DE SPEELTUIN MEGAMEETING - 3 AUGUSTUS 2014

mischadbs

MF'er
12 aug 2009
99
0
DE SPEELTUIN MEGAMEETING - 3 AUGUSTUS 2014


foto_zps94deac01.jpg



WAAR?

•Shell Hoezaar op de A58 bij afrit Zegge.

19042009234.jpg

full

speeltuinplattegrond2.jpg



HOELAAT?

Vanaf 12:00 begint het vol te lopen.


ETIQUETTE, VEILIGHEID & DISCLAIMER

-Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren.

-Ruim je rommel op waar het hoort.

-Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.

-Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Shell geheel op eigen risico, de organisatie is niet verantwoordelijk voor enige schade, letsel en boetes.

-Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht.

-Op- en af-rit naar de Shell vrij houden.

-Noch Motor-Forum.nl noch de organisatie is verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.


Facebook-like-button.jpg
https://www.facebook.com/events/715352495202966
Facebook-like-button.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kaartjes heb ik hier van het forum geplukt.
Is meer om aan te geven waar en wat 'de speeltuin' precies is.
Zijn een paar hele leuke bochten bij, dus rijden kan altijd!
Doel van de meeting is echter samenkomen om elkaar bikes te checken en voor wat gezelligheid.

Kreeg overigens net door van de organisatie dat er waarschijnlijk pitspoezen bij zijn :)
 
Wat is het idee precies? rondjes rijden over de snelweg als ik dat kaartje zo zie?

het idee van de speeltuin is volgens mij in de eerste plaats een hangplek voor liefhebbers/eigenaren van (vooral sport)motoren, en af en toe een rondje rijden.

er zijn een paar buurtbewoners die consequent klagen over geluidsoverlast door motoren en als gevolg daarvan heeft de gemeente al diverse stupide maatregelen genomen (zoals het leggen van enorm hoge verkeersdrempels op de parallelweg waar de overlast gevende motoren nooit komen). Laatste stand van zaken sinds een paar jaar is dat er een aantal barriers neergezet zijn zodat de oprit vanuit zegge richting Roosendaal niet meer een cirkel is maar een paar soort kleine bochtjes bevat die afwijken van de cirkelboog.
 
Wat is het idee precies? rondjes rijden over de snelweg als ik dat kaartje zo zie?
ja niks aan.
ben er ook eens geweest, ben weer snel naar huis gereden.
dat stukje snelweg is helemaal niets in verhouding waar ik altijd ga rijden.
veel leuker maar ik zeg niet waar, kijk wel uit dat is onze plek haha.
Nou ja een kleine hint dan.
iets met vliss, en iets met oost.
maar zonder dollen ik wens ieder die gaat een hele gezellige en vooral een veilige meeting.
en hou het rubber aan de goede kant.
 
Ruud r1,

Deze meeting gaat ook niet over het stukje snelweg. Deze meeting is gewoon om gezellig met elkaar samen te komen.

En rijden op 'het circuit' is idd een mooie plek , pas wel op voor vuil in de bocht vanaf Zalco.

Gr
 
Laatste stand van zaken sinds een paar jaar is dat er een aantal barriers neergezet zijn zodat de oprit vanuit zegge richting Roosendaal niet meer een cirkel is maar een paar soort kleine bochtjes bevat die afwijken van de cirkelboog.

Deze bocht kan je gewoon in 1x nemen hoor met de goede rijlijn.
Alleen vrachtwagens hebben hier last van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan