Ik denk dat een R Nine T aan het eind van het liedje wel duurder is.
Bij BMW is het basismodel betaalbaar, maar dan heb je 'm nog niet naar wens.
Spaakwielen bijvoorbeeld kosten al weer een godsvermogen...
Bovendien vindt ik die boxer niet mooi met die uitstekende koppen.
Nee, als ik een keuze moest maken tussen de deze 2 zou ik de Duc kiezen.
Maar nogmaals, ik heb een roze bril op...
En over smaak valt niet te twisten.
Maar ik denk dat ik voorlopig nog wel ff op mijn 803 te spotten ben.
Die gaat er nog lang niet uit, veel te leuk.
Bovendien, het blijft mijn eerste motor...
Effe iets anders:
Als ik de knipperbollen vervang door LED exemplaren, heb ik dan zo'n weerstand nodig in de kabel? Of moet ik, als ik dat niet wil, het knipperrelais vervangen?
Ben nog steeds erg gecharmeerd van de MotoGadget knipperlichten op het einde van het stuur.
Thx.
Ben zoals gezegd wel gecharmeerd van MotoGadget stuureindknippers en Rizoma Club bolletjes achter.
Ja die M-gadget Disc is erg fraai. Die combinatie is ook mooi.
Hier iemand die de Disc monteerd icm volgens mij de originele Ducati led achter knippers.
Dat is zeker een mooie combi van led achter met die bar-end knipperlichten. En natuurlijk is daar een YouTube filmpje van te vinden, het zal ook niet. Goed gevonden Skippy!
Maarre MacJunk, jij gaat deze combinatie fixen? Dat is zeker een leuke upgrade. Ben benieuwd of de montage ongeveer zo soepel gaat als in het filmpje. Je kan zo maar eens een uurtje of twee bezig zijn schat ik zo in.
Livestreams en Italianen...dat moest natuurlijk wel misgaan. Eerst 20 minuten introductie met wat Moto GP sterren e.d. en toen was het tijd voor de 1100 Scrambler en liep de boel vast. Volgens het verhaal heb ik een mooi filmpje gemist waarbij een jonge dame op een Scrambler ontkomt aan de politie mer muziek van de Fun Lov'n Criminals.
Toch toen het echte nieuws kwam had ik weer even beeld enbheb nog net wat screenshots kunnen maken. De Scrambler 1100 Sport! Voor en achter Öhlins (48mm voorvork!) en een Suède zadel...
De achtervork heeft een geborstelde aluminium afwerking op de nieuwe 1100 modellen.
Nou, ik kijk er al langer naar.
Toen ik nog geen Scrambler had ben ik op YT een filmpje tegen gekomen van een Fransman met een rode Icon met o.a. die knippers op het stuureinde.
Ik vindt ze retegaaf, maar helaas ook behoorlijk aan de prijs.
Achter de orginele van Ducati of de Club’s van Rizoma.
Dan ben je bij elkaar weer een kleine 350 euro’s lichter....
En ja, 2 uurtjes ben je zo kwijt.
Nog maar eens een nachtje over slapen.
Ik kwam dit (voor mij) nieuwtje ook nog tegen. De Desert Sled black edition.
Das speciaal voor de Duitsers en de Belgen dat kleur ?
Sow, die zwarte Desert Sled vindt ik dan wel weer gaaf.
Die wordt dan wss op de EICMA gepresenteerd, maar natuurlijk eerst op motor forum...
Wat is overigens ‘Concerning ABS’...?
Hoe langer ik er naar kijk, en er een lage uitlaat bij bedenk, vindt ik de 1100 er wel beter uit zien. Die uitlaten zijn een vlag op een modderschuit.
Sow, die zwarte Desert Sled vindt ik dan wel weer gaaf.
Die wordt dan wss op de EICMA gepresenteerd, maar natuurlijk eerst op motor forum...
Wat is overigens ‘Cornering ABS’...?
Hoe langer ik er naar kijk, en er een lage uitlaat bij bedenk, vindt ik de 1100 er wel beter uit zien. Die uitlaten zijn een vlag op een modderschuit.
Zit net naar een filmpje te kijken op YT van 1000PS vanaf de Eicma...