Discussie over een parkeerplekje

:^


Pas bij een ENORME plas had ik een korter briefje gemaakt.
"heb olie meegenomen"
_O-

Ik vind die actie van die vent wel grappig eigenlijk. Getuigt van een goed gevoel voor humor, dus dat komt vast goed.

Een busje met jouw oude olie daar laten staan als teken van goodwill wil wellicht ook helpen. Of een pak frikadellen...
 
Heb pas geleden begrepen van een collega
"dat een HD geen olie lekt maar slechts zijn plaats markeert"

dus misschien kan ie er niets aan doen... :?

je zou natuurlijk, uitgaand van je eigen stelling, nog eerder kunnen komen en daarmee 'je' plek alvast bezetten.
 
Als ik jou was(wat ik niet ben) ;) zou ik wel even naar de beheerder lopen om aan te geven dat het niet jouw motor is die "wel eens naast de pot plast" ;) .
Anders kan je straks opdraaien voor de schoonmaakkosten.
Daarnaast weet ik niet of de bewuste motorrijder wel humor heeft, dus ik zou nog even oppassen voor een tegenreaktie.
Zelfde geld is hij 2.10m en 140 kilo droge spiermassa, tja en ik ben niet laf maar op dat soort momenten wel verstandig O-) O-) O-)
 
Wie zegt dat die HD rijder dat heeft opgehangen? Daar ga je zo maar van uit. Ik verdenk een collega, wellicht een die jouw briefje heeft gelezen. Zou ik zelf ook doen, om het fikkie lekker op te stoken.
 
Klein Chemish Afval inleverpunt bordje!

battinlvr.gif
 
Hmzzzz, Tork® aan de muur schroeven en een zak kattengrid ernaast?

( ik heb geen suggesties )
 
Ik zou er een rollator met HD sticker neer zetten. Wel een slot er om doen anders gaat er een bejaarde badass mee vandoor.
 
10 liter can olie kopen, en leeg gooien onder zijn motor })

Dan wachten totdat je hem naar zijn motor ziet lopen, en dan heel droog zeggen:

"So, gebeurt wel vaak he, met die HD's?"


:P
 
Jezus man waar maak je je toch druk om zeg. Verschrikkelijk zeikerig briefje heb je achter gelaten. Ik vind de reactie van de hd'er nog wel lollig. Ikzelf had gewoon gedacht "zeikerd" en het verder genegeerd.

Je hebt ze erbij...........
 
Jezus man waar maak je je toch druk om zeg. Verschrikkelijk zeikerig briefje heb je achter gelaten. Ik vind de reactie van de hd'er nog wel lollig. Ikzelf had gewoon gedacht "zeikerd" en het verder genegeerd.

Je hebt ze erbij...........

Ja je hebt ook wel gelijk, maar het is ook een beetje aso om je motor daar te parkeren als 'ie lekt. Minste wat je kan doen is je eigen troep opruimen. Toch?
:Y
 
Ja pcies... niet echt begripvol van de HD'r... misschien een idee om hem dat briefje op te laten eten?! :X
 
D'r om lachen..... gewoon als geintje opvatten...

Mocht ie het nou niet opruimen, ff naar binnen lopen en die gast aanspreken.
Ik heb zelf altijd een hekel aan briefjes,....
 
mail die knakker effe, dat'ie de zooi opruimt: (sensuur)



edit: email adressen plaatsen is niet zo'n goed idee
excuseer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan