DE SPEELTUIN MEGAMEETING - 3 AUGUSTUS 2014

Ah jullie zijn het. Ik rijd hier zo vaak voorbij op mij 350z :D Vroeg me al af hoe deze kleine meetings nou georganiseerd werden en door welke club / forum.

Zou me graag willen aansluiten maar heb helaas nog geen motor... wel bezig met lessen. Hopelijk volgende keer.
 
Ben net voorbij gereden om even een kijkje te nemen. Aardige opkomst. Ben niet gestopt, ken niemand .. -O- terug gereden naar huis (etten-leur). Zag ik 4 motoragenten opgesteld staan onder de viaduct (na afrit etten-leur , links af richting industrieterrein). Weet niet wat de bedoeling daar is maar... dit even ter info :))

Denk niet dit los staat van deze meeting dat deze heren even een onder onsje hebben onder de viaduct. ;)

edit: uur later weer langs gereden. Overal politie.. -O- zag een grote groep motorrijders gecontroleerd worden? Ben benieuwd hoe dit is afgelopen... wat jammer zeg. Stelletje party poopers zijn het toch ook!
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het wel apart ... een meeting op een snelweg oprit :)
Het duurde wel lang voor we de toegangskaartjes kregen.
full
 
Ik ben nog heel even langs gereden met de zijspan maar er waren meer politie motoren dan bezoekers.was meer een controle tuin dan een speeltuin.
 
Ik vind het nogal een zielige bedoeling.Ik rij dat stuk elke dag en als ik dan zie met wat voor snelheid en rijstijl ze langs komen..........nee, zo krijgen motorrijders een slechte naam.
Natuurlijk begrijp ik dat je een bocht lekker plat wil pakken, maar ga dan naar Zolder of zo.Ga een racelicentie halen ( kan ik echt aanraden!) en doe mee met de verschillende raceklassen.
Nou zullen de meesten denken van" Waar bemoei je je mee?",maar ik ken verschillende mensen die daar wonen en ken toevallig ook een agent die daar wel eens een motorrijder van vangrail af mocht pellen......letterlijk. Hij was ook degene die de familie mocht vertellen dat Pietje niet meer naar huis kwam die avond. Moraalridder? Zou goed kunnen, maar ik rij pas 20 jaar motor in binnen-en buitenland zonder problemen.
 
Het was een zeer geslaagde meeting. Iedereen die erbij was, bedankt voor het komen, zowel de motorrijders als de toeschouwers.
Jammer van de politie invasie, maar waarschijnlijk wilden zij ook graag op onze meeting zijn :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan