Scrambler Icon vind ik het leukst, qua kleurstelling, zat ik ook al naar te kijken toen het ding in Keulen voorgesteld werd. Misschien vind ik het hoge voorspatbordje van de Urban Enduro beter passen, en dan zou de uitlaatdemper net langszij het zadel moeten lopen, en draadpaakwieltjes natuurljk, maar dat is allemaal jeugdsentiment (Cagiva SX250/350). Wat is trouwens de bedoeling van die USB aansluiting, want daar heb ik tot dusver nog nooit om verlegen gezeten?
Hoedanook, weet niet of ik snel zoiets zou kopen, maarja, het kàn natuurlijk wel... euhm... verleidelijk.
Gisteren ff proef gezeten
Erg leuk spul!..weet zo geen Ducati dealer,die Harley verkoopt,om eens te praten,.
Was paar jaar geleden eens bij Star Twin geweest,maar als je daar een vreemd merk inruilt,dan bellen ze een handelaar voor een jodenbod.
Als iemand een dealer weet met beide merken?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets heet marktonderzoek en marketing. Nogal belangrijk als je een product succesvol in de markt wil zetten. Is nog steeds geen garantie tot succes overigens.. Maar smaken en trends veranderen (vaak al bijvoorbeeld te categoriseren in leeftijdsgroepen om te beginnen), je zou gek zijn als bedrijf als je daar niet op in speelt en dat dan zelfs wat probeert te versterken.Ok,das een goeie!
Doelgroep,hokjes,....tegenwoordig lijkt het wel of mensen een stempel moeten/willen krijgen..
Gewoon je ding doen,of is daar ook al een hokje voor?
Gisteren ff proef gezeten
Erg leuk spul!..weet zo geen Ducati dealer,die Harley verkoopt,om eens te praten,.
Was paar jaar geleden eens bij Star Twin geweest,maar als je daar een vreemd merk inruilt,dan bellen ze een handelaar voor een jodenbod.
Als iemand een dealer weet met beide merken?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hebben er ookl een leuk promotiefilmpje omheen gemaakt: Scrambler Ducati | scramblerducati.com
Wie heel goed oplet ziet ook de VW invloed
Je ziet hier ook welke doelgroep ze willen bereiken met deze motor. Ik sprak laatst met een motordealer en die zei dat steeds meer jongeren een lichtere, fun, designmotors kochten ipv de kruisraketten die hij vroeger aan de lopende band aan beginners verkocht. Dus misschien is de tijd er wel rijp voor en heeft Ducati wel zijn huiswerk gedaan.
Ducati maakte trouwens vroeger ook al Scramblers, en ook toen zat de uitlaat al laag dus deze nieuwe is wel historisch correct
[~[url="http/i1280.photobucket.com/albums/a486/DavidBodanyi/Ducati%20Scrambler/20140820_120637_zpsa2b7f99f.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/i1280.photobucket.com/albums/a486/DavidBodanyi/Ducati%20Scrambler/20140820_120626_zpsa6738f6e.jpg"]afbeelding~][/URL]
Doe mij deze maar. Deze is van iemand hier op MF zie topic: Ducati Scrambler 450cc
Handig voor het opladen van je mobiele telefoon tijdens tripjes, fototoestel, etcetc. De meeste apparaten hebben wel een USB kabel, dus een extra 12V aansluiting achter is overbodig. Niet echt bijzonder, maar wel verrekte handig
Ik vind overigens dat een Scrambler een hoge uitlaat moet hebben, ik ben benieuwd wat uitlaatfabrikanten op de markt zullen brengen, waarschijnlijk dat Zard met een hoog exemplaar op de proppen komtZoals hieronder te zien is op een Triumph Scrambler (mooie bike trouwens)
[afbeelding]