Den Bosch en omstreken, part 73

Eeehhhh.... meer te gaan rijden, maar ja, dat voornemen maak ik elk jaar. ;)
Halverwege vorig jaar de Bandit gekocht, dus voorlopig ben ik daar nog erg blij mee en tevreden over.

Oh ja, wel een voornemen: de Fazer weer nieuw leven in geblazen (voor mijn vriendin). Die staat nu al te lang stil.
Vorig jaar de carbs ultrasoon laten reinigen, maar er bleef toch nog een vlotter hangen. Dus die moet weer een keer uit elkaar. Misschien gaat mijn vriendin dan weer eens een rondje mee rijden.

Oh ja, en voornemen 2: niet zo spannend, maar ik ga maar eens een andere helm kopen.

Iemand anders nog voornemens?
 
afgelopen jaar naar de franse alpen geweest, wil dit jaar naar Italie rijden en weer via die franse alpen terug, er is daar nog zoveel wat ik niet gezien heb. Maar het moet natuurlijk wel kunnen internationaal, en volgens alle regels, maar als er ergens een opening van zo'n 10 dagen komt ben ik weg.
 
Eeehhhh.... meer te gaan rijden, maar ja, dat voornemen maak ik elk jaar. ;)
Halverwege vorig jaar de Bandit gekocht, dus voorlopig ben ik daar nog erg blij mee en tevreden over.

Oh ja, wel een voornemen: de Fazer weer nieuw leven in geblazen (voor mijn vriendin). Die staat nu al te lang stil.
Vorig jaar de carbs ultrasoon laten reinigen, maar er bleef toch nog een vlotter hangen. Dus die moet weer een keer uit elkaar. Misschien gaat mijn vriendin dan weer eens een rondje mee rijden.

Oh ja, en voornemen 2: niet zo spannend, maar ik ga maar eens een andere helm kopen.

Iemand anders nog voornemens?

Mooi werkje voor in de winter lijkt me. Zou dan ook even kijken hoe de vlotternaald zelf er aan toe is (het afsluitende deel). Als hij lang stil blijft staan ook de carburateurs aftappen mocht dat niet gebeurd zijn.

Als ik een voornemen moet noemen is het mooi wat kilometers maken en de boel heel houden.

Goede voornemen voor het 4de jaar op rij.....

de speed triple verkopen ... staat meer stil als dat er kilometers mee gemaakt worden :N

Weet niet uit welk jaar hij is maar als je er echt van af wilt kost het in de schuur staan ook geld aan afschrijving ;)

afgelopen jaar naar de franse alpen geweest, wil dit jaar naar Italie rijden en weer via die franse alpen terug, er is daar nog zoveel wat ik niet gezien heb. Maar het moet natuurlijk wel kunnen internationaal, en volgens alle regels, maar als er ergens een opening van zo'n 10 dagen komt ben ik weg.

Dat klinkt goed. Verblijf je dan in hotels of ga je campings af met volle bepakking (of?)?
 
Mooi werkje voor in de winter lijkt me. Zou dan ook even kijken hoe de vlotternaald zelf er aan toe is (het afsluitende deel). Als hij lang stil blijft staan ook de carburateurs aftappen mocht dat niet gebeurd zijn.

Als ik een voornemen moet noemen is het mooi wat kilometers maken en de boel heel houden.



Weet niet uit welk jaar hij is maar als je er echt van af wilt kost het in de schuur staan ook geld aan afschrijving ;)



Dat klinkt goed. Verblijf je dan in hotels of ga je campings af met volle bepakking (of?)?
simpelweg het slapen vind ik het belangrijkst, dus via airb&b het een en ander boeken ( vorig jaar gedaan en is goed bevallen) of een supergoedkoop hotelletje of zo. op mijn r1 ga ik niet met een complete campeeruitrusting slepen, een rugzakje en 2 zadeltassen aan een zelfgelast rekje voldoen prima.
20200903_112307_01.JPG
 
Hallo, Ik weet niet goed waar ik het beste op het forum kan zijn. Maar ik zoek eigenlijk wat adventure buddies om in de regio zandpaden te verkennen.

Heb recentelijk ene ktm 690 enduro r gekocht. Flinke upgrade van mijn transalp, maar was verplicht om na een aanrijding wat nieuws te kopen.
Anyway, ik zoek dus iemand waarmee ik samen de omgeving kan verkennen.
Ik rijd het hele jaar door, maar ik wil dus meer en meer de modder in :)

Mocht iemand dit leuk lijken, dan hoor ik dat graag
 
Niet veel adventure rijders hier ;) Al zullen de zandpaden nu wel sneeuwpaden zijn. Al is dat komende week ook wel weg. Het zout zal er nog wel even liggen gezien de hoeveelheid die er is gestrooid :z
 
Zeker wel goed , maar motor rijden vrij weinig ik heb hem deze week nog ff gestart en loopt als een zonnetje kan ook niet anders hè Kawasaki hè ! Keer bij buurten de brand ? Of ander ontmoetings centrum 😜😜😜
 
Zeker wel goed , maar motor rijden vrij weinig ik heb hem deze week nog ff gestart en loopt als een zonnetje kan ook niet anders hè Kawasaki hè ! Keer bij buurten de brand ? Of ander ontmoetings centrum 😜
Dat moeten we zeker een keertje doen
Rij jij niet met je moto rop en neer naar jouw werk?
 
Still alive....🤷🏼‍♂️😇 alleen met nieuwe motor...
 

Bijlagen

  • D3424116-E2BF-4399-A857-96CC3EF1A5DE.jpeg
    D3424116-E2BF-4399-A857-96CC3EF1A5DE.jpeg
    377,4 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Mooie motor. 👍
Ben je gisteren wezen rijden? Zoiets kwam gisteren hier voorbij toen ik de auto stond te wassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan