* De Supersportmeiden gaan een middagje/avondje uit!! *

Ik kies voor

  • Filmpje

    Stemmen: 1 4,3%
  • Karten

    Stemmen: 10 43,5%
  • Bowlen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Paintball

    Stemmen: 1 4,3%
  • 'Word een lama'

    Stemmen: 1 4,3%
  • CD opnemen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Moordspel diner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Boerengolf

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schieten

    Stemmen: 7 30,4%
  • SSM-kalender 2009 maken

    Stemmen: 1 4,3%
  • Sumoworstelen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Schaatsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skiën

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skydiven

    Stemmen: 0 0,0%
  • Minibiken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gangstertocht

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
ow ja, ik moet er ook op letten (hoezo ben ik al gewend aan mijn voedselallergieën :X :Z ), zullen we dan maar gewoon na de fotoshoot richting huis karren? hoeven de meiden niet te letten op gluten, melk, eieren, etc. :Y

Leuke restaurantjes zat daar in de buurt, oa Haven van Huizen is een aanrader. Volgens mij kunnen ze daar ook rekening houden met dieet/allergie wensen.
 
Leuke restaurantjes zat daar in de buurt, oa Haven van Huizen is een aanrader. Volgens mij kunnen ze daar ook rekening houden met dieet/allergie wensen.
Bedankt voor de tip! En mag het OVB-tje achter jouw naam weg? })

@Vavavonne en Ster; als jullie mij nu even een pm sturen met daarin jullie 'dieetbeperkingen' dan kan ik bij het reserveren gelijk doorgeven dat ze daar rekening mee moeten houden. Als ik een beetje op tijd reserveer moet dat zeker lukken.
 
Hey Drakie,
Tijdje niet op MF geweest, maar Lotje tipte me hier ff over, dus als het nog kan wil ik graag mee. ( zal me gedragen haha) Ook met eten daarna.
:W
 
Bedankt voor de tip! En mag het OVB-tje achter jouw naam weg? })

@Vavavonne en Ster; als jullie mij nu even een pm sturen met daarin jullie 'dieetbeperkingen' dan kan ik bij het reserveren gelijk doorgeven dat ze daar rekening mee moeten houden. Als ik een beetje op tijd reserveer moet dat zeker lukken.


@ Drakie; je hebt een PM!
 
Hey Drakie,
Tijdje niet op MF geweest, maar Lotje tipte me hier ff over, dus als het nog kan wil ik graag mee. ( zal me gedragen haha) Ook met eten daarna.
:W


Hierro idem,

Ook een tijdje niet op MF geweest, maar ik heb de enthousiaste verhalen van Drakie al een aantal keer aangehoord (zowel mondeling als schriftelijk) dus ja, wat doe je dan. Bij deze meld ik me aan (als dat nog mag). *D Geen dieetbeperkingen, wel andere beperkingen maar dat wordt niet gevraagd, toch? :X
 
Laatst bewerkt:
Karten doe ik niet aan mee, ben eventueel wel in te huren als aanmoediger :+
En ik wil wel een vorkje meeprikken als daar ook voldoende animo voor is
 
Dat eetcafe zit volgens mij onder de bioscoop en is voor zover ik het me kan herinneren niet zo heel erg groot. Parkeren kan er wel prima en is ook wel goed te doen vanaf het karten.

De kalkovens of Haven van Huizen is ook nog steeds een aanrader.
 
Dat eetcafe zit volgens mij onder de bioscoop en is voor zover ik het me kan herinneren niet zo heel erg groot. Parkeren kan er wel prima en is ook wel goed te doen vanaf het karten.

De kalkovens of Haven van Huizen is ook nog steeds een aanrader.

Haven van Huizen ben ik ook wel eens geweest en is op loopafstand van het karten.
Is ook prima :Y
 
Dat eetcafe zit volgens mij onder de bioscoop en is voor zover ik het me kan herinneren niet zo heel erg groot. Parkeren kan er wel prima en is ook wel goed te doen vanaf het karten.

De kalkovens of Haven van Huizen is ook nog steeds een aanrader.

de kalkovens?
 
Hey Supersportmeiden! :W

Het had wat voeten in aarde maar met dank aan een collega heb ik uiteindelijk toch een kartbaan gevonden die redelijk centraal ligt. Helaas zit de Kartfactory in Utrecht op 13 dec. al bijna helemaal vol met arrangementen / activiteiten en reserveren voor een enkele heat (dus geen arrangement) kan pas een week van te voren B|
Dus.... is het Coronel Kartracing in Huizen geworden. Zie de OP voor alle details.

Ik heb gereserveerd voor eind van de middag, dus het zou leuk zijn om daarna een cafeetje op te zoeken en eventueel een hapje te eten. Zie OP.

Meiden, geef je op, meld je aan, doe mee, etc. (En willen de OVB-tjes ook even aangeven of ik het OVB-tje weg kan halen?)

Hoe lang is dat ongeveer rijden van Zeeland, Goes?!
Iemand een idee..
Heel misschien dat ik nog wel kom, weet niet of dat kan last minute nog iemand extra erbij?!?
Op t moment kan ik nog niet echt zeggen voor dan of dat ik mee kan..
Is afhankelijk hoe het dan met mn moeder gaat (hebben heel slecht nieuws te horen gekregen, ze is heel erg ziek, dus het is nu van dag tot dag leven '( )
 
Hoe lang is dat ongeveer rijden van Zeeland, Goes?!
Iemand een idee..
Heel misschien dat ik nog wel kom, weet niet of dat kan last minute nog iemand extra erbij?!?
Op t moment kan ik nog niet echt zeggen voor dan of dat ik mee kan..
Is afhankelijk hoe het dan met mn moeder gaat (hebben heel slecht nieuws te horen gekregen, ze is heel erg ziek, dus het is nu van dag tot dag leven '( )

Dat is vervelend nieuws. Sterkte met je moeder.

Goes - Huizen is 1 uur en 40 minuten.

Drakie gaat vast nog wel roepen of er lastminute nog iemand mee kan
 
Hey meiden! Ik ben even een paar daagjes in het buitenland geweest, maar ben weer helemaal terug.
Wat betreft de restaurant keuze: ik ga eerst de restaurants bellen die Firegirl tipt (bedankt!!) met de hoop dat zij voor Ster en Vavavonne aangepaste maaltijden kunnen maken. Ik laat jullie binnenkort weten hoe en wat.

@Ducenzo; leuk dat je toch komt! En weet je, het gaat uiteindelijk gewoon om de gezelligheid en dat moet wel lukken!

@Sjees; veel sterkte met je moeder. Ik laat je onder ovb op de lijst staan. Misschien is het wel een lekkere afleiding voor je om met zo'n club maffe meiden op stap te gaan.

@Joyride; ik had niet anders verwacht....
 
Ik heb toevallig afgelopen zondag nog gekart en t was wel even een lekkere afleiding, kon mn agressie er even uit trappen.. ;)

Maar bedankt alvast
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan