deukje!

lucky luck

MF'er
5 mrt 2006
68
0
hilversum
Er zit plots een deukje in de tank van mijn nieuwe fietske ;(
Hoe die erin gekomen is ?????? :(
Nu heb ik wel eens gehoord dat ze bij auto's met een zuignap kleine deukjes kunnen verwijderen.
Weet iemand of dat bij motoren ook wel eens gedaan wordt?
Groet,
 
Er zit plots een deukje in de tank van mijn nieuwe fietske ;(
Hoe die erin gekomen is ?????? :(
Nu heb ik wel eens gehoord dat ze bij auto's met een zuignap kleine deukjes kunnen verwijderen.
Weet iemand of dat bij motoren ook wel eens gedaan wordt?
Groet,
Ligt er helemaal aan hoe diep en scherp de deuk is....

Op een tank van een motor doe je met een zuignap al niet veel de techniek die ze nu gebruiken is restyle,dan drukken ze de deukjes terug van binnenuit.

Wat we tegenwoordig ook veel doen is verlijmen,lijmen er dan een soort pinnetje op het deukje en dan wordt de deuk naar buiten getrokken,met speciale ontvetter haal je dan de lijm weer weg en je ziet er helemaal niks meer van....

maar als de deuk te diep/scherp is wordt het gewoon spuiten....
 
Bij een goede automaterialenhandel/onderdelen e.d. kun je zo een kleine zuignap wel verkrijgen en het werkt uitstekend zolang er maar geen vouw ofzo inzit maar je blijft het altijd wel een beetje zien. Het is een zuignap van zo,n 4 cm breed en met een speciale trekdop erop zodat je deze met je hand eraf kan trekken. Je moet behoorlijk kracht zetten en dan zie je de deuk eruit komen.

*O*
 
Bij een goede automaterialenhandel/onderdelen e.d. kun je zo een kleine zuignap wel verkrijgen en het werkt uitstekend zolang er maar geen vouw ofzo inzit maar je blijft het altijd wel een beetje zien. Het is een zuignap van zo,n 4 cm breed en met een speciale trekdop erop zodat je deze met je hand eraf kan trekken. Je moet behoorlijk kracht zetten en dan zie je de deuk eruit komen.

*O*
:Z :Z :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan