De nieuwe supersports voor 2004..

en de vetste supersport voor het komende jaar is.....?

  • Honda CBR1000rr Fireblade

    Stemmen: 10 12,8%
  • Kawasaki ZX10R

    Stemmen: 28 35,9%
  • Suzuki GSX-R 1000

    Stemmen: 4 5,1%
  • Yamaha R-1

    Stemmen: 21 26,9%
  • Ducati 999

    Stemmen: 2 2,6%
  • Aprillia RSV 1000r Factory

    Stemmen: 13 16,7%
  • anders, namelijk...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    78

Midnight

MF veteraan
21 aug 2001
2.481
14
Utrecht
Jup, met al die introducties van nieuwe modellen ben ik benieuwd welke jullie nu het mooist/gaafst/leukst/liefst vinden 8-)

hier alvast wat kandidaten! money doesn't matter, het gaat erom welke je het liefste zou willen rijden... of in je kamer zetten om naar te kijken, whatever.. vertel er ook gelijk erbij waarom!

Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwe Blade, vind het design wel gaaf en hij komt vast en zeker mee met de andere kannonnen... wat me opvalt bij de supersports is dat iedereen in een 'trend' mee wil doen, bijv. de seatpipes en bij veel merken zie je ook de verticale koplamp terug a la MV Agusta... vind die seatpipes bij veel van de nieuwe modellen niet zo geslaagd, maar meningen verschillen!

Honda CBR1000rr Fireblade

HondaKawa-4368-040-f.jpg


Kawasaki ZX10R

3.jpg


Suzuki GSX-R 1000

art_3270_9_Suzuki%20GSX%2010.jpg


Yamaha YZF - R1

04R1_blu_6d_1734.jpg


Ducati 999

071702middle.jpg


Aprillia RSV 1000r Factory

foto_mod_pg_360_1060015494.jpg





 
Laatst bewerkt:
Hoeveel van dit soort polls krijgen we nog??

:(

Inderdaad...

Maar aangezien gij het wilt weten, qua prestaties waarschijnlijk de R1 ( hoewel ik er vanaf zou waaien, maar dat terzijde 8-) ), qua uiterlijk de 999(R)... hoewel ik nog steeds moeite heb met die aparte en ietwat verminkte kont...

Stiekem zou ik ze (ooit) allemaal wel in de schuur willen hebben O-)
 
Ik ben niet jaloers.......


Hebbe hebbe hebbe


Geinige streetfighteronderdeeltjes...

Zullen we van die fietsen eens een virtuele fiets bouwen?

Die achterbrug & wiel van die duc...om te smullen gecombineerd met...
 
wat me opvalt bij de supersports is dat iedereen in een 'trend' mee wil doen, bijv. de seatpipes en bij veel merken zie je ook de verticale koplamp terug a la MV Agusta...

De Hayabusa heeft die verticale koplamp toch ook al een tijd? :? En die GSX R1000 is volgens mij een 2004 GSX R600 voor zover ik het met mijn bescheiden motorkennis zie..
 
De Hayabusa heeft die verticale koplamp toch ook al een tijd? :? En die GSX R1000 is volgens mij een 2004 GSX R600 voor zover ik het met mijn bescheiden motorkennis zie..

klopt, de Hayabusa heeft hem al een hele tijd, zoals welbekend, maar ik had het over de nieuwere bikes, voor suzuki is het dus niks nieuws, maar voor de laatste modellen gsx-r 600/750/1000 wel..

plaatje is idd de gsx-r 600, kon geen fatsoenlijk plaatje van een 1000 vinden. (als iemand die toevallig wel vind, post ff een link dan pas ik de eerst post aan)

had trouwens niet de andere topic gezien, maargoed, hier hebben jullie ze dan alsnog een keertje op een rijtje, je hoeft natuurlijk niet te posten/stemmen he ;)

edit: de R1 is wel erg populair hier! :9
 
rechts onder poll kan je hem aanpassen, goed opgelet met het aan maken ivm ander topics
 
Is RSV1000 factory soms "overig"? Deze super motor mag toch wel een eigen poll-vakje?
 
De R1 is voor mij de nummer 1 van 2004. Kan het alleen maar op uiterlijk baseren want heb nog nooit op een motor gereden aangezien ik 17 ben ;( ...

(PS mijn eerste post op MF, altijd spannend de eerste keer :P )
 
De R1 is voor mij de nummer 1 van 2004. Kan het alleen maar op uiterlijk baseren want heb nog nooit op een motor gereden aangezien ik 17 ben ;( ...

(PS mijn eerste post op MF, altijd spannend de eerste keer :P )

Welkom bij het MF Lefty, lees de nieuwe Moto73, de R1 is met een overweldigende meerderheid als motor van het jaar 2004 gekozen. Ze hebben er nog een grote poster bij gedaan, wel aardig. Mocht je een keer mee willen dan hoor ik het wel, de R1 komt ergens half februari.

Morgen de Motorrad halen in Duitsland, dit magazine brengt als eerste een interessant artikel over de techniek van het motorblok :} .
 
Terug
Bovenaan Onderaan