staan bij wat negatieve reacties in een test.
 
Vergelijkings testen of testen zeggen mij helemaal niks Zelf ervaren of een motor je bevalt of niet ipv afgaan op anderen die wslijk totaal anders rijden en ook andere verwachtingen van een motor hebben ect.

Testen vindt ik leuk om te lezen maar zou daar geen motor voor laten staan bij wat negatieve reacties in een test.
Ik laat me er niet door beïnvloeden, zeg alleen dat t leuk zou zijn om de Guzzi eens in een vergelijkbare test te zien👍
 
Ik laat me er niet door beïnvloeden, zeg alleen dat t leuk zou zijn om de Guzzi eens in een vergelijkbare test te zien👍
Komt die Duitser als die erbij zit wslijk toch weer als beste uit de test bij de meeste bladen denk ik zomaar spontaan 😂
 
Daar moet en kan je de Stelvio dus niet mee vergelijken. Grotere cilinderinhoud en 10k duurder.

Stelvio is 1000cc, 20k en 110pk dacht ik, vergelijkbare machines zijn dan onder meer:
- BMW F900 GS
- Kawasaki Versys
- Yamaha Tracer 900
- KTM 890
- Suzuki Vstrom 1050
- Honda CRF1100
- Triumph Tiger 900

Dat lijkt me eerlijker, zelfde prijs segment, vergelijkbare cilinder inhoud.

edit: ik was die andere Duitser vergeten, die staat er nu ook bij
 
Laatst bewerkt:
Leuke intro deal ook, maar ik koop nooit meer een motor zonder proef te rijden.

Edit:wj63 was mij net voor.
 
Iemand deze al gespot in het wild? Er staan ook nog geen video reviews online van de motor.
 
Zou zo ver mij bij staat eind maart op de markt komen. Correct me if i'm wrong. Dus nog ff geduld.
Op de motorbeurs kan je denk ik wel alvast ff proefzitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan