Dempers Yoshimura GSXR K4/K5 750&600 exact hetzelfde?

Spacekeez

Die hard MF'er
22 feb 2006
350
87
Den Haag
Beste Allemaal,
Ik heb even een vraagje, op marktplaats heb ik een mooie Yoshimura TRS demper gevonden voor mijn Suzuki GSX-R 600 K5. Nou staat er in de advertentie GSX-R 750 2004. Nou is mijn vraag; zijn de dempers van yoshimura voor het 750 en het 600 model identiek? Ik heb de Yoshimura-website al wel geraadpleegt
Yoshimura R&D
En de bestelnummers komen precies overeen.
Voorbeeld:
de ROAD - SUZUKI - GSX-R750 - 2005
TRS Carbon Bolt-On
SKU:1108462

heeft hetzelfde nummer als de:

ROAD - SUZUKI - GSX-R600 - 2005
TRS Carbon Bolt-On
SKU:1108462


Dit geldt overigens niet voor de volledige systemen!
Heb ik de juiste conclusie getrokken? Of niet...

Alvast bedankt!


(ter illustratie een foto van mijn fietsje)
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

De k4 en k5 600cc en 750cc bolt-on dempers passen gewoon op elkaar is allemaal hetzelfde,ik heb zelf een bolt-on akrapovic demper van een gsxr600 k3 onder mijn gsxr-600 k4 en past prima!!
 
Laatst bewerkt:
Ik moet hem nog monteren... maar het is nu wel erg koud buiten... wilde het eigenlijk wel even helemaal netjes doen. Dus even een nieuw demperpakkingkje van Suzuki kopen. Misschien laat ik ook nog wel een witte yoshimura-sticker maken voor op mijn onderkuip. Of is dit smakeloos? Maar goed voorlopig staat de uitlaat nog even te glimmen op het dresoir!
 
Ik heb sinds vorige week de Carbon RS3 eronder hangen... Klinkt ook erg lekker!
 
Dames en heren... Hij zit er op!
Met veel dank aan Groenewold Motoren in Delft voor de pakking en het deskundige advies :9
(sorry voor de brakke pic, had alleen mijn phone in de buurt, en het was al een beetje donker)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan