De volgende mensen zijn ingeschreven voor MFCD..

Dank voor deze bijval GuZ. Steun door dik en dun...

Zo onbekend was die motor ook weer niet. Was er al vanuit Amsterdam mee naar Lelystad gereden en dat is toch al snel zo\'n 64 km. :+

Ga geen excuses verzinnen maar een krappe bocht met een R6? Niet te doen. Geen ruimte om ook maar een halve mm je gashandle te draaien.

Misschien een nieuw subject starten? Wie kent welke trucjes?
 
staande christ?? W.T.F? Ken ik uberhaupt niet...
Is dat hetzelfde als een \'double rodeo tweaker\'? Die ken en kan ik wel weer... 8-)
 
staande christ?? W.T.F? Ken ik uberhaupt niet...
Is dat hetzelfde als een \'double rodeo tweaker\'? Die ken en kan ik wel weer... 8-)
bij de les blijven Dennis... :)
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1994

en zo moet ie
gallery_pstar6.jpg
 
Laatst bewerkt:
JK, ik heb mij ook niet ingeschreven maar ga er wel naar toe om te kijken en om die malloten eens te ontmoeten. (misschien nog een gratis lunch meepakken?) :)

Als we nou vroegtijdig aanwezig zijn, kunnen we meerdere lunches op eten van circuitrijders ;)
Maar als ik het niet vergeet (vast niet), en tijd heb zal ik ook wel even naar Lelystad komen, maar als ik dan nog steeds die XR heb, wordt het denk ik wel met de auto ;)
 
als ik kom neem ik wel mijn eigen voer mee. Die gasten die daar de hele dag aan het racen en leren zijn hebben die lunch hard genoeg nodig.

en natuurlijk een magnum voor Zut!!
 
Hoe zit het eigenlijk met het vrij rijden? Doen we dat met zjin 48\'en tegelijk, of gaat dat ook in groepjes van 6? Anders is het niet te doen natuurlijk. Maar omdat er op het programma staat \'aan het eind vrij rijden\' krijg ik toch mijn twijfels....
 
Dit kunnen wij natuurlijk beter gaan organiseren. Of we moeten het wel leuk vinden om 48 gekken tegelijk op de baan te hebben. Beter lijkt mij groepen van 10 ofzo.

Trouwens, doe maar wel tegelijk, want ik doe toch niet mee. Kan ik lekker toekijken hoe maximum weer in zijn reet word genomen op zijn nieuwe R1!
 
En bedankt...vorige keer herrinerde mij eraan waarom ik hetero ben...en zo wil ik blijven ook...laat een ander maar die ervaring nou opdoen...ik heb geen enkele twijfel...
 
Dit kunnen wij natuurlijk beter gaan organiseren. Of we moeten het wel leuk vinden om 48 gekken tegelijk op de baan te hebben. Beter lijkt mij groepen van 10 ofzo.

10 is absoluut niet nodig. Ik ben een aantal avonden daar geweest, en dan rijdt je met ongeveer 30 motoren, dat kan net, verspreidt over de avond. Maar 48 binnen 3 kwartier.......BBBRRRRR
 
Die avonden dat ik er ben geweest, werdt er absoluut, totaal niet moeilijk gedaan over een sportief geluidje.
 
het gaat in groepjes...
no way dat er 48 man in een keer losgelaten worden op de baan...

dan kan ik 10 ambulances bestellen...want iedereen wil als eerste de eerste bocht in....
 
Terug
Bovenaan Onderaan