Dilemma

Mijn fiets moet binnenkort voor een 10k kilometer beurt. Volgens de dealer gaat dat rond de fl 600 kosten. Moet er bij zo'n beurt veel gebeuren en is dit duur.

Hoorde hem ook praten over synchroniseren van carbs idd.

Kijk in je boekje staat precies in wat er moet gebeuren.

Waarschijnlijk olie/filter, bougies, luchtfilter?
Remolie en voor de rest kontole puntjes, lijkt me veel geld, maar ben ook al jaren niet bij de dealer geweest voor een beurt.

Zou het zelf proberen.
 
Kijk in je boekje staat precies in wat er moet gebeuren.

Waarschijnlijk olie/filter, bougies, luchtfilter?
Remolie en voor de rest kontole puntjes, lijkt me veel geld, maar ben ook al jaren niet bij de dealer geweest voor een beurt.

Zou het zelf proberen.

BEn op zich wel redelijk handig, maar ben bij mijn motor toch snel bang dat ik wat sloop ofzo.
Dingen om motor heen gaan wel, maar carbs afstellen???
Dingen aan blok zelf vind ik toch best spannend
 
BEn op zich wel redelijk handig, maar ben bij mijn motor toch snel bang dat ik wat sloop ofzo.
Dingen om motor heen gaan wel, maar carbs afstellen???
Dingen aan blok zelf vind ik toch best spannend

Kijk eerst in je boekje, volgens mij hoeft er nog heel niet naar de carb's gekeken te worden.

Of hij moet niet goed lopen.
 
jezelf een beurt laten geven en het geld dat je daarmee verdiende pak en motor een beurt geven .
30 klantje van 10 € en je bent klaar.
tis even slikken . :)

en johnv puntjes :? jij bent idd lang niet bij de dealer geweest.

maar 400 euro voor een beurtje is wel veel .
 
Laatst bewerkt:
Laat al het onderhoud bij een dealer doen, helemaal om de garantie te handhaven en tegenwoordig vind ik het ook allemaal een te secuur werkje aan te dure dingen.

Eerste motor deed ik alles aan, maar ja... aanschaf kostte 1250 gulden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan