Dat doen ze expres zo zie je de kwaliteit van het laswerkIk heb hem op de Motorbeurs nog even zien staan, maar ben ik de enige die zich nogal ergert aan de dikke lasnaad aan de voorzijde van de tank? De afwerking van de Scrambler is nagenoeg perfect, maar ik begrijp niet hoe die dikke lasnaad zo prominent in beeld kan zitten...
Ik heb hem op de Motorbeurs nog even zien staan, maar ben ik de enige die zich nogal ergert aan de dikke lasnaad aan de voorzijde van de tank? De afwerking van de Scrambler is nagenoeg perfect, maar ik begrijp niet hoe die dikke lasnaad zo prominent in beeld kan zitten... Is dit een blast from the past die ik gewoon niet begrijp?
Edit:
[afbeelding]
Leuk, wij hebben onze Scrambler vorige week opgehaald, tellerstand staat nu op 370km.Hier een foto van mijn 1.000km beurt van drie weken geleden. Inmiddels staat de teller op ruim 2.800km hele fijne kilometers.
Ik heb even geleden nog op mijn Monster 1000 gereden, maar mijn hemel, wat is dat verschil eigenlijk groot. Nu besef ik pas hoe spartaans een Monster eigenlijk is. Of ik nu met de Scrambler in de stad rij, over rijkswegen in Duitsland, over dijken, alleen of samen, verhard of onverhard. Het maakt de Scrambler allemaal niet uit. Het is echt een heerlijke allround fiets die zo gemakkelijk rijdt dat je het soms gewoon niet gelooft.
Waar ik wel aan moet wennen is dat de gele Scrambler Icon een soort van magneet is voor andere mensen. Het maakt bijna niet uit waar ik sta, maar heel regelmatig komen er mensen naar mij toe. Om te zeggen dat ze vroeger ook een Scrambler hadden, of hadden willen hebben.Of dat ze het leuk vinden om deze motor nu in het echt te zien omdat ze er al veel over op internet hadden gelezen/gezien. Maar ook gewoon om te zeggen dat ze dit een hele leuke motor vinden. En ook automobilisten die duimpjes omhoog steken. Dat is best even wennen voor mij. Wel grappig overigens.
[afbeelding]
Full Throttle modelletje voor jou dus?Ik vind zelf het stuur te hoog
Hij is binnen! En de reviews kloppen, ze rijdt inderdaad heel erg ontspannen en een glimlach is niet te onderdrukken.
[afbeelding]
Wel vinden we beide dat de gasreactie wat abrubt is, vooral als je op een wat slechte klinkerweg rijdt wil het wel eens voorkomen dat je ongewild wat teveel gas geeft, heb jij daar geen "last" van?
WoW! hoe klein ben jij?
Ja of het lagere stuurtje van de Full Throttle monterenFull Throttle modelletje voor jou dus?
Leuk, wij hebben onze Scrambler vorige week opgehaald, tellerstand staat nu op 370km.
Toen we van de dealer terug naar huis reden werden we bij een tussenstop ook meteen aangesproken door een bewonderaar, grappig is dat.
Ik vind zelf het stuur te hoog maar mijn vriendin vind het prima zo en aangezien zij er op gaat rijden heb ik me daar maar bij neergelegd
Wel vinden we beide dat de gasreactie wat abrubt is, vooral als je op een wat slechte klinkerweg rijdt wil het wel eens voorkomen dat je ongewild wat teveel gas geeft, heb jij daar geen "last" van?
Zoiets heb ik me ook al eens afgevraagd... Lijkt mij een prima vraag voor de dealer! En als je het antwoord hier nou effe neerzet, is iedereen blijIk las op internet dat Ducati onderhand een nieuwe fuel mapping heeft voor de scrambler?
Ander vraagje, ik zag vandaag bij de Ducati dealer de spaakvelgen liggen voor een schamele *kuch* 990,- euries. Als ik een nieuwe scrambler besteld met spaakvelgen gaat er dan ook 990,- eu bij op of wordt dit in mindering gebracht aangezien ik de gewone velgen er niet bij neem. Want als ik een Full Throttle bestel met hoge uitlaat en spaakvelgen zit ik al op de prijs van een Ducati Monster 821
Zoiets heb ik me ook al eens afgevraagd... Lijkt mij een prima vraag voor de dealer! En als je het antwoord hier nou effe neerzet, is iedereen blij
Mooie plastische manier om je twijfel uit te drukken......
Portemenee is te klein voor 2 nieuwe motoren helaas