* De Supersportmeiden gaan een middagje/avondje uit!! *

Ik kies voor

  • Filmpje

    Stemmen: 1 4,3%
  • Karten

    Stemmen: 10 43,5%
  • Bowlen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Paintball

    Stemmen: 1 4,3%
  • 'Word een lama'

    Stemmen: 1 4,3%
  • CD opnemen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Moordspel diner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Boerengolf

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schieten

    Stemmen: 7 30,4%
  • SSM-kalender 2009 maken

    Stemmen: 1 4,3%
  • Sumoworstelen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Schaatsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skiën

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skydiven

    Stemmen: 0 0,0%
  • Minibiken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gangstertocht

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
full

minibiken :} superrrrrr :9~

maar waar ik altijd ging rijden zijn ze gestopt :$ (bleek nie zo rendabel met die rijeigenschappen van mijn mede-bikers)
;)
 
Zeg dames; zitten jullie nou niet mijn fotomaak plannen in het water te schoppen he; ik zag net een uitgelezen kans om zelf nergens op te staan :+
 
[afbeelding]
minibiken :} superrrrrr :9~

maar waar ik altijd ging rijden zijn ze gestopt :$ (bleek nie zo rendabel met die rijeigenschappen van mijn mede-bikers)
;)

Haha, jah leuk he? *D
Ik heb het een jaar lang intensief gedaan..
BK gereden, helaas ging het niet goed met de financien en ook niet in combinatie met school '(
 
Drakie heeft zich wel wat op de hals gehaald!

Inderdaad })

Wat hebben jullie veel leuke ideeën! En hoe gaan we kiezen? :?

een poll Drakie ;) en graag ook ééntje voor de datum O-)

Drakie vindt karten wel leuk, maar skydiven lijkt me ook wel spannend en dat moordspel heb ik altijd al eens willen doen, maar hoe je nu een lama wordt? Ik weet eigenlijk niet zeker of ik dat wel wil weten. Oh, en schaatsen kan ik denk ik niet meer, maar dat sumoworstelen zal nog wel lukken. Of wordt het dan toch ouderwets bowlen? :?

Bowlen is leuk.......maar dat schieten lijkt me erg fun 8-) --> goed idee Ducenzo !


Oh, en verder hanteer ik hier het beleid dat iedereen die zich hier meldt, al dan niet met een leuk idee, gewoon op de lijst gezet wordt }) . Tenzij je je braaf afmeldt natuurlijk...
;)

*D
 
Laatst bewerkt:
Ik vind een poll met meerdere data nooit goed werken eigenlijk. Je kunt maar op 1 datum stemmen, terwijl je vaak wel meerdere kunt. En je vindt toch nooit een datum dat iedereen kan. Jammer maar helaas...

We kunnen wel in februari of zo eens iets op zondag doen misschien?
 
Ik vind een poll met meerdere data nooit goed werken eigenlijk. Je kunt maar op 1 datum stemmen, terwijl je vaak wel meerdere kunt. En je vindt toch nooit een datum dat iedereen kan. Jammer maar helaas...

We kunnen wel in februari of zo eens iets op zondag doen misschien?

:^

IK ben ook gewoon voor het prikken van een datum. Er is altijd wel iemand die op de uiteindelijke datum niet kan.
 
Gisteren heb ik nog een activiteit genoemd wat eventueel ook gedaan kan worden.
Dat is een gangster tocht met een gps op een mobiel. Ik heb dat dit jaar met een vrijgezellenfeestje gedaan en het was erg leuk. Maar 12 mensen is max voor één spel (of er meerdere spellen tegelijk gedaan kunnen worden weet ik niet).
Hier een linkje voor de duidelijkheid (kun je ook reserveren)
Vrijgezellenfeest - Teambuilding - Uitje - Bedrijfsuitje | La mosca
Je kan dit in amsterdam, rotterdam, den haag, utrecht en groningen doen. Utrecht is natuurlijk lekker centraal
 
Laatst bewerkt:
Ik vind een poll met meerdere data nooit goed werken eigenlijk. Je kunt maar op 1 datum stemmen, terwijl je vaak wel meerdere kunt. En je vindt toch nooit een datum dat iedereen kan. Jammer maar helaas...

Door direct een datum te prikken, ontneem je meiden eventueel de kans om mee te doen aan een off-motor-event ;) En inderdaad kun je in een poll maar voor 1 datum stemmen, maar kun je de overige data die je ook zou kunnen gewoon even "gereserveerd" laten staan in je agenda. En een datum vinden dat echt iedereen zou kunnen is een utopie :P

We kunnen wel in februari of zo eens iets op zondag doen misschien?

Op zondag en na december vind ik een beter idee *O*


Gisteren heb ik nog een activiteit genoemd wat eventueel ook gedaan kan worden.
Dat is een gangster tocht met een gps op een mobiel. Ik heb dat dit jaar met een vrijgezellenfeestje gedaan en het was erg leuk. Maar 12 mensen is max voor één spel (of er meerdere spellen tegelijk gedaan kunnen worden weet ik niet).
Hier een linkje voor de duidelijkheid (kun je ook reserveren)
Vrijgezellenfeest - Teambuilding - Uitje - Bedrijfsuitje | La mosca
Je kan dit in amsterdam, rotterdam, den haag, utrecht en groningen doen. Utrecht is natuurlijk lekker centraal

Lijkt me een erg leuk spel !

ff een stukje tekst van je link ;)

Grote groepen

Je kan ook met meerdere spelers een team vormen, zodat er 3 groepjes agenten jacht maken op een groepje gangsters. Elk van deze teams heeft opnieuw 1 mobiele telefoon en 1 GPS bij zich.

Om met je team snel te kunnen handelen, beperk je het best tot maximum 3 spelers. Dus 1 spel speel je het best met maximum 12 spelers (4 teams van 3 spelers).

Maar geen nood als je groep uit meer dan 12 spelers bestaat! Dan speel je gewoon meerdere spelen tegelijk. Deze spelen lopen volledig gescheiden van elkaar: telkens gaan drie groepjes agenten achter een groepje boeven aan.

Bedrijven en organisaties kunnen alleen onder begeleiding door een van onze partners (zie hierboven) spelen. Zij kennen het spel en de toestellen door en door en staan garant voor een leuke groepsactiviteit zonder zorgen.

bl0103.gif


:+
 
Meiden, met dank aan Duderuud *O* in de OP dan toch een poll voor de echte poll-liefhebsters! De datum laat ik staan; het was een spontane opwelling om iets te organiseren. Het is aan iemand anders om eventueel weer iets te organiseren in jan/feb.
 
Een polleTJE toegevoegd zegt ze dan :X

Helaas ben ik dan met t werk op training en das maar goed ook denk ik... 2 weken ervoor moet mn ene oog opnieuw gelaserd worden, dus mag toch niks leuks doen tot dat weer goed is... Oh well, next time ;)
 
Maak van mij maar een ovb-tje, beetje afhankelijk van hoe druk ik het dan heb en hoe lang de activiteit duurt.
 
Voor wie is het? Ik heb wel fotootje gepost bij 'meiden met supersportmotoren' :W
 
Een polleTJE toegevoegd zegt ze dan :X

Helaas ben ik dan met t werk op training en das maar goed ook denk ik... 2 weken ervoor moet mn ene oog opnieuw gelaserd worden, dus mag toch niks leuks doen tot dat weer goed is... Oh well, next time ;)

hey succes, prairy, ik ga in het voorjaar onder het mes voor twee kunstlensjes, net als drakie heeft laten doen. dus ik ga zoooooooooo 'hip' rondlopen met mijn grote 'hey-look-at-me-I-am-a-celebrity'-zonnebrillen :Y vétte shit, man! :+
 
Laatst bewerkt:
hey succes, prairy, ik ga in het voorjaar onder het mes voor twee kunstlensjes, net als drakie heeft laten doen. dus ik ga zoooooooooo 'hip' rondlopen met mijn grote 'hey-look-at-me-I-am-a-celebrity'-zonnebrillen :Y vétte shit, man! :+

Wij hebben hier nog wel een laskap in de kast liggen :+
 
Je staat toch in de OP van de Supersportmeiden? Nou.....dan mag je mee! *O*
Ik zet je gelijk op de lijst })

Dat is heel aardig van je, maar ik kan helemaal niet die dag. Dus mijn volgende vraag was of het al vast staat. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan