Deel 1: De scootahh avonturen van Elgeoffio

Status
Niet open voor verdere reacties.
elmo-39.jpg

Wow, ik vond het wel een vet verhaal
 
Ik vind de reactie's leuker als z'n verhaal :) dat zou toch niet de bedoeling zijn zeker....of toch wel :9
Als hij het doet om reactie's uit te lokken, dan zeg ik oké, er zit wel (een beetje) humor in. Dan ben ik er ook ingetrapt :P

Maar nu ben ik eens opzoek gegaan naar alle topic's van onze waanabee aprila_smoke, en kom toch tot de conclusie dat er een kern van waarheid in moet zitten. Anders post je toch niet zoveel topic's;
Deel 1: De scootahh avonturen van Elgeoffio
Wat heb ik bijna geraakt? Een smurf!
Karate op de motor
Hevige regen en klevers!!!!
En daarom ben ik voor een ban!! of hij moet zich gaan aanpassen ;)
Nee hoor, geband hoeft eigenlijk toch niet, ten slotte is het ook een collega (waar ik niet trots op ben). Maar van mij mogen het wel wat minder topic's zijn. Dus mss kan een mod hem aanspreken O-) :X
 
Als hij het doet om reactie's uit te lokken, dan zeg ik oké, er zit wel (een beetje) humor in. Dan ben ik er ook ingetrapt :P

Maar nu ben ik eens opzoek gegaan naar alle topic's van onze waanabee aprila_smoke, en kom toch tot de conclusie dat er een kern van waarheid in moet zitten. Anders post je toch niet zoveel topic's;
Deel 1: De scootahh avonturen van Elgeoffio
Wat heb ik bijna geraakt? Een smurf!
Karate op de motor
Hevige regen en klevers!!!!
En daarom ben ik voor een ban!! of hij moet zich gaan aanpassen ;)
Nee hoor, geband hoeft eigenlijk toch niet, ten slotte is het ook een collega (waar ik niet trots op ben). Maar van mij mogen het wel wat minder topic's zijn. Dus mss kan een mod hem aanspreken O-) :X

Lees dit ff en trek dan ook de enige juiste conclusie:
Met een stijve op de moto. Is zo'n topic relevant?

Stilaan voel ik mij bedreigd in mijn moraalridderschap. Moet maar 'ns ophouden. :( :(
 
Waah, ik kan er wel om lachen hoor, waargebeurd of niet ik zag het helemaal voor me toen ik et las :-) Ik wil deel 2 zeker zien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan