Den Bosch en omstreken Deel 71 op naar de vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang ik er mee aangetroffen word in het gras is het goed, als ik de not for road use goed heb begrepen... :+
 
Bij de zandzuigstraat waren ze aan het laseren. Plots kwam een motoragent achter me aan en zei dat ik hem moest volgen. Naast de weg heeft ie mijn db gemeten en mij bekeurd. Ik ga sowieso in bezwaar omdat hij niet volgens alle regels de meting heeft uitgevoerd. Heb gelukkig alles gefilmd dus bewijsmateriaal:)

Zoek eens uit of er een ijkrapport aanwezig moet zijn voor de apparatuur die hij op dat moment heeft gebruikt en zo ja, vraag naar dit ijkrapport... wil nog wel eens voorkomen, ook bij de politie ;)
 
Blijf lekker rijden zonder DB killers :P :P :P
Weet niet eens waar ik ze heb gelaten en het is trouwens slecht voor mijn carbon dempers :Y :Y :Y
Rij al heel mijn motor leven zonder die dingen en geloof ook niet dat ik ze er ooit in zou doen 8-) 8-) 8-)
Moet ook zeggen dat een 2 cilinder ook niet zo jankt als een 4 cilinder en ik echt nooit te hard rij O-) O-) O-)
Nee mijn pakken ze daar niet mee *D *D *D
 
Zoek eens uit of er een ijkrapport aanwezig moet zijn voor de apparatuur die hij op dat moment heeft gebruikt en zo ja, vraag naar dit ijkrapport... wil nog wel eens voorkomen, ook bij de politie ;)
Ga ik zeker doen! Eerst even de beschikking afwachten daarna maak ik bezwaar. Die meting klopte ook voor geen meter. Heb even opgezocht naar de eisen van zo'n db meting. Een paar punten klopte gewoon niet.
 
2e08b46a48ffdf50c61e08ef143058e9.png


Artikel 34
3 Het proefterrein moet minimaal de afmetingen van een rechthoek hebben, waarvan de zijden zich op ten minste 3,00 m afstand van de motorfiets of het driewielig motorrijtuig bevinden, met uitzondering van het stuur van de motorfiets of het driewielig motorrijtuig, zoals weergegeven in figuur 6. Binnen deze rechthoek mogen zich geen personen of voorwerpen bevinden die niet noodzakelijk zijn voor de meting. De motorfiets of het driewielig motorrijtuig wordt op zodanige wijze binnen de rechthoek geplaatst dat de microfoon zich op ten minste 1,00 m afstand van eventueel aanwezige trottoirbanden bevindt.

Nou dit klopt al niet want ik stond op zeker 2 meter van de motorfiets tijdens de meting. Heb het gelukkig allemaal gefilmd voor bewijsmateriaal.
 
Laatst bewerkt:
Ga ik zeker doen! Eerst even de beschikking afwachten daarna maak ik bezwaar. Die meting klopte ook voor geen meter. Heb even opgezocht naar de eisen van zo'n db meting. Een paar punten klopte gewoon niet.
Hij heeft neem ik aan ook naar jouw frameplaatje gekeken waar op staat hoeveel geluid jouw motor mag maken?
 
Ga ik zeker doen! Eerst even de beschikking afwachten daarna maak ik bezwaar. Die meting klopte ook voor geen meter. Heb even opgezocht naar de eisen van zo'n db meting. Een paar punten klopte gewoon niet.

Nee, niet afwachten :N

Het voornemen om een beschikking te sturen is ook al vatbaar voor bezwaar. Lekker meteen de confrontatie aan gaan ;)
 
Mogguh bijna weekend en vakantie

Vanavond nog ff vakantie borrel op de zaak
 
:W :W :W

Hier (gelukkig) ook bijna weekend. Voorlopig ook nog geen vakantie, maar vanmiddag wel lekker even borrelen met een paar oud-collega's. Effe bijpraten weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan