In het verkeer is voor m`n vader maar een ding belangrijk: Veiligheid. Ik vond het in het begin wel stoer want hij betaalde die veilige(en duure hahaha) auto. Dus waren ze niet echt blij toen ik ging motorrijden(mocht ook nooit een brommer) hebben, maar toen ik met een kawa LTD aan kwam lopen was het weer goed. Nu ga ik een GS 500 kopen en dat vinden ze weer een racemonster, niet leuk want ik had gehoop dat ze zouden meebetalen. Maar ik heb ze al bijna omgelukt, ben benieuwd wat ze gaan vinden als ik met een R1 aan kom lopen.
Not BTW een vraagje. Ik zit in dubio, een redelijk nieuwe GS of eentje uit `92. Ben een beetje bang dat zo`n oude problemen gaat geven met starten ebzo. Hij moet echt betrouwbaar zijn, niet dat ik `s ochtends een half uur zit te kloten en dan te laat op het universiteit kom !
Hoe voelt dat nou een zx-6r met vol vermogenhehe, ik heb gisteren een testrit gemaakt op
een \'99 zx6r
Mn ma vond het niet zo erg allemaal...tot ze een keertje met mn pa in de auto zat en op mn achterwiel naast ze reed...minder geslaagde actie..sindsdien is het pas je wel op, doe je wel rustig, enz enz enz....ach ja...zo zal ik waarschijnlijk ook tegen mn kids lullen over 20 25 jaar
BertV wou motorrijden -> mocht alleen een chopper
BertV kreeg een vastloper met#%#@% !$% chopper
BertV mocht een Diversion
BertV ruilde de Diversion in voor en sportmotor
Mn ma vond het niet zo erg allemaal...tot ze een keertje met mn pa in de auto zat en op mn achterwiel naast ze reed...minder geslaagde actie..sindsdien is het pas je wel op, doe je wel rustig, enz enz enz....ach ja...zo zal ik waarschijnlijk ook tegen mn kids lullen over 20 25 jaar
...
M\'n vader vindt het best, die rijdt zelf ook motor (nou ja, op een BMW dan).