De "Student op de motor"-meeting

Wanneer?

  • 3 augustus (sommigen hebben housewarming bij M3rcury)

    Stemmen: 2 8,0%
  • 10 augustus

    Stemmen: 11 44,0%
  • 17 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 augustus

    Stemmen: 1 4,0%
  • 31 augustus

    Stemmen: 11 44,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Nee, dan zweet je je pak uit.. daar heb ik echt geen zin in :X

Ik heb het nooit zo snel warm :P Zondag was wel erg warm maar zaterdag vond ik het zelf goed te doen. Alleen binnendoor was het wel wat warm. Maar beter dan al die regen van de vorige meetings die niet door gingen.
 
Ik heb het nooit zo snel warm :P Zondag was wel erg warm maar zaterdag vond ik het zelf goed te doen. Alleen binnendoor was het wel wat warm. Maar beter dan al die regen van de vorige meetings die niet door gingen.
Ja, daar heb je gelijk in.. :+

Edit: knmi geeft regen op voor het weekend -O-
 
Laatst bewerkt:
Het is bijna..


Sander, hoe gaan jullie rijden, en stoppen we nog op een poserplekje.. want ik haak liever wat later aan (en anders ga ik eerder weg)
 
Tja, een tijd is wel ff leuk om te weten. Ik wil rond een uur of 4 in Haarlem zijn 's middags, dus kan dan wel omrijden via Veenendaal. Pak ik de meet wel ff mee, maar ga verder niet mee met een eventuele rit.
 
Ik denk dat ik ook weer op tijd terug ga. Maar de meet wil ik zeker bij zijn. Maar als ik op tijd terug ga, kan ik rond 16:00 ongeveer weer thuis zijn. Alles uiteraard o.v.b. mooi weer!
 
rit duurt niet zo heel lang, mits jullie door rijden kunnen jullie kunnen optijd weer thuis zijn ;) in vianen kan iedereen dan gewoon zijn eigen weg gaan die vroeg thuis wil zijn, terug rit is ook via dijken, maar wel minder boeiend.
 
Helaas moet ik mij afmelden '(
was al ovb maar helaas -O-

jullie veel plezier.. hoop dat het weer beter word dan dat er voorspeld word :r
 
Weer zal wel weer jakkesbakkes zijn... Mocht het meezitten, dan klap ik die kant wel ff op...
tijd? edit: oja, 13u
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan