Dempers

Heb er ook een Leovince op,kost geloof ik iets van €400 in titanium uitvoering.
In de open uitvoering op een TT600R gemonteerd.Als je hier het gas loslaat dan lijkt het wel of ze met een riotgun staan te schieten,zo,n klappen geeft het :} :}
 
Hey xtxers, er is ook een leuk setje uit van GPR.it (met geluid opname)

Ziet er erg goed uit (carbon look) denk dat ik voor die ga. Akra's zijn voor de xtx niet zo mooi.

Als iemand iets heeft gevonden laat het even weten!
 
fotos zijn te groot, stuur maar een e-mail en ik stuur ze door. O ja, dat het geluid lijkt op dat van een riotgun kan ik zeker beamen. Tering wat een vet geluid!
 
Lukt niet om verkleinde foto van LeoVince dempers te plaatsen. Wie weet hoe dit werkt?
 
Laatst bewerkt:
Foto's mogen niet groter zijn dan 100KB, dan [_imgatt] intikken zonder dat _steepje. Dan Attachment toevoegen, plaatje dus.

GEEN preview laten zien en op POSTEN drukken
 
leovince%20dempers%20xtx.JPG
 
He rinus weet jij een dealer van die gpr?

als ik goed kon lezen +- 600 euro voor de 2.

ziet er wel proper uit in carbon!

heb je trouwens die aanpassing aan de injectie al laten doen?

GRTZ!
 
Mijn dealer (Hans van Wijk motoren Zoetermeer)kan er zo aan komen, ik denk de jouwe ook, moet je even vragen.

Ik heb nog niks aan mijn injectie laten doen, ik wacht even af hoe hij rijdt met andere dempers.
Ook ben ik aan het informeren bij Mocon wat het gaat kosten om hem te laten tunen. Er is wel erg veel mogelijk, maar het moet wel betaalbaar en betrouwbaar blijven. Ik hou je wel op de hoogte. Heb trouwens de achterkant al verbouwd! }) foto's volgen later.

GPR's zijn idd erg vet :9
 
goed om te horen dat je niet meer voor de superpole dempers gaat rinus.
zie wel wat het geworden is als je een keer bij hans verwijk tegenkom.
 
Ja van Superpole ben ik idd genezen, hoor alleen maar slechte berichten, dat kan niet goed zijn. Ik ga een dezer dagen bij van Wijk de GPR's bestellen (www.gpr.it)

Dat achterkantje heb ik zelf zo gemaakt. Achterlicht en knippers zijn zo te koop bij freesestreetfighters.nl of bike-design.be. Je moet zelf wel een beetje hobbyen, onderkant heb ik dicht gemaakt met een op maat gemaakt dik stuk zwart plastic.
 
He XTonX kun je me laten weten wat jij voor die Leovince pijpjes hebt betaald (XT660X) Wil ze ook gaan kopen.

Baie dankie.

Dr. Benner
:Z
 
XTonX,

Niet onbelangrijk maar vergat ik te vragen, waar heb je je leovince pijpjes gekocht? Bij je dealer? Zo, ja welke?

Grazie, :}
Ben
 
bij motozoom heb je leuke. ik heb 2 universele jamo dempers (zonder de demper dan) erop.

en van stofzuigerbuis kun je ook mooie make, of stijgerpijp, of die pale waar verkeersbordjes aanhange (die lope ook wat breed uit)
 
Alleen weet ik nog steeds niet welke dempers ik wil. Ik denk de GPR's.

Die gozer stunt trouwens op een xtx

Rinus, heb je inmiddels al een beslissing genomen ?, ik zit met hetzelfde
"probleem", ik twijfel tussen de Leo Vince
super.gif
en de GPR's, die klinken lekker op hun site.
ok.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan